• Hallo lieve iedereen,

    Jeetje. Ik heb geen enkel idee waar ik beginnen moet. Vooral omdat dit nieuws, in ieder geval voor mijzelf, best verdrietig en jammer is. Vandaag precies twee jaar geleden ben ik aangesteld als moderator. 's Ochtends werd ik wakker, checkte ik mijn telefoon en kreeg ik appjes van Qvriendinnen die me vertelden dat ik een rode kleur had gekregen. Ik was een moderator! Jeetje. Het voelt echt als de dag van gisteren dat ik zo dankbaar was en mij zo gelukkig erdoor voelde.
    Ik heb mij mogen ontwikkelen, ik heb met leuke mensen samen mogen werken en ik heb gewoon echt een leuke tijd gehad om Quizlet een leuke en gezellige plek te maken. Het was een super ervaring met een super team. Hoe leuk het ook geweest is, het is voor mij tijd om te stoppen als moderator. Het plezier dat ik eerst ervaren heb als moderator is langzaam aan het verdwijnen. De puf om te weten dat ik mij hier op moet richten word gewoon steeds minder. Ik heb met alle plezier mijn tijd graag ingezet voor Quizlet, maar het moet toch eens stoppen. Het wordt tijd dat ik net iets minder tijd op Quizlet besteed en iets maak van deze zomervakantie. Ik heb ook het gevoel dat ik mijn creatieve kant op Quizlet een beetje verloren ben langzaamaan op mijn moderatoravontuur. Dus misschien dat ik het schrijven wel weer oppak. Na de zomervakantie ga ik ook beginnen op het HBO en daar wil ik mij graag voor de 100% inzetten.
    Dit wilde ik graag met jullie delen, voordat iedereen vraagtekens zet waarom ik niet meer rood ben en waarom ik dat niet verteld heb. Ik vind namelijk dat jullie dit ook gewoon horen te weten.

    Of ik helemaal van Quizlet ga stoppen? Nee, dat niet. Ik blijf nog altijd gezellig op het forum rondhangen. Jullie zijn dus gelukkig nog niet van mij af! Of nou ja.. wel van de rode letters en de beangstigende PB-tjes. :Y)

    Liefs,

    Annemarije


    Pretty is just a pretty word.

    Nooh jammer :c Ik beschouwde je altijd als een aardige en open moderator! Ik begrijp je keuze zeker, maar het zal wel even wennen worden :'D

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 20:09 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jammer, gaat enorm wennen worden. Je was een goede aanvulling voor de crew. Als je weer gaat schrijven mag je me gerust waarschuwen :Y)


    26 - 02 - '16

    Wat jammer dat je stopt! Ik vond je altijd een leuke collega, en Q is weer een goede moderator kwijt. :c


    Caution first, always.

    Ik ga je echt missen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ohh wat jammer joh! :c Het is echt raar je weer in het groen te zien, haha
    Veel succes op het HBO in ieder geval ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Da's wel even wat anders, jij zonder je rode kleurtje. Echt heel jammer, want ik vond je echt een toffe mod! Maar goed, ik ben allang blij dat je ons niet helemaal verlaat en ik snap ook wel dat je je op andere dingen wilt richten. Heel veel succes in ieder geval! c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lieve, lieve Anne,

    Alhoewel ik hier al tijdje van op de hoogte ben, is het zeker een sad moment als het 'officieel' is. Heck, I know that feeling. Liefste Anne, jij was een geweldige, actieve, goede mod en vooral een goede vriendinnetje. En ik ben zeker dat we vrienden zullen blijven en dat maakt het een procentje minder zielig dat we geen mod meer samen zijn. Ik ga je als 'mod vriendinnetje' echt missen. Feit is dat ik niet weet wat ik nog meer moet/kan zeggen. Feit is gewoon dat ik blij ben dat we vrienden zijn geworden via het moderatorschap en dat ik je graag een dikke knuffel wilt kunnen geven.

    All my love,
    Gaily


    -

    Ik ga je foto stelen, want ik mis je te hard op de crewpagina. :c


    What would Emma do?

    Ahww:c dat moet een lastige beslissing geweest zijn! Heel veel succes op het HBO!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ahw jammer! Na de vakantie begin ik ook op het HBO trouwens. Veel succes!


    The sun will rise and we will try again.

    Nogmaals super bedankt voor alles wat je gedaan hebt! (flower)
    Het gaat echt wennen worden zonder rood kleurtje!


    Every villain is a hero in his own mind.

