• Oké, sorry alvast als dit topic verkeerd staat

    Ik heb meestal best wel gestoorde dromen. Maar laatst had ik er echt eentje die volgens mij zo een horrorfilm had kunnen zijn (x
    Het begon allemaal redelijk gewoon, ik was met vrienden op het strand aan het spelen, wilde net het water in rennen toen er een haai aanstrandde. (Vroeger waren haaien echt één van mijn grootste angsten, nu niet meer)
    De haai was dood, of nouja, zo leek het, tot ie plots weer bewoog.
    Hoe dit nou echt aan elkaar zat weet ik niet meer, maar op een gegeven moment kwam ik er achter dat die haai vanbinnen opgegeten was en dat er iets (of iemand) anders in zat. Er waren ook mensen die vanbinnen helemaal opgegeten waren, als een kostuum, waar andere mensen in zaten.
    Die andere mensen aten mensenvlees.
    En toen was het plots oppassen voor die kannibalen ;-;

    Om dit topic toch nog een beetje interessant te houden, wat zijn jullie raarste/engste/leukste dromen die jullie je kunnen herinneren?


    obsessive rage

    Oh wow, wat weird! Dat zijn geen leuke dromen.
    Ik droom soms ook echt vet raar. Soms hebben mijn dromen gewoon geen logische samenhang, dan ben ik opeens in een bos en vervolgens zit ik in mijn eigen huis. En verder droom ik ook wel eens nare dingen, zoals dromen over dierbaren die dood gaan of vermist zijn. Of dat ik zelf verdwaald ben. Ik heb ook al eens gedroomd over een terroristische aanslag in een bioscoop waar ik in zat... Brrr... Er kwam toen een man met een bivakmuts en explosieven binnen. Ik rende toen de bioscoopzaal uit en verstopte me in een kantoor en hoorde een explosie. Mijn familie en vriend zaten in die droom ook in die zaal en ik dacht dat ze dood waren... Ik werd ook helemaal bezweet wakker. Niet leuk.

    Maar soms droom ik wel leuk hoor! Mijn dromen zijn echt divers. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik droom ook wel eens de raarste of engste dingen. Ik kan me momenteel geen herinneren.


    16 - 09 - '17

    Mijn dromen hebben meestal iets met slangen te maken. Geen idee waarom, want ik heb eigenlijk totaal geen schrik van slangen, ik zou er zelfs een willen, maar toch zit er altijd wel iets in met een slang. :') Die eng is, trouwens. Gelukkig niet zo'n vreemde dromen als bij jou, misschien verkopen als script voor een horrorfilm? ;D Het is inderdaad best een enge droom!


    What would Emma do?

    Bah, da's een ranzige droom. Ik herinner me meestal niets meer van wat ik droom.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wow, dit topic had zo van mij afkomstig kunnen zijn. Ik droom altijd zeer levendig en gedetailleerd. Vraag me niet waarom.
    Zo droomde ik ooit eens dat ik in een groot penthouse woonde, met een trap in het midden van de woning. Ineens werd ik overvallen, en omdat ik wilde ontsnappen, sprong ik uit het raam. Hoe hoog de flat was, geen idee, maar ik sloeg te pletter op de stoep beneden. Maar nee, ik was kennelijk niet dood (of toch wel, misschien een geest?) want ik hielp de overvallers een flatscreen tv in een groen autootje te proppen. Like what.
    Oh, en zo droomde ik ook eens dat ons huis in de fik stond, en dan niet zomaar een klein vuurtje, nee, gewoon manshoge vlammen. En mijn vader stond daar maar te schreeuwen. Zo hard en zo realistisch dat ik, toen ik wakker werd, eerst even tien minuten op adem moest komen. Dat was echt eng.

    Ik heb altijd heel realistische dromen en af en toe is het eng, maar vaak is het juist fascinerend om te weten waar mijn onderbewuste allemaal mee bezig is. (krul)


    Slightly drunk.

    Gatverdamme zeg! Ugh haaien zijn nog steeds mijn grootste angst. Maar je bent gewoon zo weerloos tegen zo'n krachtig beest!
    Ik had vannacht een aparte droom. 1 of andere draak was mijn dorp aan het terroriseren, maar om de een of andere was ik niet echt bang voor haar ofzo. Ik was leuk aant doucheb en toen kwamen er twee rovers door het dakraam springen, ik zet t op een gillen natuurlink en toen stak ineens die draak zn kop naar binnen: 'hebben ze je iets aangedaan?'
    Ik niet eens in shock en antwoord van niet maar zag dat ze moest zorgen dat die twee zouden verdwijnen -waarmee ik bedoel wegjagen natuurlijk-, maar mevrouw begreep me verkeerd en vrat ze allebei op :')
    Vond het wel even cool dat een draak naar me luisterde hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ew, doodeng.

    Ik heb eens een droom gehad dat ik in de dierentuin was en toen overstroomde die en alle dieren waren dood behalve de nijlpaarden??? Er waren er echt een stuk of honderd en je moest op hun koppen springen om naar de uitgang te komen. Was heul vreemd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wow. Jullie dromen zijn ook best apart O.O
    Ik heb niet zo heel vaak nachtmerries dus dit was wel een uitzondering, maar vaak besef ik pas achteraf hoe eng die droom eigenlijk was. Of hoe raar.
    Maar ik ben gelukkig niet de enige die vreemde dromen heeft XD


    obsessive rage

    Wow, eng. Ik heb ook wel vaak nachtmerries met een heel uitgewerkte verhaallijn. Heel gek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wow, dat klinkt echt ontzettend eng. Ik ben altijd al geweest en nog steeds zeer bang voor haaien, dus ik zou doodsangsten uitstaan, haha. Verder zijn mijn dromen nooit echt gedetailleerd, maar vaak wel heel erg vaag. Vooral qua omgeving kan mijn brein het vaak moeilijk op 1 plek houden.
    Als kind had ik altijd dezelfde droom over een krokodil die speciaal achter mij aan zat. Dan moest ik me verstoppen en ging mijn papa ze wegjagen. Volgens mij kwam die droom van Peter Pan, haha!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Wow, dat klinkt echt ontzettend eng. Ik ben altijd al geweest en nog steeds zeer bang voor haaien, dus ik zou doodsangsten uitstaan, haha. Verder zijn mijn dromen nooit echt gedetailleerd, maar vaak wel heel erg vaag. Vooral qua omgeving kan mijn brein het vaak moeilijk op 1 plek houden.
    Als kind had ik altijd dezelfde droom over een krokodil die speciaal achter mij aan zat. Dan moest ik me verstoppen en ging mijn papa ze wegjagen. Volgens mij kwam die droom van Peter Pan, haha!


    Haha, ik droom nog vaak over Neverland. En ik had ook wel iets met krokodillen, het waren krokodillen, ratten en haaien. Maar nu gelukkig niet meer zo vaak


    obsessive rage

    Wow, creepy, dat is inderdaad geen leuke droom. Maar stiekem vind ik het verder altijd wel leuk om dromen van andere mensen te horen/lezen.
    Mijn engste droom die ik me kan herinneren ging als volgt (ik heb hem even onder een spoiler gezet, omdat ik ooit al eens iemand bang heb gemaakt toen ik dit verhaal vertelde, hoewel ik vermoed dat het wel meevalt als je het alleen maar leest en het niet nacht is):

    Ik droomde ooit dat ik de hele tijd het gevoel had dat ik bekeken werd. Wanneer ik dit aan mensen vertelde, geloofde niemand me of zeiden ze allemaal dat er niks aan de hand was, maar toch bleef ik dat gevoel houden. Aan het eind van de droom keek ik uiteindelijk uit het raam en zag ik daar opeens een héél eng gezicht (kaal hoofd, witte huid, enge ogen, enge mond) vlak voor me (en het was in mijn droom ook nog eens een raam op de eerste verdieping, dus hoe kwam dat hoofd/die persoon daar?). Iets staat me ook nog bij van dat er opeens ook handen waren die me vastgrepen, maar dat weet ik niet meer zeker. Het was in elk geval heel eng.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Haha, ik droom nog vaak over Neverland. En ik had ook wel iets met krokodillen, het waren krokodillen, ratten en haaien. Maar nu gelukkig niet meer zo vaak

    Gelukkig maar ja, nachtmerries zijn niet fijn ;/ Ik heb ze meestal als ik het heet heb. Deze week nog droomde ik dat we met het hele gezin thuis waren en dat er een minotaurus binnen probeerde te komen in ons huis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha laatst had ik ook een nachtmerrie, niet zo fijn :/

    Ik heb er dit verhaal over gemaakt: http://www.quizlet.nl/chapters/1378149/het-zwembad/


    --

    Dat is letterlijk nog niks in vergelijking met mijn dromen :') Je droomt klinkt trouwens wel als leuke inspiratie voor een horrorverhaal (:

    Hier een van mijn meest aparte dromen ooit:

    Toen ik deze droom had, deed ik dus nog aan boogschieten en ik zat voor ons clublokaal en iedereen was buiten want er was een of andere bbq, maar opeens kwamen er stuiterende goudvissen die om de een of andere reden geen water nodig hadden en ze stuiterden naar ons toe om ons op te eten (ze hadden ook opeens mega grote tanden voor een goudvis) en ik zag dus hoe alle leden van de club opgegeten werden door stuiterende goudvissen en ik liep weg van de horde stuiterende goudvissen, maar opeens kwam er langs de andere kant ook zo'n horde en toen dacht ik dat ik dood zou gaan, maar opeens kwam er een vreemde jongen met blauw haar en een coole sportauto en hij redde me en toen gingen we naar een of andere winkel, maar toen we terug in de auto kropen om ergens naar toe te rijden, waren de goudvissen opnieuw daar en ze braken door de ruit en toen werden ook wij opgegeten. Einde.

    En dus letterlijk al m'n dromen zijn zoals dat.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.