• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    girlicious schreef:
    (...)


    1. Niet meer aan trekken
    2. Pak labello ;)


    dat heb ik niet nu in huis xD
    morgen meteen kopen (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    damn feels
    waarom maak ik mijn personages zo miserabel? (AYY)
    laat ik mijn feels wegfeelen door Frans te maken waardoor ik waarschijnlijk nog meer feels krijg want Frans=feels
    wel dat was onsamenhangend


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    So many French people visiting my profile like wth. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You are an idiot.

    Waarom kan ik nou nooit iets goeds doen in de ogen van mijn oma? Waarom ben ik het enige kleinkind waar ze echt altijd commentaar op heeft? :/ :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    X-men first class kiek'n en vrijdag naar de film in de bios. This week is gonna be goooood.

    GiIderoy schreef:
    Waarom kan ik nou nooit iets goeds doen in de ogen van mijn oma? Waarom ben ik het enige kleinkind waar ze echt altijd commentaar op heeft? :/ :c


    Omdat je zo perfect bent dat je anders als Gilderoy zou eindigen. Iemand moet dat voorkomen. Go oma.

    Dat is Anna's voor I love you en je moet je er niks van aantrekken want je bent geweldig (K)


    Happy Birthday my Potter!

    De vieze ijzersmaak die blijft na het nemen van het ijzerdrankje en een groot glas thee.

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Omdat je zo perfect bent dat je anders als Gilderoy zou eindigen. Iemand moet dat voorkomen. Go oma.

    Dat is Anna's voor I love you en je moet je er niks van aantrekken want je bent geweldig (K)


    Thank you, Anna(: het is gewoon zo vervelend. En mijn opa doet even hard mee en ik haat het om er langs te gaan, maar ik moet wel, want anders wordt Kerst vreselijk(want ik ben dat vervelende kleinkind dat nooit langskomt. Note; ik kom het vaakst langs...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Thank you, Anna(: het is gewoon zo vervelend. En mijn opa doet even hard mee en ik haat het om er langs te gaan, maar ik moet wel, want anders wordt Kerst vreselijk(want ik ben dat vervelende kleinkind dat nooit langskomt. Note; ik kom het vaakst langs...)


    Meh dat is zo scheef. Nou ja jij weet iig dat je het goede doet. Das het belangrijkst en dat moet je vooral ook vasthouden


    Happy Birthday my Potter!

    lichtjes geneigd om morgen een rupsenkostuum aan te doen naar school en als ik iemand saai vind, val ik op mijn zij en flubberkruip ik weg like bye byeee bitcheeees.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 21:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    Zo'n uur geleden te horen gekregen dat een van m'n rijinstructeurs zelfmoord heeft gepleegd. Moet het even van me af zetten dus dan maar hier, weet niet eens echt hoe ik me nu moet voelen, laat staan hoe zijn familie zich voelt. Vanavond maar een extra kaarsje opsteken, wat is dit naar zeg.


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Meh dat is zo scheef. Nou ja jij weet iig dat je het goede doet. Das het belangrijkst en dat moet je vooral ook vasthouden


    True:/ mijn vader wilt dat ik er morgen langs ga, maar ik wil dat echt niet...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    True:/ mijn vader wilt dat ik er morgen langs ga, maar ik wil dat echt niet...


    Laat je oma lekker praten joh. Mijn oma heeft ook een hoop op me aan te merken, maar gewoon ene oor in laten gaan en het andere oor net zo hard weer uit. Als je niet wilt gaan naar je oma morgen, gewoon niet doen. Tis niet dat ze familie is dat je verplicht bent dr geweldig te vinden en dr keer op keer heen te gaan. Lijkt mij tenminste.

    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oelalalala!


    Slightly drunk.