• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Echt ik word knettergek een of ander gestoord mens loopt al 4 jaar men leven zuur te maken en heeft zelfs dingen op youtube staan waaronder fotos van mij gejat dat ik een of andere BITCH ben die alleen maar om mn idool geef dan vriendschap wat dus niet waar is echt ik word gek van dr en wat ik ook doe en wat ik ook stuur ze blijft maar doorgaan (sorry moest ik echt even kwijt)

    Lindemann schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! ^^


    Thank you! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Krolock schreef:
    (...)
    Looking good!


    Thank you!!!

    Kisss asss

    SamuelDrake schreef:
    Oke na een uur of 2 bezig te zijn geweest met mijn profiel ben ik officieel KLAARRR
    ben er trots op ugh. heb ook alle gifs zelf gemaakt

    Tell me yo mind people :Y)

    It's soooo beautiful.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SamuelDrake schreef:
    (...)

    Thank you!!!


    Ik heb ook even gekeken maar ziet er super goed uit

    Mijn personages, van wie ik al lang geleden afscheid heb genomen, blijven me achtervolgen. Misschien willen ze me wat vertellen...


    Slightly drunk.

    De hele middag aan het leren geweest en ik ken het nog niet en ik ben het zo beeuuuu. Waarom stoppen ze 8 toetsen in 3 dagen en waarom ben ik weer eens zo laat begonnen met leren *-*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Paladin Danse puns are perfecttt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I AM NOT AS FINE AS I SEEM.
    Pardon.

    Dat moment waarop het in de eerste klas van deze trein (zonder stiltecoupé raamversiersel) minder luidruchtig is dan dat het normaal in de 2e klas stiltecoupé is :B
    Also yay voor eerste klas stopcontacten waardoor mijn kutaccu niet compleet doodbloedt


    because i knew you, i have been changed for good

    Keep cool Ann


    Happy Birthday my Potter!

    Ik verveel me zo erg.


    Your make-up is terrible

    Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. Hans fucking zimmer. Someone hit me pls.

    Krolock schreef:
    Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. Hans fucking zimmer. Someone hit me pls.


    *Hugs you* <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •