• Lucy (Lucens) en ik hebben een verhaal verzonnen (vooral Lucy dan) en we zoeken een cover:

    We willen graag dat het een cover word (in de term van "een cover, geen banner", en de titel is Seek for a Brother. Die moet er op staan.
    Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    Hij moet verticaal zijn en de sfeer is... Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.
    Om even te weten waar het over gaat:
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    Wacht alsjeblieft even tot ik nog een paar plaatjes heb voor je de cover maakt en lees het dan ook nog even door. Er kunnen dingen veranderd zijn.

    En ik weet dat ik sommige dingen idioot verwoorden kan bij het uitleggen. Let daar maar niet op (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 19:09 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner



    Ik hem nu bijvoorbeeld onderaan de cover geplant xD


    take risks

    Aemilin schreef:



    Ik hem nu bijvoorbeeld onderaan de cover geplant xD


    Die kroon kan voor het zelfde geld wel helemaal weg.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner



    Hier issie dan, zonder kroontje! Ik hoop dat je er wat aan hebt (:


    take risks

    Aemilin schreef:



    Hier issie dan, zonder kroontje! Ik hoop dat je er wat aan hebt (:
    \
    Ik denk dat ik er wel wat aan zal hebben.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel en ik hebben de covers die wij het mooiste vinden uitgezocht, maar omdat er zoveel mooie zijn, hebben we er een poll over gemaakt.
    De gene wiens cover er niet in staat, heel erg bedankt voor de moeite (:
    De poll


    i wanna die with you once or twice.