• Ik heb de afgelopen paar dagen alle afleveringen van deze serie gekeken en ik ben fan. In het lucht je hart-topic zag ik dat ik niet de enige was, dus besloot ik maar eens een topic aan te maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Er was al een topic, maar dat was vrij stil tegen het einde. Er zijn wel wat heftige caps lock MIJN BABY'S reacties/rants/simpelweg veel te lange posts van mij te vinden. :'D

    Maar ik zou niets hebben tegen een meer actief topic! (bloos) Alec en Izzy en Lydia en Magnus verdienen wel wat enthousiasme. Mijn plannen voor fanfic zijn de afgelopen week weer komen boven drijven, toevallig, maar ik moet nu wel nog tijd zien te vinden om er iets mee te doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er was al een topic, maar dat was vrij stil tegen het einde. Er zijn wel wat heftige caps lock MIJN BABY'S reacties/rants/simpelweg veel te lange posts van mij te vinden. :'D

    Maar ik zou niets hebben tegen een meer actief topic! (bloos) Alec en Izzy en Lydia en Magnus verdienen wel wat enthousiasme. Mijn plannen voor fanfic zijn de afgelopen week weer komen boven drijven, toevallig, maar ik moet nu wel nog tijd zien te vinden om er iets mee te doen.


    Well, I'm an idiot

    Ik heb een grote liefde voor Izzy. En Alec en Magnus of course.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Er was al een topic, maar dat was vrij stil tegen het einde. Er zijn wel wat heftige caps lock MIJN BABY'S reacties/rants/simpelweg veel te lange posts van mij te vinden. :'D

    Maar ik zou niets hebben tegen een meer actief topic! (bloos) Alec en Izzy en Lydia en Magnus verdienen wel wat enthousiasme. Mijn plannen voor fanfic zijn de afgelopen week weer komen boven drijven, toevallig, maar ik moet nu wel nog tijd zien te vinden om er iets mee te doen.


    Malec fanfic? Oewh ;3

    - - -
    Shadowhunters is bae, momenteel schrijf ik een fanfic met iemand anders op Q, maar denk niet dat die online komt hehe.
    Maar die show is gewoon geweldig, ook al zeiken heel veel er op.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ohm. Ja. Ik heb hier een fanfic van nodig op Q (:
    Ik vind de serie echt geweldig. (Al is het niets in comparisation met de boeken) en Dan met name Malec en Simon. Haha. Momenteel kijk Ik hem opnieuw met mijn vriend, die de serie nog niet heeft gezien. Erg leuk on te doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kijk vooral voor Malec, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik vond de boeken geweldig maar de serie vond ik echt verschrikkelijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is deze serie echt wat? Ik ben echt enorm fan van de boeken en de casting van de film vond ik geweldig (de karakters van Jace en Simon waren echt precies zoals ik ze in de boeken voor me zag) maar door de nieuwe casting ben ik een beetje sceptisch. Ik wil wel heel graag kijken maar durf een soort van niet :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Flazeda schreef:
    Ik kijk vooral voor Malec, haha.

    Dit


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Bloodborne schreef:
    Is deze serie echt wat? Ik ben echt enorm fan van de boeken en de casting van de film vond ik geweldig (de karakters van Jace en Simon waren echt precies zoals ik ze in de boeken voor me zag) maar door de nieuwe casting ben ik een beetje sceptisch. Ik wil wel heel graag kijken maar durf een soort van niet :')


    Ik vind het erg goed, maar je moet geen kopie van de boeken of film verwachten. Ze volgen ruwweg de verhaallijn, maar er zijn natuurlijk wat aanpassingen. ^^ De cast kan even wennen zijn als je die van de film in je hoofd hebt, maar ik vind ze bijna allemaal erg geschikt. Het wordt naar mijn mening trouwens ook beter in de latere afleveringen, dus als je het probeert, zou ik je in ieder geval aanraden om het niet na de pilot al op te geven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ImAwesome schreef:
    Ik vond de boeken geweldig maar de serie vond ik echt verschrikkelijk


    Haha, dat vind ik echt grappig om te horen, want voor mij is het exact andersom. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nu btw ook de boeken aan het lezen, maar ik vind ze minder dan verwacht.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat vind ik echt grappig om te horen, want voor mij is het exact andersom. :Y)


    Dit ongeveer, de boeken vind ik een grote rommel om het zo te zeggen. Er gebeurd te veel in 1 boek. In de mei vakantie heb ik de eerste 2 en de helft van het 3e boek weer gelezen, maar ik denk dat ik overnieuw kan beginnen want ik weet er bijna helemaal niets meer van.. ;x
    Terwijl de serie nog vers in mijn hoofd zit :Y) Vooral aflevering 12 ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oei. Ik kan hier nog wel een fanfic van lezen hoor. Jammer dat ik het hele seizoen al gezien heb (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind de serie pas leuk als ik het apart zie van de boeken. Het is net als TWD, ze hebben voor de serie de verhaallijn en de belangrijkste gebeurtenissen en personages gepakt en de rest gewoon ingevuld met andere dingen. Ik vind Malec ook veel leuker in de serie, haha.

    Ik vind een gedeelte van deze casting (Alec, Clary en Izzy) beter, maar ik vond een paar van de film ook beter, zoals Jace. Simon vind ik in beide geweldig gecast.


    Your make-up is terrible