• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog 150% shit om te doen, en nog 45% tijd. Shit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Finally..!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vorige week vrijdag naar X-men, komende vrijdag weer naar Civil war, volgende week vrijdag naar Alice. Yes yes. Live is good.

    ik snap geen kak van ruimtewiskunde

    rip mijn examens


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SHIT


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hij pikte t goed op. Thank God. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee kat, je mag ook niets kapot maken als je het heeeeeel stilletjes doet.


    What would Emma do?

    'Morgen gaan we samen gamen.'

    Oké, en wanneer vandaag gaan we dat doen? Waarschijnlijk helemaal niet, jou kennende. Je komt vast met een smoes.

    Als je geen zin meer hebt in onze relatie moet je het gewoon zeggen. Je wil geen poot voor me uitsteken en doet niets om het beter te maken.
    'Maar whatsapp is stom.' Nou, dan praten we toch helemaal niet meer? Vind ik ook goed, dan kan je ook een andere vriendin zoeken, want ik ben dan weg.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:36 ]

    MENSEN MENSEN MORGEN GEEN SCHOOOOOLWOEHOEEEEW IK HAAT DINSDAGEN WANT DAT ZIJN ECHT KLOTEDAGEN WOEHOEW DUS NU BEN IK BLIJ EN GA IK EEN FAMILYSIZE CHIPS PAK OPENTREKKEN EN HET MET EEN TRECHTER IN MIJN MOND GIETEN


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet niet meer welke spellen ik moet spelen ):

    Had beter niets kunnen zeggen tegen jullie. Gezeeeeik bah.

    Wat ben ik aan het doen. Froukje. Serieus. Kop. Erbij!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    "Van 't een komt het ander." Waarom luister ik nog naar 538.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is precies de reden dat ik mijn eigen vlees wil bakken. Je vraagt hoe ik het gemaakt wil hebben als jij het wil klaarmaken en het komt er altijd heel anders uit. Gehakt kruiden er door in de pan is bij jou 'meteen in het gehakt en ik maak een gehaktbal er van'. Ik wil niet mini stukjes gehakt hebben is bij jou 'gehakt zo klein mogelijk maken'. Een beetje krokanter is bij jou zwart vlees. Nee, bedankt, ik maak het in vervolg gewoon weer zelf.

    RoyaIs schreef:
    MENSEN MENSEN MORGEN GEEN SCHOOOOOLWOEHOEEEEW IK HAAT DINSDAGEN WANT DAT ZIJN ECHT KLOTEDAGEN WOEHOEW DUS NU BEN IK BLIJ EN GA IK EEN FAMILYSIZE CHIPS PAK OPENTREKKEN EN HET MET EEN TRECHTER IN MIJN MOND GIETEN

    Ik denk dat gewoon met je hand pakken en in je mond stoppen efficiënter is.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt