• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lindemann schreef:
    OMG, lompe kat! Ik dacht dat je dood was!


    Ik heb dat ook eens gehad... De kat van de buren lag ergens onder te slapen en ik dacht dat ie dood was... En zij lijkt ook nog eens heel erg op één van mijn katten, dus ik dacht ook nog even dat het mn eigen beestje was :C


    Stenenlikker

    Mweh. Ik wil mijn pakketjes nu binnen hebben. Niet pas over drie weken ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kendoka schreef:
    (...)

    Ik heb dat ook eens gehad... De kat van de buren lag ergens onder te slapen en ik dacht dat ie dood was... En zij lijkt ook nog eens heel erg op één van mijn katten, dus ik dacht ook nog even dat het mn eigen beestje was :C


    Ja, maar hij begon te stikken. Ik dacht echt dat hij aan het sterven was. Lomp beest had een stukje draad ingeslikt.


    What would Emma do?

    Over een begrafenis schrijven, terwijl ik vorige week de begrafenis van mijn basisschool juf moest missen is best lastig. The feels.

    Nieuwe jongen in de dierentuin, dus ik stel me voor. Vraagt hij in het Nederlands met een Nederlands accent of ik uit Nederland kom. Zeg ik: 'yeah, you?'
    Goshhh. Komt hij echt uit Nederland!? Omg, nooit verwacht:') Soms werken mijn hersens echt te langzaam


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Villainess schreef:
    Ik snap serieus niets van de helft van de muziek op 538. Zijn er mensen die dit leuk vinden? :')


    My thoughts exactly!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    YES, nieuw record vasten!


    Your make-up is terrible

    Lindemann schreef:
    (...)

    Ja, maar hij begon te stikken. Ik dacht echt dat hij aan het sterven was. Lomp beest had een stukje draad ingeslikt.


    Oei, das dan wel even flink schrikken ja.....


    Stenenlikker

    Sommige fietsenmakers zijn echt traag.


    Slightly drunk.

    Het is vier uur en ik ben totaal kapot jfc maar goed het was wel productief?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog 3 kwartier... (cat)
    #wilt naar huis


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sommige mensen verdienen een schup onder hun reet.


    Slightly drunk.

    Maybe I don't cry, but it hurts. Maybe I don't say, but I feel. Maybe I don't show, but I care.. ):


    26 - 02 - '16

    Gooooooooooooodver.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laaaange dag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •