• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom vinden mensen tradities zo belangrijk? Sorry, maar het slaat absoluut nèrgens op...

    Edit: ik las het topic even door, is niet op iemand hier gericht, ik las weer een artikel over baby zeehondjes.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 19:24 ]


    What would Emma do?

    wat is erger dan een doornatte skinny jeans uit te trekken (<- neem dat letterlijk)?

    de broek weer aandoen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wel of niet morgen de HA bellen? That's the question...


    Slightly drunk.

    Lindemann schreef:
    Waarom vinden mensen tradities zo belangrijk? Sorry, maar het slaat absoluut nèrgens op...

    Edit: ik las het topic even door, is niet op iemand hier gericht, ik las weer een artikel over baby zeehondjes.


    "weer"
    Ik ben er nu volkomen van overtuigd dat jij dagelijks artikels over babyzeehondjes leest. Dat klinkt als een geweldige hobby, tbh. :'D Tenzij het geen happy artikel was, natuurlijk.



    Metamorphoses schreef:
    wat is erger dan een doornatte skinny jeans uit te trekken (<- neem dat letterlijk)?

    de broek weer aandoen


    Suggestie: een doornatte skinny jeans uittrekken terwijl je op blote voeten op een stukje lego balanceert boven een lavavloer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Lieve wereld,
    Het is mogelijk om Johnny Depp een goede acteur te vinden en te schrikken van het nieuws zonder Amber Heard, het slachtoffer in deze zaak dat foto's van de mishandeling heeft geleverd als bewijs en dat als jonge actrice haar hele carrière op het spel zet hier, een leugenachtige slet te noemen. Depps acteerskills hebben 0% correlatie met of hij wel of niet zijn vrouw heeft mishandeld. Pls stop.
    Vriendelijke groetjes,
    Inge


    Ja keer honderd o mijn god


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Suggestie: een doornatte skinny jeans uittrekken terwijl je op blote voeten op een stukje lego balanceert boven een lavavloer.


    en je hebt jeuk aan je enkel


    Heaven is a place that we all have

    Op dit punt weet ik niet eens meer of ik bij ben of nog steeds achterloop of wat dan ook en ik word er totaal mesjogge van


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Suggestie: een doornatte skinny jeans uittrekken terwijl je op blote voeten op een stukje lego balanceert boven een lavavloer.


    Nope, geen happy artikels... Artikels over mensen die denken dat het een 'traditie' is om baby zeehondjes het hoofd in te slaan. Waarom vindt iedereen een traditie zo heilig? Er zijn ook van die landen die op walvissen blijven jagen uit 'traditie'. Sorry, maar het houdt absoluut geen steek.


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Suggestie: een doornatte skinny jeans uittrekken terwijl je op blote voeten op een stukje lego balanceert boven een lavavloer.


    ik ben niet goed in balanceren, daarvoor ga ik naar de kine snap je :'D maar dat is inderdaad ook wel (misschien niet zo een realistisch) rampscenario (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh. Ik heb pijn en jeuk en nou moet ik ook nog wéér naar dit vreselijk deprimerende kut nieuws luisteren, want ik zit nu eenmaal vast op een bank voor de tv en mijn moeder is er verslaafd aan. Alsof ik mij nog niet depri genoeg voel. Ik ga maar eens op zoek naar meer pijnstilling.


    Happy Birthday my Potter!

    Eigenlijk wil ik niets meer horen en zien uit de media. Het is zo vaak negatief nieuws, ik maak me er veel te druk om.

    Noodweer? Waar? Hier niet hoor ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik - uhm - wil niet meer..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yes. Onweer. Finally.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wtf. En weer nieuws. Je hebt net nieuws gekeken. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!