• Oké, sorry alvast als dit topic verkeerd staat

    Ik heb meestal best wel gestoorde dromen. Maar laatst had ik er echt eentje die volgens mij zo een horrorfilm had kunnen zijn (x
    Het begon allemaal redelijk gewoon, ik was met vrienden op het strand aan het spelen, wilde net het water in rennen toen er een haai aanstrandde. (Vroeger waren haaien echt één van mijn grootste angsten, nu niet meer)
    De haai was dood, of nouja, zo leek het, tot ie plots weer bewoog.
    Hoe dit nou echt aan elkaar zat weet ik niet meer, maar op een gegeven moment kwam ik er achter dat die haai vanbinnen opgegeten was en dat er iets (of iemand) anders in zat. Er waren ook mensen die vanbinnen helemaal opgegeten waren, als een kostuum, waar andere mensen in zaten.
    Die andere mensen aten mensenvlees.
    En toen was het plots oppassen voor die kannibalen ;-;

    Om dit topic toch nog een beetje interessant te houden, wat zijn jullie raarste/engste/leukste dromen die jullie je kunnen herinneren?


    obsessive rage

    JellalFernandes schreef:
    Haha laatst had ik ook een nachtmerrie, niet zo fijn :/

    Ik heb er dit verhaal over gemaakt: http://www.quizlet.nl/chapters/1378149/het-zwembad/


    Oh die is best creepy.

    Atrox schreef:
    Dat is letterlijk nog niks in vergelijking met mijn dromen :') Je droomt klinkt trouwens wel als leuke inspiratie voor een horrorverhaal (:

    Hier een van mijn meest aparte dromen ooit:

    Toen ik deze droom had, deed ik dus nog aan boogschieten en ik zat voor ons clublokaal en iedereen was buiten want er was een of andere bbq, maar opeens kwamen er stuiterende goudvissen die om de een of andere reden geen water nodig hadden en ze stuiterden naar ons toe om ons op te eten (ze hadden ook opeens mega grote tanden voor een goudvis) en ik zag dus hoe alle leden van de club opgegeten werden door stuiterende goudvissen en ik liep weg van de horde stuiterende goudvissen, maar opeens kwam er langs de andere kant ook zo'n horde en toen dacht ik dat ik dood zou gaan, maar opeens kwam er een vreemde jongen met blauw haar en een coole sportauto en hij redde me en toen gingen we naar een of andere winkel, maar toen we terug in de auto kropen om ergens naar toe te rijden, waren de goudvissen opnieuw daar en ze braken door de ruit en toen werden ook wij opgegeten. Einde.


    En dus letterlijk al m'n dromen zijn zoals dat.


    Okay ik weet niet of ik dit ontzettend griezelig of ontzettend grappig moet vinden ;D

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 17:19 ]


    obsessive rage

    Vannacht weer zo'n absurde droom gehad.
    Ik was aan het treinreizen, en kwam steeds dichterbij het station. Allerlei wissels natuurlijk. En dat ging goed fout. Trein ontspoorde, knalt recht tegen een andere trein aan, en eindigt vervolgens honderden meters verderop in een winkelcentrum. Ik werd wakker in een chaos, er waren honderden doden en gewonden, overal bloed (wat heb ik toch met bloed?), maar ik heb natuurlijk mijn EHBO-diploma, dus ik ging helpen waar ik kon. Ik belde mijn moeder, en zei zoiets als: "Er is een treinongeluk geweest, ik ben oké, ik ga gewonden helpen". Het enige wat ik had overgehouden, was een flink kapotte broek. Mijn favoriete broek! Op een gegeven moment moest ik naar de DA, waarvoor geen idee, en toen ik terugkwam, was alles weg. Alles. Geen lichamen meer, alleen nog een paar stukjes trein, en een geel politielint dat me tegenhield. "Maar ik heb EHBO", hielp niet. Nou, dan ging ik maar naar huis.

    En toen ging mijn wekker.


