•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is niet normaal hoeveel ik tegen mijn verjaardag opkijk... en het is overmorgen al en ja fml.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ITS ALIVE! Ik was er zo zeker van dat alles kapot was en de harde schijf niet te redden viel. En nu werkt het weer.


    Your make-up is terrible

    Jfc dat moment waarop je als support Janna de enige met een positieve KDA bent?


    because i knew you, i have been changed for good

    Flazeda schreef:
    ITS ALIVE! Ik was er zo zeker van dat alles kapot was en de harde schijf niet te redden viel. En nu werkt het weer.

    Hehe, a la Frankenstein. Waar lag het nou aan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flazeda schreef:
    ITS ALIVE! Ik was er zo zeker van dat alles kapot was en de harde schijf niet te redden viel. En nu werkt het weer.


    Dat is super! Nu kan je aan je documenten. ^^


    What would Emma do?

    Who needs sleep anyway?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mmmmmmmmmmmmmmm feels wrong to skype with you, but oohhhh so righttttt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn moeder is de beste

    Altijd fijn als jarvan na gromp meteen disconnect en de rest van de game niet meer reconnect, waardoor zed begint te flamen. : )


    because i knew you, i have been changed for good

    daaaaaaaaaaaaaaaaaamn, 5 uur lang


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, het is midden in de nacht en ik ben bijna aan het wenen omdat ik een teek bij me heb ontdekt en nog steeds een trauma heb aan die beesten en ik weet niet hoe ik hem er zelf uit moet halen, maar durf mijn ouders niet wakker te maken en ik ben compleet wanhopig. Help.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Oké, het is midden in de nacht en ik ben bijna aan het wenen omdat ik een teek bij me heb ontdekt en nog steeds een trauma heb aan die beesten en ik weet niet hoe ik hem er zelf uit moet halen, maar durf mijn ouders niet wakker te maken en ik ben compleet wanhopig. Help.


    Kijk of je een tekenpen hebt en ga er niet aan krabbelen. Teken kunnen makkelijk verwijderd worden en geheel veilig, maar dat moet wel rustig gebeuren. Als je niet een tekenpen hebt, dan kan dat ook met een pincet, maar misschien is het handig om een ouder wakker te maken als je gekalmeerd bent.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dit bed is te kort. Mijn voeten steken uit!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat was de laatste nacht op een niet zo geweldig goed matras. Vandaag eindelijk een nieuwe *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh no :c Mijn vriend en ik hadden een goed gevoel voor wiskunde examen, maar hij heeft volgens de oude normering een 5,8 en nu durf ik niet te kijken.