• Onze muziek leraar geeft echt zo'n rare straf ='D
    Iemand kreeg straf en hij moest een verhaal schrijven over nootjes in moerasland ='D. En een vriend van me over nootjes in de cola. Gheghe. xD Echt lol.
    Nu ik toch bezig ben ff nog meer rare dingen overh em vertellen (A)
    Ik kwam binnen in lokaal met paar andere. Laat hij dat focking keyboard ding afgaan met zo'n geluidje. (Soort van HEY) En hij had dat keyboard ding op de boxen aangesloten. Schrok me de tering ='D En een vriendin zei dat die leraar zo zei: 'Wat zijn jullie vandaag focking druk'. ='].
    Kort samengevat. Hij is cool (cool) En mijn favo leraar. Hij is sexiee. (Nee niet zo sexiee van lekkerding. Nooit van mijn leven ='D)


    I live for the applause, you will die for it.

    Saaierds ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    phaha leuke leraar of zo ;D

    Wij hebben best wel een leuke leraar voor Godsdienst&Geschiedinis [/ja echt 2 saaie lessen maar met heb is het fun!] Nou hij noemde mij&Lissa overlaatst patat :8 Maar echt die is lachen xD en hij kan mooí zingen :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    phaha leuke leraar of zo ;D

    Wij hebben best wel een leuke leraar voor Godsdienst&Geschiedinis [/ja echt 2 saaie lessen maar met heb is het fun!] Nou hij noemde mij&Lissa overlaatst patat :8 Maar echt die is lachen xD en hij kan mooí zingen :P
    Patat? XD Waarom dat?


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Patat? XD Waarom dat?


    Hij heeft 2 dochtertjes een tweeling en hij zegt dat daar ook tegen of zo, en nou ik&Lissa waren op het bord aan het kribbelen (ja wij mogen de agenda altijd op het bord zetten van hem en dan kribbelen we er wat bij) en hij zei toen;'zeg patatjes ga een op jullie plaats zitten en haal die rommel van het bord!' Nou wij de agenda afgeveegt, hij zei rommel dus :P Nou dat was dus niet de bedoeling maar ja, wij gaan zitten hij het zelf afgeveegt :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Hij heeft 2 dochtertjes een tweeling en hij zegt dat daar ook tegen of zo, en nou ik&Lissa waren op het bord aan het kribbelen (ja wij mogen de agenda altijd op het bord zetten van hem en dan kribbelen we er wat bij) en hij zei toen;'zeg patatjes ga een op jullie plaats zitten en haal die rommel van het bord!' Nou wij de agenda afgeveegt, hij zei rommel dus :P Nou dat was dus niet de bedoeling maar ja, wij gaan zitten hij het zelf afgeveegt :P
    Waha Fun Fun ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben nu like geen egt leuke leerkrachten meer. Mss die vn Nederlands maar die geeft altijd keiveel straf (géén braze klas jog). Hij was wel lolled door die straf in z'n eigen agenda te schrijven in de plaats van in die van de gestraffte leerling x)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    whahaha onze muziek leraar is ook funny

    het grappigst vind ik dat je hem meteen heel gay vind zo doet ie dan oowk maar hij heeft een vriendin! ><

    hij is best chill, alleen áls je starf krijgt krijg je ook véél en egt [**_] straf


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik had in de eerste een fijne leraar...we hadden hem altijd na de pauze en iedereen had nog een lolly net van te voren in gedaan en die mochten we gwn veder op eten hij was egt relex we kregen nooit hw op van hem...egt kut da k van die skool afgepest ben anders had k em nog

    Wou dat mijn Muziekleerkracht zo was! :'D Wij hebben zo een madam van in begin 40 (nog redelijk jong dus) en die gedraagd zich écht al als één madam van 60 ofzeu, echt erg. -_-'


    Tanya is de beste.