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Vannacht weer zo'n absurde droom gehad.
    Ik was aan het treinreizen, en kwam steeds dichterbij het station. Allerlei wissels natuurlijk. En dat ging goed fout. Trein ontspoorde, knalt recht tegen een andere trein aan, en eindigt vervolgens honderden meters verderop in een winkelcentrum. Ik werd wakker in een chaos, er waren honderden doden en gewonden, overal bloed (wat heb ik toch met bloed?), maar ik heb natuurlijk mijn EHBO-diploma, dus ik ging helpen waar ik kon. Ik belde mijn moeder, en zei zoiets als: "Er is een treinongeluk geweest, ik ben oké, ik ga gewonden helpen". Het enige wat ik had overgehouden, was een flink kapotte broek. Mijn favoriete broek! Op een gegeven moment moest ik naar de DA, waarvoor geen idee, en toen ik terugkwam, was alles weg. Alles. Geen lichamen meer, alleen nog een paar stukjes trein, en een geel politielint dat me tegenhield. "Maar ik heb EHBO", hielp niet. Nou, dan ging ik maar naar huis.

    En toen ging mijn wekker.


    Die is ook wel gestoord. Ik droom ook vaak over treinen. Dit was er eentje:
    Ik zat in de trein, en er gingen plots allemaal mensen die nooit met de trein gaan mee, de trein stond nog stil, iemand wil instappen, gaan de deuren vlak voor z'n neus dicht en begint de trein te rijden.
    Diegene stond nog op het afstapje, er waren ook plots handvaten die nooit bij treindeuren zijn, dus diegene staat nog voor die deur terwijl de trein rijdt.
    Op een gegeven moment komen we aan op een soort stadsplein (heel logisch, daar komen treinen ook echt altijd... *kuch kuch*) en daar stappen we uit. Ik kan in mijn dromen meestal vliegen, dus ik vlieg naar de kerktoren, ga daar even gezellig staan en ga weer naar beneden.
    Blijkbaar wist de rest niet dat ik kon vliegen want die keken echt zo van "O.O"
    Toen kwam de conciërge van school aan en gingen we op het spoor lopen. Heel logisch. Meer herinner ik me zo gauw niet XD


    obsessive rage

    Ik maak er een sport van zoveel mogelijk details te onthouden. En, als je je bewust wordt van wat je droomt, kun je die droom ook sturen/beïnvloeden. En dat is te oefenen. (cat)


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Ik maak er een sport van zoveel mogelijk details te onthouden. En, als je je bewust wordt van wat je droomt, kun je die droom ook sturen/beïnvloeden. En dat is te oefenen. (cat)


    Haha, ik weet vaak dat het een droom is, het sturen lukt soms wel, al lukte het vroeger beter... Ik ben het een beetje verleerd geloof ik


    obsessive rage

    Ik droomde eens dat kakkerlakken konden praten en de wereld overnamen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    omg, da's een fucking zieke droom.
    Ik heb een paar lucide dromen gehad, that was pretty damn weird.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik droomde vannacht dat ik op het station van Nijmegen stond. Om naar huis te gaan moest ik de IC Roosendaal hebben. Maar die was ineens weg. Gewoon weg! Alsof hij nooit had bestaan. Dus ik natuurlijk helemaal in de war. Ik wist ook niet of ik wel had ingecheckt, dus ik mijn papieren kaartje gepakt (papieren kaartje, hoe verzin je het, die bestaan allang niet meer) en checkte in bij zo'n paaltje. Kwam er een trein aan die dwars over de rails ging staan zodat er geen andere treinen meer door konden. Inmiddels was het perron zwart van de mensen. Oh, en boven ons hoofd was nog een balkon vanaf waar je op de IC Den Haag kon stappen. Die moest ik trouwens hebben omdat de IC Roosendaal niet reed, maar die had een uur vertraging. Een uur, hahaha. En om die vertraging een beetje te compenseren verscheen er ineens uit de grond een hele nagellakboetiek. Iedereen dus daar naartoe, en ik werd met de massa meegezogen. Iedereen stond daar met fucking veel nagellak op hun nagels, zelfs zodat het eraf druppelde. En ineens zag ik ook een oud-klasgenoot die dezelfde trein moest hebben, mja ik heb een hekel aan praten tijdens een treinreis, dus ik probeerde haar heel fanatiek te ontwijken.

    And then I woke up.


    Slightly drunk.