•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rafe schreef:
    UGH het duurt nog zo lang


    JA

    Bjergsen schreef:
    (...)

    Kijk of je een tekenpen hebt en ga er niet aan krabbelen. Teken kunnen makkelijk verwijderd worden en geheel veilig, maar dat moet wel rustig gebeuren. Als je niet een tekenpen hebt, dan kan dat ook met een pincet, maar misschien is het handig om een ouder wakker te maken als je gekalmeerd bent.

    Mijn papa en mama hebben vanochtend geprobeerd om de teek eruit te halen met een pincet, maar het lukte niet helemaal en ben zonet naar de huisarts gegaan om de pootjes eruit te laten halen. Ik ben opgelucht nu dat beest eruit is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Koud :/

    & het is echt awkward om tijdens een opdracht waarin je een lening moet pitchen je applaus krijgt omdat je de enige bent die het blijkbaar kunt ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het zou echt fijn zijn als mijn lichaam even zou kunnen beslissen of hij het warm of koud heeft. Haat aan koorts.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik mag deze oven niet
    Die doet er een eeuwigheid over om op te warmen
    I want my ham-cheese croissants!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    Ik mag deze oven niet
    Die doet er een eeuwigheid over om op te warmen
    I want my ham-cheese croissants!

    Dat herken ik zo erg xD

    morgen moet ik heel intensief bewegen. shit.


    Heaven is a place that we all have

    Olaf! Kap met kinderlijk en hinderlijk doen. Stop even met kauwen aan alles wat los en vast zit en dat vreselijke geblaf. Het idee dat kinderen nog erger zijn dan dit, maakt echt dat ik geen kinderen wil. Pfff. Tien minuten Olaf in volle drukheid en ik kan hem echt even flink achter het behang plakken. Zelfs dit bericht typen gaat al haast niet, want ik moet Olaf iedere seconde in de gaten houden. STAHP. Kap gewoon met slopen en kapotmaken. Ga gewoon slapen ofzo. Jeez!

    Edit: Gekke stemmetjes opzetten helpt niet, want nu is Olaf helemaal over de zeik :W

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 13:21 ]


    26 - 02 - '16

    Die quadra met unofficial penta tho. Crying.


    ~

    Misschien moet je je vrienden ook eens op de eerste plaats zetten.


    <3

    woede uiten op mij — iets wat mjn fulltime functie is of zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En weer krijg ik die bevestiging dat ik mensen niet dichtbij me moet laten komen.


    -

    Deze module heeft echt de meeste saaiste en rotste opdrachten van alle modules tot nu toe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahahah. Olaf. Wtf.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen... Ja, mijn moeder heeft een oogafwijking, maar ze hoeft er niet telkens aan herinnerd te worden hoor. Als jij de enige aan de kraam bent en ze praat tegen jou, hoef je je niet om te draaien om te kijken of ze tegen iemand achter je praat.UGH. Dit gebeurt zo vaak op een dag en ik zie haar er ongemakkelijk door worden.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 14:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.