• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Fijn dat het zo is opgelost! :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Poshlost schreef:
    Ik kan dit weekend amper typen, ik ben namelijk op een festival ^^

    Gezellig, have fun!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik ben nu in een saaie klerenwinkel iemand verlos mij uit mijn leiden en stuur iets!!! (met name Albert, Anna, Lynn, Clementine of Ryan!!!)

    Zal ik maar wat schrijven dan :,).


    chaos makes the muse

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik ben nu in een saaie klerenwinkel iemand verlos mij uit mijn leiden en stuur iets!!! (met name Albert, Anna, Lynn, Clementine of Ryan!!!)


    ahh, heb je het overleeft?


    Just be yourself

    Soort van _O_

    Clementine is zeker niet van plan om alcohol aan Raven de meerderjarigen te schenken he? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Clementine is zeker niet van plan om alcohol aan Raven de meerderjarigen te schenken he? :')


    Waarschijnlijk niet ..


    chaos makes the muse

    Kun je de brief waar de groepje van de experimenten in staan in dat ding zetten dat als eerste staat bij een topic?

    Necessity schreef:
    Clementine is zeker niet van plan om alcohol aan Raven de meerderjarigen te schenken he? :')

    Haha x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Lisadragonrider schreef:
    Kun je de brief waar de groepje van de experimenten in staan in dat ding zetten dat als eerste staat bij een topic?


    Ik zal even kijken, ben nu op mijn mobiel dus dat is niet zo handig


    chaos makes the muse

    Hij staat onder de eerste spoilerknop!!


    chaos makes the muse

    Zo, ik heb weer even alle gemiste posts verwerkt :')
    Woops, bijna 700 woorden (rofl)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha lekker bezig!
    Oeps ik lees net dat Raven alweer tegen Jonas praat, zal ik mijn post aanpassen of gewoon zo laten?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 20:06 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Haha lekker bezig!
    Oeps ik lees net dat Raven alweer tegen Jonas praat, zal ik mijn post aanpassen of gewoon zo laten?


    Laat maar zo hoor (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.