• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Pls feed me.

    Ja, ga die chips maar opeten die ik voor je gekocht heb nadat je ook al nootjes gegeten hebt D:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 21:08 ]


    Your make-up is terrible

    Ik hou ook van jou kitty. :3


    What would Emma do?

    RoyaIs schreef:
    lichtjes geneigd om morgen een rupsenkostuum aan te doen naar school en als ik iemand saai vind, val ik op mijn zij en flubberkruip ik weg like bye byeee bitcheeees.


    okr nee het is zeker ik heb een rupsenkostuum nodig


    Heaven is a place that we all have

    Kan je dan alsjeblieft normaal eten? x_x


    Your make-up is terrible

    Even better...!! (flower)


    Slightly drunk.

    Triggertriggertriggertriggertriggertriggertrigger
    Oké pffff *haalt diep adem* ik ga dit examen gewoon doen verdorie. Ik kan dit, ik weiger om te zakken! IK KAN DIT. (6)

    Thinking about this shit makes me anxious. Fuck.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Villainess schreef:
    Triggertriggertriggertriggertriggertriggertrigger
    Oké pffff *haalt diep adem* ik ga dit examen gewoon doen verdorie. Ik kan dit, ik weiger om te zakken! IK KAN DIT. (6)


    Yes, je kunt het! Heel veel succes. *O*

    --

    Iehhh, en toen had ik nog steeds nauwelijks iets gedaan. Ik zou iemand moeten betalen om me in mijn zij te prikken tot ik aan de slag ga, jfc.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Ik snap echt niet waarom je zo moeilijk doet? Pakketje terugbrengen is toch het einde van de wereld niet? EN ALS JE HET GEWOON NIET HAD AANGENOMEN EIKEL, HAD IK NU NIET MET GEBAKKEN PEREN GEZETEN.
    IK WORD ER ECHT HELEMAAL GEK VAN.

    Echt. Ik sla mezelf tien voor de kop dat ik m'n adres nog niet gewijzigd had. Had ik deze hele shit met jou niet gehad. Ik hoop dat ik na dit nooit meer met jou te maken heb...


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb je er ooit al eens aan gedacht dat mensen die commentaar op je hebben, dat doen om een reden? Misschien ben je wel niet zo geweldig als je zelf schijnt te denken.


    Your make-up is terrible

    RoyaIs schreef:
    (...)

    okr nee het is zeker ik heb een rupsenkostuum nodig


    Hahaha hahaha this made my day. Genius.


    Happy Birthday my Potter!

    Jezus Christus. Ik wil mijn medicijnangst overwinnen en oxazepam innemen zodat ik beter slaap voor mijn examens, doet mijn moeder ontzettend moeilijk, telt alle pillen en legt er één op het plankje zodat ze de rest in het kastje in haar slaapkamer waar ze nu ligt kan neerleggen. Ze is serieus bang dat ik een overdosis neem. Dit maakt me zowel ontzettend woedend als ontzettend verdrietig.

    'Did you know that dolphins are just gay sharks?'

    Hahahaha ohja, dit was waarom ik dit aan het herkijken ben:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Blehhhhhh, ik heb geen zin in school morgen....


    Just be yourself

    GiIderoy schreef:
    'Did you know that dolphins are just gay sharks?'

    Hahahaha ohja, dit was waarom ik dit aan het herkijken ben:')


    Glee :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.