•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RoyaIs schreef:
    (...)



    okay im sorry im horrible

    @My fave person on the globe, yeahh. Echt jammer tho, i got so many things to say :')


    Ik ben een ICT-er (cat)


    Your make-up is terrible

    Youngbae schreef:
    (...)
    Word het een boek?


    maybe


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga dood onder de hoeveelheid stres. Help.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh verdorie, ik zit weer in een vreemde bui.


    What would Emma do?

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ik ben een ICT-er (cat)


    Ah fuck. euhm, *random ict woorden ofzo* moederbord harde schijf verwisselbare schijf wachtwoordherstelshijf sneltoetsen commandoprompt accu voeding ethernetkabel?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:56 ]


    Heaven is a place that we all have

    Misschien is het morgen beter.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:00 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    RoyaIs schreef:
    (...)

    Ah fuck. euhm, *random ict woorden ofzo* moederbord harde schijf verwisselbare schijf wachtwoordherstelshijf sneltoetsen commandoprompt accu voeding ethernetkabel?


    Ah, helaas, niet raak. De harde schijf of windows is corrupt en ik kan er momenteel niks aan doen. Als het Windows is (wat ik hooooop), kan ik de bestanden er hopelijk nog afhalen en dan Windows opnieuw installeren. Als het de harde schijf is, is alles weg en dat is kut.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ah, helaas, niet raak. De harde schijf of windows is corrupt en ik kan er momenteel niks aan doen. Als het Windows is (wat ik hooooop), kan ik de bestanden er hopelijk nog afhalen en dan Windows opnieuw installeren. Als het de harde schijf is, is alles weg en dat is kut.



    Heb je een herstelcd-roM van Windows?


    Heaven is a place that we all have

    can't breathe

    Waarom heb ik zo'n angst voor hooiwagens en paardenmuggen?


    What would Emma do?

    RoyaIs schreef:
    (...)

    maybe

    Ik ben benieeuwd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik sta nog steeds niet tussen de topleden. Onverklaarbaar. Misschien als ik ook effectief iets deed?


    What would Emma do?

    BREAKING BENJAMIN OP DE RADIO OMG OMG OMG
    Aka ik maak iedereen wakker en het interesseert me geen ene fuck


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    RoyaIs schreef:
    (...)


    Heb je een herstelcd-roM van Windows?


    Nope. Ik heb al een vernieuwing uitgevoerd (waarbij alles terug wordt gezet naar de standaard instellingen en je je bestanden houdt, maar daardoor is het nog erger geworden, lol. Ik heb ook de 8.1 geprobeerd up te graden naar 10, maar dat deed hij ook niet. Nu gaat hij gewoon uit zodra ik dat nog eens probeer.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Nope. Ik heb al een vernieuwing uitgevoerd (waarbij alles terug wordt gezet naar de standaard instellingen en je je bestanden houdt, maar daardoor is het nog erger geworden, lol. Ik heb ook de 8.1 geprobeerd up te graden naar 10, maar dat deed hij ook niet. Nu gaat hij gewoon uit zodra ik dat nog eens probeer.


    bij mij gebeurde hetzelfde toen ik een rollback ging maken van 10 naar 8.1. kreeg BSoD en heb troubleshoot moeten openen tho. alleen was mijn harde schijf nog wel intact.


    Heaven is a place that we all have