• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Vaarwel, goede punten voor chemie *Weent in een hoekje*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog 4,5 hoofdstukken. Misschien lukt het wel nog. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    *Heeft de opdracht 20 minuten geleden gekregen en is nu al klaar.* Yay, nu een hele week wachten, haha :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    GiIderoy schreef:
    Er zit hier een Ier met een zwaar accent slissend tegen mij te praten al tien minuten en ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft ;')


    Hhahhhahahahah nawhh


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ja GODVERDOMME ZEG.. Zeg dan dat jullie pas om 1900 thuis zijn en dan nog fucking voer moeten bestellen, jezus... Ik kan niet pas om acht uur eten, want dan moet ik douchen. MORGEN STAGE REMEMBER. Aaaand I'm crying. FUCK EVERYTHING. Ik kan dat niet oké! Ik kan geen vreten bestellen en aan huis afrekenen, dat is ongemakkelijk en stom. Ik wil online betalen, maar neeeeeuuuj dat kan weer niet op die teringsite. Kut lekker een end heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik weet dat dit vreselijk is, maar ik wil er gewoon niet meer aan werken. Ik wil gewoon schrijven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    En wat vaak vergeten wordt in deze discussie, en dat klinkt misschien raar, maar een boom heeft ook altijd de functie gehad om gekapt te worden.

    Oké. Je hebt dom, je hebt dom dom en je hebt Schauvliege. Whut. Ja, hoor, het biologisch nut van een boom is om gekapt te worden. Achterlijk mens. En dat is minister van natuur.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Id marry you twelve times


    i put the fun in funeral

    OHHHH IM FEELING THINGS


    Heaven is a place that we all have

    damn marge must be gettin' that chapter done today
    als je je scriptie af wil hebben op dinsdag zou het echt heel fijn zijn als je er gewoon eens meer verder zou gaan en niet telkens excuses vinden om het uit te stellen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay, mijn energie begint nu toch wel wat minder te worden... Nog eventjes volhouden en je hebt een nieuw record, Nikki.


    Your make-up is terrible

    Vriendjespolitiek.


    26 - 02 - '16

    Ik heb goed geleerd, wist minstens 30 van de 40 vragen zeker en heb een 1. Hier is iets niet goed gegaan. Ik ben bang dat de persoon die alle toetsen nakeek niet wist dat mijn toets de enige van periode 2 was en de rest de periode 3 toets deed.

    // Nieuwe Kindred skin is ongelofelijk geweldig :3
    And welcome to my team Orianna
    Lulu too
    ^^

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 18:51 ]

    Oke, ik ga 1 keertje koken, meteen twee vingers verbrand, en ook nog eens verdeeld over 2 handen. Nooit meer koken voor mij dus...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dougey schreef:
    Ik heb goed geleerd, wist minstens 30 van de 40 vragen zeker en heb een 1. Hier is iets niet goed gegaan. Ik ben bang dat de persoon die alle toetsen nakeek niet wist dat mijn toets de enige van periode 2 was en de rest de periode 3 toets deed.

    Lulu too[/i] ^^


    Hahahahahah dat is fucking dom. Van die persoon.

    // Ik eet nooit meer aardappelpuree met kaas. Ruikt naar kots, nou, dan gaat je honger best snel over.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 19:50 ]


    Slightly drunk.