• Lucy (Lucens) en ik hebben een verhaal verzonnen (vooral Lucy dan) en we zoeken een cover:

    We willen graag dat het een cover word (in de term van "een cover, geen banner", en de titel is Seek for a Brother. Die moet er op staan.
    Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    Hij moet verticaal zijn en de sfeer is... Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.
    Om even te weten waar het over gaat:
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    Wacht alsjeblieft even tot ik nog een paar plaatjes heb voor je de cover maakt en lees het dan ook nog even door. Er kunnen dingen veranderd zijn.

    En ik weet dat ik sommige dingen idioot verwoorden kan bij het uitleggen. Let daar maar niet op (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 19:09 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Poging 2


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Poging 2


    Oh. My. God.
    Die is zo mooi!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    Oh. My. God.
    Die is zo mooi!

    Ik weet zeker dat ik geen mooiere kan maken, dus hierbij meld ik mij af voor deze cover, je hebt helemaal gelijk! Hij is prachtig!!!!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    (...)
    Ik weet zeker dat ik geen mooiere kan maken, dus hierbij meld ik mij af voor deze cover, je hebt helemaal gelijk! Hij is prachtig!!!!!

    Nee please, probeer het gewoon. Je weet maar nooit wat voor smaak ik heb...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Nee please, probeer het gewoon. Je weet maar nooit wat voor smaak ik heb...

    Precies, misschien vinden we het juist mooier


    i wanna die with you once or twice.

    GredWeasley schreef:
    Poging 2


    Die is echt mooi!


    i wanna die with you once or twice.

    Blij dat jullie hem mooi vinden (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Blij dat jullie hem mooi vinden (bloos)

    Hij is prachtig.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    hier is ie: klik hier 1

    Hoe zetten jullie ze met plaatje in een topic??
    Ik had echt enormeeee struggles met de kleur tekst en het lettertype, daarom heb ik er nog een gedaan met andere kleur en ander lettertype:
    klik hier 2


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    hier is ie: klik hier 1

    Hoe zetten jullie ze met plaatje in een topic??
    Ik had echt enormeeee struggles met de kleur tekst en het lettertype, daarom heb ik er nog een gedaan met andere kleur en ander lettertype:
    klik hier 2


    Uploaden op tinypic en dan krijg je een IMG link.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil het vandaag wel even proberen :)
    Maar zou je het erg vinden als ik net iets andere plaatjes gebruik, want zoals die achtergrond is erg onscherp, en die kan ik best met de hand doen xD

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 12:15 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Ik wil het vandaag wel even proberen :)
    Maar zou je het erg vinden als ik net iets andere plaatjes gebruik, want zoals die achtergrond is erg onscherp, en die kan ik best met de hand doen xD

    Nee, dat is niet erg.


    i wanna die with you once or twice.

    It's something

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:38 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"



    Zonder kroontje is hij wel wat mooier trouwens maar ik kan alles nog aanpassen in de PSD.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 8:55 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tallata schreef:
    hier is ie: klik hier 1

    Hoe zetten jullie ze met plaatje in een topic??
    Ik had echt enormeeee struggles met de kleur tekst en het lettertype, daarom heb ik er nog een gedaan met andere kleur en ander lettertype:
    klik hier 2

    Die zijn echt heel erg mooi, Mare.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner