• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Rollen die nog (deels) ingevuld moeten worden

    Mignon - Bethany Goldstein (heeft aangegeven dat ze moeite heeft met de rol maken. Oplossing?)
    B4STILLE - Janny O'Donnel
    Malfoys - Quinn Rebecca Grey (Is dit een van de daders? Dat is mij nog niet duidelijk uit de post namelijk en ik weet niet meer of je ook een gewone leerling had x) )
    Eleazar - Jared Lestrange Christians
    Millard - Stuart Terence Stephenson
    Eleazar - Dominic Harris
    Pans_Daughter - Sunset Dyani Greenleaf
    Rigel - Jackson Charles Harper (denk ik tenminste, er staat 'text' bij geschiedenis)
    Oneira - Sasha Amber Forrester

    Man voor NeverTouchMe (leerling)
    Man voor itscamilla (leerling)
    Gereserveerd voor Malfoys (Dader, of is het Quinn die een dader is?)
    Gereserveerd voor Mignon (politie, maar ik weet niet of je die rol nog wilt aangezien je ook moeite had met Beth?)
    Man gereserveerd voor Gilderoy (Directeur, hier ben ik mee bezig (; )

    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zoek nog een leerlinge die een crush op Frank wilt hebben. *Insertawkwardpedosmiley* No, just kidding.

    Anyway, Frank staat nu ook open voor relaties. Evan trouwens ook nog. Dus dat wilde ik even mededelen.


    She was always looking for more..

    Dalis schreef:
    (...)

    Ik heb Emilie :)


    Heb je ideeën?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 23:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Saiph schreef:
    Ik zoek nog een leerlinge die een crush op Frank wilt hebben. *Insertawkwardpedosmiley* No, just kidding.

    Anyway, Frank staat nu ook open voor relaties. Evan trouwens ook nog. Dus dat wilde ik even mededelen.


    Hoe zit t tussen Dom en Frank? Ik heb misschien wel een heel awkward, fout en slecht, idee, maar ik hoor graag eerst of je iets weet.


    Bowties were never Cooler

    Jackson staat open voor relaties! Ik zoek nog exen en vrienden voor hem. ^^ Dus als je iets wil geef je maar een gil. (:


    -

    Mijn jongen, met als fc River Viiperi, komt er morgen als het goed is op (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    hoi, wanneer zijn we van plan te beginnen? dan zorg ik ervoor dat mijn rol dan af is


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als iedereen zijn rollen heeft ingevuld zondag. Zo niet dan moeten jullie wachten tot dinsdag avond (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Heb je ideeën?


    Ik denk dat Emilie sneller met hem zou praten net omdat hij een beetje een buitenbeentje is, en ze zou ook wel nieuwsgierig zijn naar die tarotkaarten

    Rigel schreef:
    Jackson staat open voor relaties! Ik zoek nog exen en vrienden voor hem. ^^ Dus als je iets wil geef je maar een gil. (:


    Emilie als een ex?

    Rigel schreef:
    Jackson staat open voor relaties! Ik zoek nog exen en vrienden voor hem. ^^ Dus als je iets wil geef je maar een gil. (:


    Santiago?

    Dalis schreef:
    (...)

    Ik denk dat Emilie sneller met hem zou praten net omdat hij een beetje een buitenbeentje is, en ze zou ook wel nieuwsgierig zijn naar die tarotkaarten


    Klinkt leuk. Wordt t nog meer dan vrienden? Of heeft de jongen er gewoon eindelijk een vriend bij?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 11:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Dalis schreef:
    (...)

    Emilie als een ex?


    Dat kan opzich wel, maar Jackson is best wel een asshole dus ik weet niet of Emilie daar tegen kan/kon?

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Santiago?


    Heb je iets in gedachten? ^^


    -

    Rollen die nog (deels) ingevuld moeten worden

    Mignon - Bethany Goldstein (heeft aangegeven dat ze moeite heeft met de rol maken. Oplossing?)
    B4STILLE - Janny O'Donnel
    Malfoys - Quinn Rebecca Grey (Is dit een van de daders? Dat is mij nog niet duidelijk uit de post namelijk en ik weet niet meer of je ook een gewone leerling had x) )
    Eleazar - Jared Lestrange Christians
    Millard - Stuart Terence Stephenson
    Eleazar - Dominic Harris
    Pans_Daughter - Sunset Dyani Greenleaf
    Rigel - Jackson Charles Harper (denk ik tenminste, er staat 'text' bij geschiedenis)
    Oneira - Sasha Amber Forrester

    Man voor NeverTouchMe (leerling)
    Man voor itscamilla (leerling)
    Gereserveerd voor Malfoys (Dader, of is het Quinn die een dader is?)
    Gereserveerd voor Mignon (politie, maar ik weet niet of je die rol nog wilt aangezien je ook moeite had met Beth?)
    Man gereserveerd voor Gilderoy (Directeur, hier ben ik mee bezig (; )

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik had ook nog een man gereserveerd maar die komt vandaag nog, ben nu de zolder aan het opruimen met mijn moeder c:

    + Mag hij een Spaanse Exchange student zijn?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 13:34 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    Ik had ook nog een man gereserveerd maar die komt vandaag nog, ben nu de zolder aan het opruimen met mijn moeder c:

    + Mag hij een Spaanse Exchange student zijn?


    Ohja! Erin gezet! En ja is prima (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sasha moet ook nog ingevuld worden verder! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded