• Hoi. Ik kwam net een gif tegen van een cavia die een wortel eet en een groen, gebreid mutsje op zijn hoofd heeft en ik voelde een sterke behoefte om dit met jullie te delen.


    Onomstotelijk bewijs dat er nog goede dingen bestaan: het feit dat er mensen op deze aardbol zijn die de tijd nemen om mutsjes te breien voor hun cavia's. En ik bedoel, kijk, z'n oortjes wiebelen zo, aww. (bloos) Fun fact: cavia's zijn verre familie van olifanten. (Fun fact: 50% van mijn caviafeiten zijn verzonnen.)

    Wat is één positief of niet-vreselijk ding dat jou vandaag is overkomen? ^^

    Het hoeft niet iets groots te zijn. Misschien was er nog nét voldoende melk in huis voor je muesli, of heb je een leuke aflevering van je favoriete serie gekeken, of hoorde je ergens heel hard een kikker kwaken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    Hmmm, wel Kiki Bertens heeft Kerber met tennis verslagen, Nederland is door naar de tweede ronde van Roland Garos!:Y) Dat was mijn YAY momentje vandaag.=3


    Ik zag het op het journaal! Ik volg tennis echt totaal niet, maar zoiets is altijd leuk om te horen. (:



    Gilderoy_ schreef:
    Freaking cute nawhhh. En even kijken. Positief is dat ik vandaag gebeld werd dat mijn nieuwe matras morgen komt en gezien ik nu maar op een vrij hard matras slaap, omdat die andere is doorgezakt en ik er rugpijn en alles van krijg, ben ik heel blij dat hij morgen eindelijk komt, want dan kan ik vast weer een stuk beter en lekkerder slapen c:


    Ohh, ik kan me goed voorstellen dat je daarnaar uitkijkt. Slaap lekker, alvast. :Y)



    Patholoog schreef:
    Die is zo schattig dat ik wil huilen.


    Jou. Ik mag jou. Dat was precies mijn reactie. (bloos)



    Eledhel schreef:
    Mijn examens zijn afgelopen dus tot 5 september heb ik vakantie. Dat vind ik wel positief genoeg!


    Ahhh, einde van de examens is inderdaad reden voor feest. Geniet van je welverdiende rust! *O*



    DrFluke schreef:
    Dieren zijn altijd leuk.

    Alhoewel mijn examen vanmiddag absurd moeilijk was kreeg ik vanmiddag wel het goede nieuws dat mijn beste vriendin geslaagd is voor haar opleiding!


    Meer feest! Gefeliciteerd aan je vriendin. Ik vind het trouwens ook heel leuk om te horen dat het leuke moment uit jouw dag het goede nieuws van iemand anders was. Dat is een mooi iets. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mondaze schreef:
    dflnaskfndklankla <3


    Mooi gezegd. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Mooi gezegd. (bloos)


    Ikr, fangirlingmodus sloeg helemaal. Schattige dieren asdnfklanfkladnfdkla <3


    26 - 02 - '16

    Scandicy schreef:
    Je kan ook altijd nog een taal leren om de verveling te verdrijven. Zoals ik. *wbw* Maar ik kan me voorstellen dat je daar na dat lange studeren even vooral geen zin in hebt. Ik heb vorig jaar keihard gewerkt, dus dat laat ik deze zomer even schieten.

    Ja pfff mijn hersenen hebben echt even pauze. Ik ga gewoon veel fietsen en naar buiten. We moeten wel ontspannen hè, na al dat harde werken!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bliepende voorwerpen zijn helemaal mijn ding, behalve als het wekkers betreft. Dan word ik iets minder blij.

    Dank je! Ik heb nu welgeteld één pagina geschreven. Wat een prestatie, en dat zo op het late uur! :')

    Ik zou het niet weten, maar op mijn eigen opleiding lopen ook al opvallend veel knappe mannen rond. Ik ben in elk geval niet degene die erover zal klagen. *wbw*

    // Oh, nog iets leuks! Steven Kruijswijk heeft maar liefst drie minuten voorsprong op Chaves in het algemene klassement van de Giro en heeft de grip op z'n roze trui alleen maar versterkt! Ik word hier vrolijk van!
    Wie weet wat er van Dumoulin was geworden als hij niet was afgestapt....


    Slightly drunk.

    dit doet me een cavia willen maar ik ben allergisch so nope nope nopee


    Heaven is a place that we all have

    @Rosa, ja, na die examens heb je best je rust verdiend. ^^ Geniet er nog maar even van, want zodra je een nieuwe opleiding start, houd je weinig ontspanning over... Althans, als je het op mijn manier doet. Niet aan te raden dus.


    Slightly drunk.

    Aaaahww, supercute ^^ Dit maakt mijn dag weer een beetje beter (:
    Mijn positieve iets van vandaag is dat ik een leuke verspreking maakte. ^^ (Ik zei 'glottal strop' in plaats van 'glottal stop'.) (Je weet pas echt dat je een taalnerd bent als je blij wordt van versprekingen. ^^ )


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Square schreef:
    (...)

    Meer feest! Gefeliciteerd aan je vriendin. Ik vind het trouwens ook heel leuk om te horen dat het leuke moment uit jouw dag het goede nieuws van iemand anders was. Dat is een mooi iets. ^^


    Yesss.=3 *Go go Kiki go go*


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo freaking cute. c:
    Ik had vandaag een slecht examen, maar ik ben vanavond gaan trainen en dat heeft heel mijn dag weer goedgemaakt! Het was echt maanden geleden dat ik nog eens geweest was op een dinsdag (normaal zit ik doordeweeks op kot of moet ik studeren) en het voelde zo goed om er nog eens te zijn. Maar daardoor kreeg ik heimwee naar vorig jaar, da's weer een negatief puntje. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    (...)

    Meer feest! Gefeliciteerd aan je vriendin. Ik vind het trouwens ook heel leuk om te horen dat het leuke moment uit jouw dag het goede nieuws van iemand anders was. Dat is een mooi iets. ^^

    If you can't find happiness in your own day, look for it in the day of the people you love.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zo cutee! Ik heb zelf ook een cavia thuis, echt een schatje ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hehe, vind ik leuk!:3

    Positief? Het feit dat de lijnbus niet uit elkaar is gevallen vind ik al heel wat eigenlijk.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb een geslaagde salto uitgevoerd tijdens LO (:
    En die cavia is erg schattig!


    I wanna be a wizard!

    Hahaha, gisterenavond erachter komen dat je vanochtend een tentamen hebt, hahaha, en je er dan zonder voor te bereiden in storten, en dan alsnog meer dan genoeg kunnen invullen. Voelt goed, zeer goed. Het scheelt dat we maar 30% goed hoeven te hebben.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 14:08 ]


    Slightly drunk.