• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Rollen die nog (deels) ingevuld moeten worden

    Mignon - Bethany Goldstein (heeft aangegeven dat ze moeite heeft met de rol maken. Oplossing?)
    B4STILLE - Janny O'Donnel
    Malfoys - Quinn Rebecca Grey (Is dit een van de daders? Dat is mij nog niet duidelijk uit de post namelijk en ik weet niet meer of je ook een gewone leerling had x) )
    Eleazar - Jared Lestrange Christians
    Millard - Stuart Terence Stephenson
    Eleazar - Dominic Harris
    Pans_Daughter - Sunset Dyani Greenleaf
    Rigel - Jackson Charles Harper (denk ik tenminste, er staat 'text' bij geschiedenis)
    Oneira - Sasha Amber Forrester

    Man voor NeverTouchMe (leerling)
    Man voor itscamilla (leerling)
    Gereserveerd voor Malfoys (Dader, of is het Quinn die een dader is?)
    Gereserveerd voor Mignon (politie, maar ik weet niet of je die rol nog wilt aangezien je ook moeite had met Beth?)
    Man gereserveerd voor Gilderoy (Directeur, hier ben ik mee bezig (; )

    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oneira schreef:
    Sasha moet ook nog ingevuld worden verder! :3


    Ik heb haar erbij gezet^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    Ik had ook nog een man gereserveerd maar die komt vandaag nog, ben nu de zolder aan het opruimen met mijn moeder c:

    + Mag hij een Spaanse Exchange student zijn?


    Kunnen hij en Santiago samen spaans geinen als je wil ;)


    Bowties were never Cooler

    Rigel schreef:
    (...)

    Heb je iets in gedachten? ^^


    Niets speciaals. Jij wel


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Niets speciaals. Jij wel


    Ik heb niet echt een idee tbh


    -

    Dit wordt m trouwens c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    Dit wordt m trouwens c:



    Asdfghjkl. :9~


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik heb niet echt een idee tbh


    Ik denk dat ze elkaar niet echt mogen, door zijn attitude


    Bowties were never Cooler

    Rigel schreef:
    (...)

    Heb je iets in gedachten? ^^


    In het begin heeft ze iedereen een kans, maar misschien vond ze hem na een tijdje een te grote asshole en is dat de reden waarom ze uit elkaar gingen?

    Rigel schreef:
    (...)

    Asdfghjkl. :9~

    ;);)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 18:20 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik zet even neer hoe Jaimie over de anderen denkt en hoe ik denk dat hun relatie is. Je moet maar zeggen als je het er niet mee eens bent.

    Angus Till Eisenhower - Jaimie heeft ooit een one night stand met Angus gehad. Ze mag hem best wel, maar veel dieper dan eens in de zoveel tijd praten zal hun relatie niet gaan.
    Brooke Jasmine Rhodes - Ik denk op zich dat Jaimie wel respect voor Brooke kan hebben, ook omdat het Gigi's nichtje is. Ze zal zich echter wel ergeren aan haar naïviteit.
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins - Beste vriendin. #GimieRulesTheUniverse. Yeah, meer hoef ik niet te zeggen denk ik. :')
    Janny O'Donnel - Ik kan nog niet heel veel opmaken uit de beschrijving die er staat, maar Jaimie zal zich er aan ergeren dat ze zo preuts is en dat ze haar eigen regels volgt.
    Quin Rebecca Grey - Ik denk dat het opzich wel kan klikken tussen de twee, ook omdat ze beiden cheerleaden.
    Felicia Ashlin Kane - Te vriendelijk en naïef voor Jaimie. :')
    Adriana Elisa Collier - Te aardig voor Jaimie. :')
    Evita Delgado - Ik denk dat Jaimie wel respect voor Evita op kan brengen. Ik denk dat ze haar ambitie ook wel bewonderd.
    Emilie Aspyn Michel - Way too sweet haha.
    Sunset Dyani Greenleaf - Ook te stil en lief voor Jaimie.
    Stuart Terence Stephenson - Jaimie is waarschijnlijk een van die personen die hem niet goed kent en saai vindt, sorry. :') Ze vindt hem wel hot tho.
    Evan Jordan Ambrose - Halfbroer, dit weet ze echter niet. Ze hangen rond in dezelfde vriendengroep en Jaimie mag hem wel.
    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman - Jaimie vindt Mitchel een beetje een softie en ziet hem als het 'kleine broertje van'.
    Santiago Miguel Chavez - Jaimie vindt hem een beetje een weirdo.
    Dean Alexander Samuels - Ik denk dat het op zich wel zou kunnen klikken tussen de twee?


    -

    Dalis schreef:
    (...)

    In het begin heeft ze iedereen een kans, maar misschien vond ze hem na een tijdje een te grote asshole en is dat de reden waarom ze uit elkaar gingen?


    Ja, dat kan wel. Jackson ging probably met haar omdat hij haar hot vond. Sorry not sorry. :')


    -

    Ik hoop morgen aan het eind van de dag de RPG te openen, maar dan moeten er wel iets meer rollen zijn ingevuld. Anders open ik de RPG woensdag avond(of dinsdag, maar dat gaat wat lastiger). De rollen die woensdag niet zijn ingevuld stuur ik een pb


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alessio staat er deels op, het is via mijn telefoon dus het coderen was echt heel moeilijk. Zijn innerlijk en de rest komt later c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    Alessio staat er deels op, het is via mijn telefoon dus het coderen was echt heel moeilijk. Zijn innerlijk en de rest komt later c:


    Hij is cute. Wat zou hij van Santiago vinden?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Hij is cute. Wat zou hij van Santiago vinden?

    Ik wil eerst even zijn innerlijk uitwerken, ik kan al wel zeggen dat hij een Monacan Royal is. c:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 19:16 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.