• Hallo lieve iedereen,

    Jeetje. Ik heb geen enkel idee waar ik beginnen moet. Vooral omdat dit nieuws, in ieder geval voor mijzelf, best verdrietig en jammer is. Vandaag precies twee jaar geleden ben ik aangesteld als moderator. 's Ochtends werd ik wakker, checkte ik mijn telefoon en kreeg ik appjes van Qvriendinnen die me vertelden dat ik een rode kleur had gekregen. Ik was een moderator! Jeetje. Het voelt echt als de dag van gisteren dat ik zo dankbaar was en mij zo gelukkig erdoor voelde.
    Ik heb mij mogen ontwikkelen, ik heb met leuke mensen samen mogen werken en ik heb gewoon echt een leuke tijd gehad om Quizlet een leuke en gezellige plek te maken. Het was een super ervaring met een super team. Hoe leuk het ook geweest is, het is voor mij tijd om te stoppen als moderator. Het plezier dat ik eerst ervaren heb als moderator is langzaam aan het verdwijnen. De puf om te weten dat ik mij hier op moet richten word gewoon steeds minder. Ik heb met alle plezier mijn tijd graag ingezet voor Quizlet, maar het moet toch eens stoppen. Het wordt tijd dat ik net iets minder tijd op Quizlet besteed en iets maak van deze zomervakantie. Ik heb ook het gevoel dat ik mijn creatieve kant op Quizlet een beetje verloren ben langzaamaan op mijn moderatoravontuur. Dus misschien dat ik het schrijven wel weer oppak. Na de zomervakantie ga ik ook beginnen op het HBO en daar wil ik mij graag voor de 100% inzetten.
    Dit wilde ik graag met jullie delen, voordat iedereen vraagtekens zet waarom ik niet meer rood ben en waarom ik dat niet verteld heb. Ik vind namelijk dat jullie dit ook gewoon horen te weten.

    Of ik helemaal van Quizlet ga stoppen? Nee, dat niet. Ik blijf nog altijd gezellig op het forum rondhangen. Jullie zijn dus gelukkig nog niet van mij af! Of nou ja.. wel van de rode letters en de beangstigende PB-tjes. :Y)

    Liefs,

    Annemarije


    Pretty is just a pretty word.

    Awh Annemarije, dit zag ik niet aankomen. Gaat aanpassen zijn om je niet meer in het rood te zien, maar gelukkig blijf je nog op Q (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben je dankbaar voor die 2 jaren dat jij je hebt ingezet! En je hebt eigenschappen die ik als voorbeeld wil meenemen om me nog verder te ontwikkelen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Mneh, ik vond jou net zo'n goeie mod :c wel fijn dat je nog bij ons blijft plakken!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aawh wat jammer! :c Maar gelukkig dat je niet gaat stoppen met Q! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeetje, wat jammer, maar je keuze is begrijpelijk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben er nog steeds niet goed van. :c Ik ga je zo hard missen! Je bent altijd een van mijn favoriete mods geweest, haha. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Whaaa, Anne neeee.
    Je hebt het in ieder geval veel langer uitgehouden dan mij (:


    #WWED - What Would Emma Do?

    Patholoog schreef:
    Gelukkig. :D Er gaan al genoeg mensen weg hier. ^^ Wel jammer, het moderator team zal een goede mod minder hebben.

    Aw. Dankjewel. ;3

    Sansa schreef:
    Aww Anne! Ik begrijp het heel goed. Je was echt een super modje en ik vond de korte tijd dat wij collega's waren echt ontzettend leuk! Jammer dat je stopt, maar je hebt mooie dingen bereikt en daar mag je trots op zijn!

    Veerle! Super bedankt voor lieve woorden. Die doen me goed. Ik vond jou in je korte tijd ook echt een geweldige mod though. <3

    TPose schreef:
    Awh Annemarije, dit zag ik niet aankomen. Gaat aanpassen zijn om je niet meer in het rood te zien, maar gelukkig blijf je nog op Q (:

    Het rode kleurtje mis ik so much to be honest, maar op lange termijn zal dit het beste voor mij zijn! Ik blijf graag! c:

    Rubin schreef:
    Ik ben je dankbaar voor die 2 jaren dat jij je hebt ingezet! En je hebt eigenschappen die ik als voorbeeld wil meenemen om me nog verder te ontwikkelen. ^^

    Ach jeetje. Dat is nog eens leuk om te horen. Ik voel me haast vereerd joh. Super lief!

    Frodo schreef:
    Mneh, ik vond jou net zo'n goeie mod :c wel fijn dat je nog bij ons blijft plakken!

    Meen je die? Toen jij in de crew zat vond ik jou ook altijd iets gaafs hebben. Dus dit vind ik echt te leuk om te horen!

    Papiliones schreef:
    Aawh wat jammer! :c Maar gelukkig dat je niet gaat stoppen met Q! (:

    Ik zou niet durven, hehe!

    Brewster schreef:
    Jeetje, wat jammer, maar je keuze is begrijpelijk. (:

    Heel jammer inderdaad.. bedankt voor het begrip! c:

    Ledecky schreef:
    Ik ben er nog steeds niet goed van. :c Ik ga je zo hard missen! Je bent altijd een van mijn favoriete mods geweest, haha. (;

    Melissa stop it you make me smile jguidhgjfdkgd. <3

    Junns schreef:
    Whaaa, Anne neeee.
    Je hebt het in ieder geval veel langer uitgehouden dan mij (:

    Haha, dat is waar. Uit dezelfde generatie komen we nog. Good times. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Jammer :(