• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    "GG EZ!"

    Ja, fucking obvious dat het easy is. Als ik met vijf spelers tegen 4 ga spelen waarvan 3 drie er niets van bakken dan kan ik ook wel winnen. Steek die overwinning in je reet. Ik hoop dat je het in je echte leven verder schopt dan op LoL, want alleen al in game heb je de sociale skills van een pinda. HAHAHAHA.


    26 - 02 - '16

    Lawaaierige buren *zucht*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    IK BEN BANG VOOR ONWEER :X


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik wil schrijven & dit album luisteren, maar er is geen scene die aansluit op de gevoelens die dit nummer bij me oproept. The struggle is real :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol, vorig jaar rond deze tijd wilde m'n docent me op havo wiskunde hebben, nu wordt me opeens gevraagd of ik niet gewoon vwo wil gaan doen... Ik doe iets goed :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    goddamnit buikpijn en titanic is geen goede combo


    Heaven is a place that we all have

    Omfg ik ben er eindelijk uit hoe je nummers moet deblokkeren dat duurde lang :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    * wilt telefoon pakken om de perrons erin te zetten voor morgen zodat ik niet faal met de treinen *

    "Oh wacht, die ligt natuurlijk nog op school" :')

    De les die ik hieruit leer is: ik ben niks zonder telefoon. Maar het ergste is toch wel dat ik een vriend van me nu niet eens echt heb kunnen spreken op zij verjaardag :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jaaa dancing stormtroopers!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik was echt een van de slechtste dagen uit mijn leven. Ach ja, hopelijk is morgen beter.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Onweer is juist zo heerlijk.


    Slightly drunk.

    Wow, ik ben echt heel erg verbrand op mijn armen, gezicht en decolleté/sleutelbeenhoogte. Was eigenlijk wel een beetje te verwachten gezien ik letterlijk van 10 tot 8 in de zon heb gezeten, ook al verbrand ik helemaal niet snel met mijn bleke huid ondanks mijn rode haar.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 23:21 ]

    @D, heb jij ook rood haar? Whieehh, that makes two of us.


    Slightly drunk.

    Hij zou de cijfers van die toets gisteren op magister zetten. Ze staan er nu nog steeds niet op :/ Beetje jammer weer :/ En ik wil mijn cijfer van m'n Engels debat muh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    close to doing it


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.