• Hallo Quizletters!

    Ik kom hier om jullie hulp vragen. Ik ben in anderhalf jaar zo'n 20kg afgevallen en ik heb laatst mijn kast uitgeruimd. Nu blijkt dus dat ik geen normale zomerjurkjes meer over heb. Ik heb er nog eentje die wat te groot is, maar ik nog wel aankan. Helaas zie ik er wel uit als een leeggelopen ballon erin. Dat is nogal een probleem met dit lekkere weer, haha. Dus zoek ik een paar makkelijke, korte zomerjurkjes die niet zo duur zijn. Ik heb al op Wish gekeken, maar ze verkopen daar vooral veel jurkjes die mij iets te 'netjes' eruit zien. Ik wil gewoon iets simpels waarbij je je haar in een staart kan doen en een paar simpele slippers onderaan kan doen.

    Dus, hebben jullie suggesties voor me?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 17:01 ]


    Your make-up is terrible

    In de H&M kan je misschien wat vinden?


    Mhm?

    Frisk schreef:
    In de H&M kan je misschien wat vinden?


    Ik vind H&M een beetje duur voor basic zomerjurkjes. Ik kijk er wel altijd in de uitverkoop, maar de volle prijs vind ik een beetje veel.

    Ik heb net wel twee jurkjes via AliExpress besteld voor minder dan 10 euro, maar het kan nog wel een maand duren voordat die er zijn. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, hier is de link.

    Duurt een beetje lang, dus ik zoek nog steeds iets wat ik sneller kan krijgen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Bij de h&m hebben ze nu leuke voor een tientje Nikki!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    http://tablet.hm.com/nl/product/46610?article=46610-F

    Meerdere kleuren!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ik vind H&M een beetje duur voor basic zomerjurkjes. Ik kijk er wel altijd in de uitverkoop, maar de volle prijs vind ik een beetje veel.

    Ik heb net wel twee jurkjes via AliExpress besteld voor minder dan 10 euro, maar het kan nog wel een maand duren voordat die er zijn. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, hier is de link.

    Duurt een beetje lang, dus ik zoek nog steeds iets wat ik sneller kan krijgen. :Y)


    De meeste zijn niet duurder dan 15 euro, en veel zijn zelfs maar 9,99, dus ik denk dat de prijs wel meevalt? (:


    Mhm?

    Ik heb in de C&A echt hele leuke jurkjes gevonden. Daar vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook veel beter dan de H&M, om eerlijk te zijn.
    Kun je vaak ook vinden op Wehkamp.nl, sinds ze daar ook Jessica en Clockhouse van C&A verkopen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 18:23 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    http://tablet.hm.com/nl/product/46610?article=46610-F

    Meerdere kleuren!:3


    Yay, die zijn inderdaad wel leuk! Ik was zelf al aan het kijken op de site, maar ze hebben geen goed systeem om te zoeken.
    Ik denk dat ik binnenkort maar even naar de winkel zelf ga. Mitchell haast zich altijd zo door de H&M dat ik nooit goed kan kijken. :'D


    Your make-up is terrible

    Posthuma schreef:
    Ik heb in de C&A echt hele leuke jurkjes gevonden. Daar vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook veel beter dan de H&M, om eerlijk te zijn.


    Ik ben echt al in geen tijden meer in de C&A geweest! Komt er steeds gewoon niet van. Ik ga zeker eens kijken.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Yay, die zijn inderdaad wel leuk! Ik was zelf al aan het kijken op de site, maar ze hebben geen goed systeem om te zoeken.
    Ik denk dat ik binnenkort maar even naar de winkel zelf ga. Mitchell haast zich altijd zo door de H&M dat ik nooit goed kan kijken. :'D


    Hmmm je kan gewoon jurkjes intikken en dan op prijs van laag naar hoog doen!:3 maar die zijn inderdaad leuk....en ik kan melden dat ze lekker zitten!:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ik ben echt al in geen tijden meer in de C&A geweest! Komt er steeds gewoon niet van. Ik ga zeker eens kijken.

    Zeker doen! Heb daar ook een leuke rok en blousje gekocht :3


    Deep inside, I've never felt alive

    H&M heeft veel goedkopere basic varianten hoor! 9,99€ zijn die. Misschien kun je dan ook eens kijken bij de junpsuits?

    http://m.hm.com/nl/products/ladies/dresses_jumpsuits/short?searchOrders=PRICE&showItems=true&page=1

    De tricot jurkjes zijn lekker luchtig!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    In de New Yorker heb ik laatste een onwijs leuk jurkje gekocht voor 10 euro! c:
    Verder C&A en H&M hebben vaak wel leuke dingen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bon prix! Ik heb daar echt hele leuke zomerjurkjes gekocht. Daar kun je vast wel wat vinden (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Frisk schreef:
    (...)

    De meeste zijn niet duurder dan 15 euro, en veel zijn zelfs maar 9,99, dus ik denk dat de prijs wel meevalt? (:


    De meeste die ik zag waren 15 euro en duurder. Op zich is dat ook niet veel, maar wel als je een halve garderobe opnieuw moet aanschaffen, haha.


    Your make-up is terrible

    Kleding.nl. als de reclame waarheid spreekt is het een collectie van meer dan 200 winkels.
    En zoals genoemd C&A Bonprix misschien op otto.nl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan