• Bedacht en uitgewerkt door Frisk en Metamorphoses






    Zeven loverboys staan voor een moeilijke beslissing. Elk zijn ze weer verplicht een meisje binnen te halen, maar ze hebben slechts de keuze uit zes meisjes. Ze doen er alles aan het hart te kunnen veroveren van één van hen, maar slechts zes kunnen de buit binnenhalen. Hoe ver zullen de jongens gaan? Zal hun vriendschap op het spel gezet worden? Want de persoon die geen meisje binnenhaalt, mag het met zijn leven bekopen.

    Southwater Bay. Een klein, rustig dorpje aan de Californische kust waar deze zes meisjes wonen. Het is zomervakantie en de vakantieliefjes staan voor de deur, echter ook deze zes jonge mannen. Wie trapt in hun charmante geflirt? Wie zal in september weer naar school kunnen gaan? Want dan zal de tijd van deze jongens verstreken zijn...

    Rollen [VOL]
    x 1.4 x Nia Tereze Wirth x Metamorphoses x Qing
    x 1.4 x Danae Aliza Levine x Velaris x Cheryl
    x 1.2 x Caspian Gardemon x Raging x Gabriëlle
    x 1.2 x Jolene Robyn Alegre x Panix x Robin
    x 1.4 x Jazmín Valeria Fuensanta x Canagan x Jennifer
    x Gereserveerd x Wasikowska x Fren

    x 1.4 x Beau d'Aurelian 'Beau' x RoyaIs x Adnane
    x 1.4 x Joaquin Rivera x Frisk x Lies
    x 1.3 x Eytan Gaspar Narciso x Necessity x
    x Gereserveerd x Metamorphoses x Qing
    x 1.4 x Einarr Maverick Snow x Kabaneri x Xanthe
    x Gereserveerd x Camhainach x Cami
    x Gereserveerd x Ziegler x Sanne

    Invullen
    x Naam
    x Leeftijd (meisjes 18-20 // jongens 20-25)
    x Uiterlijk
    x Karakter
    x Geschiedenis
    x Relaties (de relaties tussen de jongens en de meisjes nog niet afspreken!)
    x Extra


    Informatie
    De jongens
    De jongens zijn loverboys, pooiers, criminelen. (Meer info hier) Ze zijn verbonden in een heel netwerk van andere criminelen die leiden naar andere werelden, waarin ook de drugswereld en mensenhandel. Ooit zijn ze allemaal gestart als kleine straatcriminelen en met connecties in deze bende gekomen.

    De jongens hebben twee strandhuisjes (drie per huisje) met zowel uitkijk op de zee als op de stad, naast elkaar gekregen om in te verblijven. De verdeling mogen ze zelf kiezen. In deze huisjes kunnen ook homeparty's gegeven worden. Elke jongen heeft een aparte kamer, maar moet één grote badkamer delen.

    Activiteiten
    - Beachparty
    - Beachvolleybal
    - Surfmomenten
    - Kampvuur
    - ...

    Southwater Bay
    Het is zo een 33 km ten noorden van San Diego en langs de autostrade op een dik half uurtje te doen.





    Regels
    x Naamsveranderingen doorgeven
    x Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    x Reserveringen blijven maximum 72 uur staan!
    x Wekelijks kunnen posten! Liefst iets meer
    x Geen geruzie OOC
    x OOC in spoiler/tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic


    Linkjes
    x Rollentopic x
    x Praattopic x
    x Speeltopic x


    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 22:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 22:17 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Camhaihnach heeft zich uitgeschreven, ik heb nog een jongen nodig D:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 17:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb mij net gister in geschreven voor nog een RPG, anders had ik het wel willen doen.
    Wel jammer, nu is eigenlijk gelijk de dynamiek van de RPG weg als er geen jongen meer bij komt :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh, this might be too much for me, maar als er echt geen aanmeldingen komen neem ik die jongen wel voor m'n rekening.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'




    Mhm?

    Anders laat ik mijn rol vallen. Ik ga dit wel volgen. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Anders laat ik mijn rol vallen. Ik ga dit wel volgen. :Y)

    I refuse


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dan moeten we de verhaallijn weer aanpassen...


    Mhm?

    Het originele verhaallijn staat volgens mij nog wel in de beginpost van het rollentopic though.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Clare Kingsleigh
    x I have nothing to wear read.x



    NAAM

    Something something something Irish county, something something something. Clare heeft weinig affectie voor haar naam. Na deze eens door een naambetekenis-site te hebben gegooird kwam ze erachter dat er en plus niet eens een mooie achterliggende boodschap achterzat. En ze had al zo vaak moeten wijzen op de eenzame 'a'. Cl-a-re. Ze luistert naar verbasteringen, afkortingen en verlengingen, maar het meest naar Kingsleigh.
    LEEFTIJD

    Kingsleigh is jarig op de eerste juli, ze wordt negentien dit jaar.

    Some hot chocolate, a blanket and your presence, and I'm perfectly happy.

    INNERLIJK
    Boekenwurm
    Chaotisch
    Extrovert
    Vergeetachtig
    Honkvast
    Egoïstisch
    Streber
    Huismus
    Ironisch
    Luid
    Clever
    Flapuit
    >> Boekenwurm
    Meer dan van musicals, meer dan van uitmuntende resultaten, meer dan van haar leven, houdt Kingsleigh van boeken. Shakespeare, Brontë, Dickens - het wordt je ten sterkste afgeraden om Clare uit te dagen als het om literaire kennis gaat.
    >> Extrovert
    Starbucks, het strand, de stad, in de auto, op school - als Clare je nog nooit ontmoet heeft, mag je zeker zijn dat ze de eerstvolgende gelegenheid zal grijpen om dat wel te doen. Het lijkt haar echter niet te lukken om verder te gaan dan oppervlakkige 'Laten we naast elkaar zitten in Engels'-vriendschappen. Tot haar spijt.
    >> Honkvast
    Ondanks het feit dat er weinig sterke vriendschapsbanden zijn die haar in het dorp houden, kan ze zich geen leven inbeelden met een ander decor. De relatie met haar ouders zit hier voor een groot deel tussen.
    >> Streber
    Kingsleigh is niet oerdom. Ze moet verdomd hard werken om haar studie Literatuur vol te houden, maar doet het met een gigantische portie plezier. Als ze niet zo enthousiast en luid en sociaal was geweest, was ze waarschijnlijk weggekwijnd onder het gewicht van haar studie.
    >> Ironisch
    Clare's vorm van humor is niet donker. Maar hij zorgt er wel voor dat ze het moeilijk heeft om mensen bij zich te houden. Het is voor haar makkelijker om overal oprecht om te lachen. Ook al zijn er geen of weinig zorgen die moeten weggelachen worden.
    >> Flapuit
    Wanneer het past, wanneer het niet past, tegen haar wil of niet, Clare zal haar eerlijke mening altijd recht in je gezicht kiepen. Meestal met een posh Brits accent en een boekenwijsheid erbij. Je moet er maar van houden.

    To be read or not to be read? That's not even a question.



    UITERLIJK
    [Camille Rowe][De heer gaf u ogen, kind.]





    GESCHIEDENIS
    Poor and content is rich, and rich enough. >> Shakespeare <<

    Vader: ? - 46
    Moeder: Helena Kingsleigh- 43
    >> Geboren nabij de stad
    >> Opgegroeid bij een single moeder
    >> Geliefd door famillie, leerkrachten, volwassenen in het algemeen
    >> Obsessie met boeken en musicals zit in het bloed
    >> Ouderlijk huis staat in de buurt bekend als De Bibliotheek
    >> Vader is onbekend
    >> Twijfelt tussen een carriere als tolk, leerkracht of schrijfster
    >> Eindigt waarschijnlijk in de boekenwinkel als kassierster - voor haar niet gelaten


    Romeo oh Romeo, where are thou?

    EXTRA
    LIKES
    > Books
    > Musicals
    > People
    > Piano (Ze gaf het, misschien maar goed ook, na een viertal lessen op.)
    > Wine
    > Hot chocolate and tea
    > The beach
    DISLIKES
    > Smoking
    > Tattoos
    > Action movies
    > Heavy Metal
    > Muziek die niet in parmantige kostuums
    wordt opgevoerd in het algemeen
    > French fries
    > Coffee

    RELATIES
    Wie?

    Long live the Queen Carlos Ruiz Zafon!



    Met dank aan Liesje.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 17:30 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28