    GiIderoy_ schreef:
    Nahw, onwijs jammer! Maar wel logisch. Gelukkig vertrek je niet helemaal van Q! <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Toch nog een grote job alles te beantwoorden!!! ;) (wbw)

    Klopt, maar super leuk om dit allemaal te lezen. Doet me goed. c:

    Thymbraeus schreef:
    Nooh jammer :c Ik beschouwde je altijd een aardige en open moderator! Ik begrijp je keuze zeker, maar het zal wel even wennen worden :'D

    Jeetje, dat vind ik superlief om van je te horen. Super bedankt!

    Mondaze schreef:
    Jammer, gaat enorm wennen worden. Je was een goede aanvulling voor de crew. Als je weer gaat schrijven mag je me gerust waarschuwen :Y)

    Voor mij wordt het ook enorm wennen. Dankjewel, dat vind ik echt heel fijn om te horen! Zal ik doen! c:

    Kalgoorlie schreef:
    Wat jammer dat je stopt! Ik vond je altijd een leuke collega, en Q is weer een goede moderator kwijt. :c

    Ach jeetje, dankjewel Aimee!

    Scandal schreef:
    Ik ga je echt missen. =(

    Ik ga het team ook missen! :c

    Gilderoy schreef:
    Ohh wat jammer joh! :c Het is echt raar je weer in het groen te zien, haha
    Veel succes op het HBO in ieder geval ^^

    Mega raar, helemaal mee eens. Maar dat zal het voortaan zijn. Super bedankt!

    Starkbucks schreef:
    Da's wel even wat anders, jij zonder je rode kleurtje. Echt heel jammer, want ik vond je echt een toffe mod! Maar goed, ik ben allang blij dat je ons niet helemaal verlaat en ik snap ook wel dat je je op andere dingen wilt richten. Heel veel succes in ieder geval! c:

    Heeeeeel anders. Meh. Heel fijn om te horen dat je mij een toffe mod vindt. Ik zou niet durven om jullie te verlaten. Ben nog wel echt op mijn plek hier. c: Bedankt!

    Poncho schreef:
    Lieve, lieve Anne,

    Alhoewel ik hier al tijdje van op de hoogte ben, is het zeker een sad moment als het 'officieel' is. Heck, I know that feeling. Liefste Anne, jij was een geweldige, actieve, goede mod en vooral een goede vriendinnetje. En ik ben zeker dat we vrienden zullen blijven en dat maakt het een procentje minder zielig dat we geen mod meer samen zijn. Ik ga je als 'mod vriendinnetje' echt missen. Feit is dat ik niet weet wat ik nog meer moet/kan zeggen. Feit is gewoon dat ik blij ben dat we vrienden zijn geworden via het moderatorschap en dat ik je graag een dikke knuffel wilt kunnen geven.

    All my love,
    Gaily

    Aw jeetje. Gailylove, je bent echt een geweldige vriendin. Super bedankt voor al je lieve woorden. Je bent echt super! Hopelijk tot volgend jaar. (wbw)

    Lindemann schreef:
    Ik ga je foto stelen, want ik mis je te hard op de crewpagina. :c

    AW HAHA CUTE.

    GiIderoy schreef:
    Ahww:c dat moet een lastige beslissing geweest zijn! Heel veel succes op het HBO!!

    Het was inderdaad een lastige beslissing. Jeetje. Maar ik mag trots zijn en blij op de twee jaar moderatorschap die ik heb gehad! Dankjewel!

    Werecoyote schreef:
    Ahw jammer! Na de vakantie begin ik ook op het HBO trouwens. Veel succes!

    Heel jammer.. jij ook heel veel succes!

    Vikings schreef:
    Nogmaals super bedankt voor alles wat je gedaan hebt! (flower)
    Het gaat echt wennen worden zonder rood kleurtje!

    Ik heb het met heel veel plezier gedaan! En voor mij wordt/is het ook wennen.. D':

    Patholoog schreef:
    (...)

    Aw, inderdaad. Ik blijf hier nog wel even hangen! c:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 19:51 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Gelukkig. :D Er gaan al genoeg mensen weg hier. ^^ Wel jammer, het moderator team zal een goede mod minder hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aww Anne! Ik begrijp het heel goed. Je was echt een super modje en ik vond de korte tijd dat wij collega's waren echt ontzettend leuk! Jammer dat je stopt, maar je hebt mooie dingen bereikt en daar mag je trots op zijn!


    The truth is out there.