• Sinds het mooiere weer zijn er steeds twee kleine meisje die aan het belleltjelellen zijn in mijn straat. Ze zijn een jaar of zeven denk ik en ze zijn super slecht erin :').
    Ten eerste woon ik in een hoek huis, met een voortuin en een zijraam die uitkijkt op de straat. Ik kan dus in principe alles wat om mijn huis heen gebeurt zien. Maar goed, ze bellen aan, ze rennen via de kant van het voorraam weg en gaan pal naast het raam achter een bosje zitten, wachtend totdat wij open doen, wat wij heel kinderachtig niet doen.
    Nu staan ze bij onze buren voor het huis, alleen daar is niemand thuis. Ze hebben al een keer aangebeld en toen deed niemand open, dus hebben ze nog een keer aangebeld en staan ze voor de voortuin te wachten totdat iemand op gaan doen.

    Oh, en nu staan ze voor mijn huis te loeren of er iemand thuis is. Ze hebben nog niet aangebeld. Maar ik heb toe net naar buiten gekeken en toen zij mij zagen kijken zijn ze weggerend.
    Heerlijk dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Overdag met kleine kinderen kan ik het altijd wel waarderen. Maar vorige keer was ik alleen thuis en werd het om half 12 's nachts gedaan. Gelukkig zag ik iemand 2 seconde daarna langs het raam rennen, maar mijn hart zat wel letterlijk in mijn keel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wij noemen het hier nooit belletjelellen, gewoon belletje trek. :p

    Ik weet dat ik dat vroeger een keer heb gedaan, omdat dat zogezegd grappig zou zijn. Ik verstopte me achter de struik en zag de man rondkijken. Ik vond het helemaal niet grappig. Ik heb het daarom daarna nooit meer gedaan, ook omdat ik het zielig vond dat er mensen voor niets naar buiten komen dan. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb dit nog nooit gedaan. Ook deels omdat ik nogal snel bang ben van mensen die de politie gaan bellen of zo.
    En ik was gewoon in mijn jeugd altijd heel erg braaf (A)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 6:28 ]

    Een paar keer gedaan. Bij mijn eigen huis...
    Ik was bijna net zo'n slechte belletjeleller als die meisjes cx
    Ik durfde ook niet echt bij anderen


    obsessive rage