• Papiliones Lay-out Store





    Uitleg

    Hallo, ik heb dit topic gemaakt, omdat ik het leuk vind om lay-outs te maken. Je ziet veel topics met covers store's, dus ik dacht hierbij een Lay-out Store.

    Ik heb een story gemaakt voor de lay-outs die ik heb gemaakt voor mensen die er een nodig hebben voor een RPG-rol, verhaal of profiel.

    Er zijn drie voorbeeldhoofdstukken aanwezig in de story, zodat jullie een beeld krijgen van hoe ik verschillende lay-outs maak.

    De aanvraag zal uiteindelijk in een hoofdstuk geplaatst worden om te laten zien hoe die eruit komt te zien. Als je hem leuk vindt dan stuur ik hem naar je op via pb.

    Wil je een Lay-out aanvragen, laat dan wat informatie achter, zoals:

    - (Eventueel) Titel:
    - Korte Samenvatting:
    - Eventueel plaatjes/gifs die je er in wilt:
    - Of het voor een RPG-rol, verhaal of profiel is:
    - Sfeer die het weer moet geven:
    - Eventuele Exta's:


    Aanvragen

    Je meld in dit topic aan. Je komt dan vervolgens op een wachtlijst te staan en ik probeer zo snel mogelijk het te behandelen.

    Regels

    Natuurlijk zijn regels niet leuk, maar het is verstandig om het wel even te doen.

    - Natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    - Respecteer de wachtlijst.
    - Naast Q heb ik natuurlijk ook een leven, dus ik doe dit voor mijn plezier, dus heb geduld.
    - Maximaal 1 aanvraag per user. Als je meer aanvragen hebt, dan komt je tweede aanvraag weer in de wachtlijst te staan.

    Wachtlijst

    - xShaw - Afgerond - Klik
    - TPose- Afgerond - Klik
    - _Revolution - Afgerond - Klik
    - Lucens - Afgerond - Klik
    - CharliePuth - Afgerond - klik
    - Meganium - Afgerond - klik
    - WaIes - Afgerond - klik
    - WaIes - Afgerond - Klik
    - Hufflefluff - Bezig -
    -
    -
    -

    Dit is de link naar de Story.






    Veel lay-out plezier!!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 17:39 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Meganium:
    Hier is hij dan! Als ik iets moet veranderen, zeg je het maar. (:

    klik

    Ah, hij is echt perfect zo! Hoe krijg ik de code zo over gekopieerd op mijn profiel? (:

    Frodo schreef:
    (...)

    Wauw wat zijn ze mooi! Echt super goed gedaan (:
    Het enige probleem dat ik heb is dat die quotes niets voor mij zijn, dus kan ik ze moeilijk op mijn profiel zetten :c ik was anders zeker voor de eerste gegaan.


    Aahw dankje! (:
    En dat begrijp ik heel goed. Ummhh misschien is het een idee dat je zelf quotes zoekt? Ik weet namelijk niet welke quotes jij leuker vindt en die kan ik dan namelijk bij een profiel doen die jij leuk vindt? Of ik haal ze weg en ik geef de codes Enzo?


    One Who Travels A Higher Path.

    Meganium schreef:
    (...)
    Ah, hij is echt perfect zo! Hoe krijg ik de code zo over gekopieerd op mijn profiel? (:


    Dankje! Ik voeg je toe als co-writer van de story. Dan kan je het kopiëren en plakken op je profiel. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Dankje! Ik voeg je toe als co-writer van de story. Dan kan je het kopiëren en plakken op je profiel. (:

    Oh ja, natuurlijk! Dat zou inderdaad een hele slimme optie zijn. Dan kan me daarna weer als co-writer eruit zetten, en dan heb ik in de tussentijd de code gekopieerd. (:

    Meganium schreef:
    (...)
    Oh ja, natuurlijk! Dat zou inderdaad een hele slimme optie zijn. Dan kan me daarna weer als co-writer eruit zetten, en dan heb ik in de tussentijd de code gekopieerd. (:


    Precies! En je staat erin! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Precies! En je staat erin! ^^

    Je kan me er weer uitzettend als co-writer. Ik heb het overgenomen op mijn profiel, het is gelukt. (: Dankje.

    Meganium schreef:
    (...)
    Je kan me er weer uitzettend als co-writer. Ik heb het overgenomen op mijn profiel, het is gelukt. (: Dankje.


    Ah mooizo! :3 Is helemaal goed. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ah mooizo! :3 Is helemaal goed. ^^

    Het kan zijn dat ik later nog hier en daar een quote of afbeelding aanpas, maar ik ben superblij met deze basis want het is wel wat ik ongeveer in gedachte had!

    Meganium schreef:
    (...)
    Het kan zijn dat ik later nog hier en daar een quote of afbeelding aanpas, maar ik ben superblij met deze basis want het is wel wat ik ongeveer in gedachte had!


    Is helemaal geen probleem. Ik doe het graag. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Rode_Duivels --> Gentil

    Doe er maar mee wat je wilt, laat je fantasie de vrije loop voor mij profiel!!!

    Gentil schreef:
    Rode_Duivels --> Gentil

    Doe er maar mee wat je wilt, laat je fantasie de vrije loop voor mij profiel!!!


    Is helemaal goed. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Is helemaal goed. (:


    Wanneer is ie klaar?

    Gentil schreef:
    (...)

    Wanneer is ie klaar?


    Ik probeer er vanavond eraan te werken, dus hopelijk deze week dat hij klaar is.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Ik probeer er vanavond eraan te werken, dus hopelijk deze week dat hij klaar is.


    Oke! Erg bedankt!

    Gentil:
    Hier is hij dan! Als ik iets moet veranderen, zeg je het maar. (:

    klik


    One Who Travels A Higher Path.