• Geen idee of dit topic hier moet maar goed. Ik heb meer dan 100 edelstenen en ik weet welke edelsteen wat is. Alleen van deze weet ik het niet, zelfs de winkeleigenaren weten niet wat het precies is. Ik ben wel erg benieuwd wat het is. Weet iemand wat voor steen dat blauwe is? Ik hoop dat iemand kan helpen! ^^

    De blauwe stukjes zijn trouwens doorschijnend!


    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 20:53 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oh die lijkt ook best goed. Maar die aquamarijn op dat plaatje lijkt idd ook. Ik denk dat je naar een echte kenner zou moeten voor het echte antwoord, want als ik het zo zie, zouden ze het allemaal best nog wel eens kunnen zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    Oh die lijkt ook best goed. Maar die aquamarijn op dat plaatje lijkt idd ook. Ik denk dat je naar een echte kenner zou moeten voor het echte antwoord, want als ik het zo zie, zouden ze het allemaal best nog wel eens kunnen zijn.


    Haha ja precies. Ik heb het gekocht in zo'n stenenwinkel maar ze wisten daar zelf niet wat het was, terwijl zij echte kenners zijn. Ik ben erg benieuwd naar wat het echt is. Ik heb nu in ieder geval wat opties gekregen!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb echt geen verstand van stenen, maar ik vind dit wel een erg interessant topic, haha. Hij is erg mooi! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb echt geen verstand van stenen, maar ik vind dit wel een erg interessant topic, haha. Hij is erg mooi! ^^


    Dankje! ^^ Als je m'n hele verzameling zou willen zien dan kan je me altijd een berichtje sturen (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Hmm




    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)




    Damn dat lijkt ook inderdaad. Zo veel opties D: Bedankt trouwens voor het meedenken allemaal!!


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn vader weet dat vermoedelijk wel. Ik zal de foto even sturen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Mijn vader weet dat vermoedelijk wel. Ik zal de foto even sturen. (:


    Oh is goed, dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Khal schreef:
    Geen idee. Hij is wel mooi!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Enig idee waar het vandaan komt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Enig idee waar het vandaan komt?


    Geen idee haha


    The sun will rise and we will try again.

    Square schreef:
    Ik heb echt geen verstand van stenen, maar ik vind dit wel een erg interessant topic, haha. Hij is erg mooi! ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hij heeft wel wat weg van een Turquoise Stone (in de scheikunde ook wel CuAl6(PO4)4(OH)8.4H2O)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Hij heeft wel wat weg van een Turquoise Stone (in de scheikunde ook wel CuAl6(PO4)4(OH)8.4H2O)



    Dat is het niet haha ^^


    The sun will rise and we will try again.

    De blauwe stukjes zijn trouwens doorschijnend


    The sun will rise and we will try again.