• Ik kan niet eens zitten op de bank of op mijn bureaustoel zonder dat al mijn aandacht naar mijn benen gaan. Ze tintelen en ik moet ze bewegen, maar dat helpt ook niet.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Volgens mij bestaat er speciale medicatie voor, maar magnesium helpt soms ook.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het ook, heel vervelend. Helemaal rond de maandelijkse periode is het bij mij erg. Magnesium kan helpen. Beweeg goed met je benen. Nu en dan fietsen of een stukje lopen helpt bij mij.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik heb het ook, heel vervelend. Helemaal rond de maandelijkse periode is het bij mij erg. Magnesium kan helpen. Beweeg goed met je benen. Nu en dan fietsen of een stukje lopen helpt bij mij.


    Ik ben net even op de loopband geweest en ga morgen na mijn werk even magnesium halen. Bah dit is zo vervelend. Ik heb t na alcohol heel erg, maar gister nergens laat van en nu wel en dat en egale wijn, poeh.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe