• Geen idee of dit topic hier moet maar goed. Ik heb meer dan 100 edelstenen en ik weet welke edelsteen wat is. Alleen van deze weet ik het niet, zelfs de winkeleigenaren weten niet wat het precies is. Ik ben wel erg benieuwd wat het is. Weet iemand wat voor steen dat blauwe is? Ik hoop dat iemand kan helpen! ^^

    De blauwe stukjes zijn trouwens doorschijnend!


    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 20:53 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zat eerst te denken aan Lapis Lazuli, maar daar is hij te licht voor... hmmm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik zat eerst te denken aan Lapis Lazuli, maar daar is hij te licht voor... hmmm


    Ja ik dacht al iets van saffier/saffier gerelateerd. Of aquamarijn


    The sun will rise and we will try again.

    Geen idee. Hij is wel mooi!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Geen idee. Hij is wel mooi!


    Ja vind ik ook! Daarom had ik 'm ook gekocht. En misschien is het een vrij speciale steen, je weet maar nooit!


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ja vind ik ook! Daarom had ik 'm ook gekocht. En misschien is het een vrij speciale steen, je weet maar nooit!


    Ja en misschien wisten zij dat niet in de winkel en is ie mega zeldzaam en kun je hem verkopen voor 5 miljoen! (nerd)

    wishful thinking


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het zou misschien kunnen dat het aquamarijn is. Ik vond dit plaatje ook google. Lijkt er wel op! Misschien dat iemand het (zeker) weet?


    The sun will rise and we will try again.

    Misschien is het blauw fluoriet? Daar vind ik het in ieder geval op lijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Khal schreef:
    (...)

    Ja en misschien wisten zij dat niet in de winkel en is ie mega zeldzaam en kun je hem verkopen voor 5 miljoen! (nerd)

    wishful thinking


    Ja precies! XD


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind hem de licht voor aquamarijn...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gilderoy_ schreef:
    Misschien is het blauw fluoriet? Daar vind ik het in ieder geval op lijken.


    Blauwe fluoriet vind ik meer groen/blauw achtig. Ik heb zelf ook blauwe fluoriet. Deze steen is iets meer blauw ;o


    The sun will rise and we will try again.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik vind hem de licht voor aquamarijn...


    Ja maar hij leek wel op dat ene plaatje haha


    The sun will rise and we will try again.

    Zoek eens op apatiet? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Blauwe fluoriet vind ik meer groen/blauw achtig. Ik heb zelf ook blauwe fluoriet. Deze steen is iets meer blauw ;o


    Fluoriet heb je in heel veel verschillende tinten though. Je heb groenere varianten en blauwere varianten, dus dat zou heel goed kunnen kloppen


    Happy Birthday my Potter!

    RichardSHarmon schreef:
    Zoek eens op apatiet? (:


    Dat zou goed kunnen!:


    The sun will rise and we will try again.

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Fluoriet heb je in heel veel verschillende tinten though. Je heb groenere varianten en blauwere varianten, dus dat zou heel goed kunnen kloppen


    Hmm


    The sun will rise and we will try again.