• Dus, ik hoorde eind maart tijdens KunstBV dat Pieter Derks naar het lokale theater in de buurt zou komen, de vrije kaartverkoop zou starten op 18 mei om 12.30. Ik stresste de hele tijd of ik wel kaartjes zou krijgen, aangezien de voorverkoop ook hard ging. Na de voorverkoop waren nog maar 4 kaartjes over, wel op de eerste rij, maar toen ik op school probeerde te internetbankieren, is het niet gelukt. Sad, very sad.

    Maar toen ging ik googlen, en toen kwam ik erachter dat hij in de Stadsschouwburg Utrecht kwam, op 16 mei 2017. De kaartverkoop startte vanochtend, om 10.00 (op het moment dat ik dit type, 18 minuten geleden). Ik was de hele tijd natuurlijk in de stress, maar ik had gisteravond al m'n laptop aangezet en naar de site van de Stadsschouwburg gegaan. Ik was toen (om 23.45!!!!) de 50e in de wachtrij. Nou ja, eventjes wachten, en ik was erdoor. Ingelogd, erachter gekomen dat ik m'n inlognaam vergeten was (gelukkig gisteravond al en niet vanochtend), inloggegevens opgevraagd en ingelogd. Naar m'n wensenlijstje gegaan, de voorstelling geopend en toen ging ik slapen.

    Ik was vanochtend uit mezelf om half 6 wakker, zo vroeg word ik nooit uit mezelf wakker en al helemaal niet op zondagochtend. M'n laptop had het overleefd en is de hele nacht aangebleven, dus ik was nog op de site van de Stadsschouwburg. Ik heb wat spelletjes gespeeld op m'n laptop tot 9.00, toen begon het stressen achter de computer. Voor de leuk had ik eventjes de website van de Stadsschouwburg opgestart op m'n telefoon. Als ik op dat moment in de wachtrij zou instappen, zou ik 1350e in de wachtrij zijn. Heel blij dat ik de site de avond ervoor al had opgestart.

    Om 9.57 begon het stressen echt. De 9.59 leek heel lang te duren, maar toen de tijd eindelijk op 10.00 sprong, trilde ik helemaal. Ik dacht: dit pakt niemand mij meer af. Ik selecteerde stoel nummer 11 op de eerste rij (RECHT TEGENOVER HET PODIUM OHMYGOD) en wilde betalen, maar toen kreeg ik een foutmelding en het bleek dat het niet geselecteerd was. Ik kwam op de homepage van de Stadsschouwburg uit, maar dankzij mijn wensenlijstje was ik binnen 10 seconden weer bij de bestelknop. Stoel 11 was al weg, de hele rij van stoel 9 t/m 15 was weg. Stress stress stress. Gelukkig was stoel 8 daar nog. YAS.

    Geselecteerd, naar de betaalpagina, trillend alles voor iDeal aangeklikt, het is de eerste keer in m'n leven dat ik heb geinternetbankierd, alles wat ik moest invullen ingevuld. Ik trilde echt helemaal, dat was heel vervelend met al die kutcodes die je in moet vullen, maar afijn, HET IS GELUKT!!!!!!!!!!!!!! Toen ik het scherm van iDeal zag met 'betaling voltooid' moest ik huilen, ik was echt zo blij. Never been this happy in my life with tickets for something.

    Toen wilde ik m'n kaartje checken maar toen werd ik van de site afgegooid en kwam ik als 2502e in de wachtrij terecht. Ik heb m'n mail geopend en daar was de bevestiging. I'M SO HAPPY IT IS REAL I'M GOING TO SEE PIETER DERKS.

    Trouwens, voor de mensen die niet weten wie Pieter Derks is: het is een cabaretier die hele scherpe, actuele grappen maakt, nieuwsgerelateerd zozegmaar. Hij heeft ook wekelijks een column op Radio1 bij DeNieuwsBV en elke maand vat hij de 'hoogtepunten' van het nieuws samen op nu.nl. Ik vind hem echt geniaal, zijn grappen zijn briljant en ik weet eigenlijk niet waarom ik zo fan van hem ben, maar it is what it is :Y)

    Hier een leuk plaatje van de plattegrond van de stadsschouwburg utrecht:



    I'M SO HAPPY OHMYGOSH. Words cannot describe how happy I am right now.

    16 mei 2017, duurt nog bijna een jaar, MAAR I DON'T CARE, I'M GOING TO SEE PIETER DERKS















    Dusssssssss, om dit topic nuttig te houden, wanneer is de laatste keer geweest dat jullie zo blij waren dat jullie moesten huilen?

    Zouden jullie naar een voorstelling van Pieter Derks willen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SUPER!
    Ik wist wel dat je ze zou krijgen! Alvast veel geluk en plezier!


    You dare to gaze upon me?

    KlRlTO schreef:
    SUPER!
    Ik wist wel dat je ze zou krijgen! Alvast veel geluk en plezier!


    Als ik gisteravond niet alvast het internet had opgestart, had ik nu niks gehad hahaha. Wachtrij is nog steeds 2096 mensen als je opstart. MAAR IK BEN ZO BLIJ DAMN EINDELIJK NA 4 JAAR OFZO


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Als ik gisteravond niet alvast het internet had opgestart, had ik nu niks gehad hahaha. Wachtrij is nog steeds 2096 mensen als je opstart. MAAR IK BEN ZO BLIJ DAMN EINDELIJK NA 4 JAAR OFZO


    Ik ben ontzettend blij voor je (H)


    You dare to gaze upon me?

    KlRlTO schreef:
    (...)

    Ik ben ontzettend blij voor je (H)


    (H) (H)

    Ik keek net op de site van de stadsschouwburg of ik al bij m'n ticket kon. Er staat nog steeds een wachtrij waar 590 mensen in zitten :') Heftige shit dit :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ben heel erg blij voor jou ;)
    En heel erg veel plezier toegewenst!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Ben heel erg blij voor jou ;)
    En heel erg veel plezier toegewenst!



    Thanks, gaat zeker lukken! Heb er nu al zoveel zin in, maar het duurt nog zo lang! Ik geniet er nu al van dat ik op de eerste rij zit, haha. En het duurt nog zo lang voordat het echt real is.

    Stresste 'm wel net, want er was blijkbaar storing waardoor veel mensen nog geen kaartjes gekregen hebben maar wel betaald, maar ik heb een bevestigingsmail dus dat zit wel goed. Hoop ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    NICE!!! En jeetje wat een stress ik zou er echt niet goed van worden. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    NICE!!! En jeetje wat een stress ik zou er echt niet goed van worden. :')


    Ik stress 'm nog steeds, want ik had net even opnieuw (na lang in de wachtrij zitten op m'n mobiel) op bestellen geklikt om te kijken welke plekken nog over waren (hij is nog niet uitverkocht) en dat zijn alleen nog een paar losse plekken en plekken in de 2e / 3e rang. Toen wilde ik wegklikken, dus ik klikte op 'annuleer' en toen stond er 'uw reservering is geannuleerd' maar in m'n winkelmandje stond ie nog dus ik dacht "F*ck, straks heb ik m'n ticket geannuleerd". Was even heel erg opgelucht toen ik EINDELIJK bij m'n e-ticket kon. Alles is goedgegaan. Pfff.


    Ik denk dat ik zal blijven stressen totdat ik ook echt daadwerkelijk in die zaal zit, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly