• Hallo lieve Q ertjes!

    Zoals sommigen al wel weten, begin ik maandag aan mijn opleiding dierenzorg in Sint-Niklaas. Ik ben hier nu voor een onthaaldag en ik wacht even op mijn nieuwe kot (op de campus) tot die van start gaat. Ik heb al goed kunnen merken dat ik niet de enige dierenliefhebber ben, want de dieren beseffen het zelf ook maar al te goed. Meet my new best friend:


    Hij is heel beleefd, want hij klopte netjes aan op de raam. En heel misschien heb ik hem iets gegeven. Ook al mag dat niet. Maar hij is zo cute.
    Ik weet niet of dit een bekende meeuw is, met een naam, dus dat ga ik zo snel mogelijk uitzoeken. ;D
    Als het lukt, deel ik straks misschien een paar filmpjes. Voor de mensen die me op facebook hebben, daar zal ik ze ook zetten. ^^


    What would Emma do?

    Jaa, ik had het filmpje ook al gezien, maar hij is echt schattig! Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zag net het filmpje, wat leuk! Ik had er op mijn oude school ook eentje, hij had zelfs een eigen facebookpagina, want hij was benoemd tot de mascotte na het eerste jaar. Stiekem is hij verplaats naar mijn werk, want daar stalkt er ook een het raam van de kantine.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Omg nee zeemeeuwen. In Aberdeen waren ze de schrik van de campus, dat wil zeggen dat ze je echt aanvielen om je sandwiches te stelen e.d. Je kon eigenlijk zowel op de campus als bij alle universiteitsgebouwen niet rondlopen met voedsel buiten. In de stad was het iets minder erg, maar waren ze 's nachts erg actief om de na-uitgaan-snacks te veroveren. Op de campus hadden we een hele dikke, dat was Moses, King of Hillhead.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat lief :3


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov