• Hallo iedereen!

    Ik zat er al een tijdje aan te denken om een schrijfmaatje te zoeken hier op Q, maar ik heb geen idee hoe ik diegene moet kiezen en ik vond zo'n topic opzetten ook niet echt "leuk". Laat ik het zo zeggen: ik houd van een beetje spanning en sensatie! (;
    Maar in ieder geval, ik ben op zoek naar een schrijfmaatje penvriend(in) vind ik zo kleuterachtig klinken, sorry. Kan evengoed zijn dat ik erachter kom dat jullie allemaal wel geschikt zijn als schrijfmaatje, maar dat laat ik lekker in het midden! Ik hoop in ieder geval iemand te vinden die intensief deze zomer (en daarna) wil pennen met mij!


    Wat verwacht je van mij, als ik me aanmeld?
    Ten eerste zou het fijn zijn als je je huisadres mag afgeven aan mij en dat je het ook kan uitleggen als je een brief van mij krijgt. (Ik weet dat hier veel users zitten die ouders/voogden hebben die niets van Q weten.)
    Ten tweede zou ik het ook fijn vinden als je ook echt tijd hebt om mij te schrijven. Kijk, ik snap dat zo'n brief niet elke dag kan komen, dan zouden we moeten emailen (en dat wil ik niet, ik wil graag schrijven), maar één keer in de week zou ik wel heel leuk vinden. ^^
    Verder zou ik wel handig vinden als je de volle 5 (?) rondes meedoet, want dan kan je daadwerkelijk kans maken om mijn schrijfmaatje te worden. (;
    Overigens: ik heb geen probleem om een extra postzegels op mijn brief te plakken voor onze zuiderburen.

    Hoe kan ik mee doen?
    Ik zou graag een PB willen ontvangen met het volgende lijstje:
    Voornaam:
    Leeftijd:
    Woonplaats: (als je die liever niet specifiek geeft, mag je ook zeggen waar je in de buurt woont, het komt sowieso niet openbaar te staan)

    Het zou ook fijn zijn als je in de titel zet dat het om de BFF-wedstrijd gaat.

    Wat voor soort opdrachten kan ik verwachten?
    We beginnen heel simpel, ik wil jullie graag allemaal leren kennen. Vanuit daar ga ik dingen uit mijn eigen leven, normen en waardes pakken en daar een creatieve draai geven en dan zie ik wel wat jullie daarmee doen. Ik ga overigens ook proberen om alle opdrachten zelf ook te doen. Zo leren jullie mij ook wat beter kennen. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd!
    De opdrachten lever je in via PB.

    Hoeveel tijd krijg ik om een opdracht af te ronden?
    Jullie krijgen telkens twee weken de tijd om een opdracht af te ronden. Ik zal proberen jullie tijdig te herinneren, maar ik werk liever niet met uitstel. Mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan ben ik echt de moeilijkste niet. Laat het me wel alsjeblieft even weten, dan kijken we samen naar de beste oplossing.

    Hoe ga jij jureren?
    Ik ga een soort minigolfsysteem gebruiken (heb ik afgekeken van een anderen BFF-wedstrijd een aantal jaar geleden). Telkens als er een opdracht is afgerond, ga ik iedereen rangschikken van meest bij mij passende naar minst bij mij passende. Verder zal ik bij iedereen altijd een kort commentaar geven, gewoon wat mijn persoonlijke kijk is. Voel je dus niet minder dan de rest als je onderaan staat bij een ranglijst! Bij dit soort opdrachten kun je niet falen, in mijn ogen.
    Aan het eind van de 5 (?) rondes kijk ik wie de minste punten heeft (diegene heeft dus het minste onderaan gestaan) en die zou dan het beste bij mij passen. Maar alsnog: ik kan evengoed iedereen als schrijfmaatje kiezen, daar ben ik zelf nog niet uit.

    Ik snap iets niet/ik heb nog een vraag.
    Laat het me even weten! Ik zal je zo snel mogelijk een antwoord geven!


    Deelnemers:
    Nikki / Flazeda / 23
    Filiz / Papiliones / 22
    Sylvie / TPose / 21-22
    Sarah / Hooverphonic / 19
    Anouk / Dahl / 19
    Qing / Metamorphoses / 16
    Yolanda / GiIderoy_ / 19
    Sofie / Westwick / 21

    Tweede opdracht: Passie
    Mijn passies vind ik erg belangrijk voor me, omdat ik hier veel in mezelf heb gevonden. Eén van mijn passies is Quizlet, maar een andere grote passie van me, is toneel spelen.
    Heb jij ook een hobby of bezigheid, waar je alles voor op zij zou zetten? Vast wel en ik zou er graag meer over willen weten. Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als jullie hiervan een foto maken (jij en je passie). Je mag er altijd meer over vertellen, als je dat graag wilt.
    Mocht je nu niet een passie hebben waarmee je op de foto kan (Quizlet bijvoorbeeld), dan zou ik graag alleen een verhaaltje of een andere creatieve uiting willen ontvangen. ^^
    Ik ben heel benieuwd!
    Uiterlijke inleverdatum: 13 juli

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah, wat leuk! Volgens mij zijn we redelijk tegenovergesteld, maar ik vind het altijd leuk om mensen beter te leren kennen op Q.


    Your make-up is terrible

    Aahw wat leuk, Sofie! Ik doe ook graag mee. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Moet de eerste opdracht ook via pb worden ingestuurd? ;3


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Moet de eerste opdracht ook via pb worden ingestuurd? ;3

    Ja, sorry, glad vergeten erin te zetten x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Tof (:


    16 - 09 - '17

    Oh wat leuk!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Leuk maar ik ja ik weet het niet ik ga hier zeker nog eens over nadenken <3
    MT


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    leuk ik kan meedoen


    &#128572;

    MT, ik twijfel nog een klein beetje (:


    Miep

    Oooooh brievenschrijfmaatje dus?! Ik dacht aan een schrijfmaatje op Q om verhalen mee te schrijven. Oops. :'D
    Ik ga hier even over nadenken. :3

    Edit: Zet mij er ook maar bij. Ik zou het wel ontzettend leuk vinden weer te schrijven met mensen. ^^

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 15:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Guys, lezen jullie de beginpost goed door? Aanmelden moet via pb :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tot wanneer loopt deze wedstrijd ongeveer? Want zoals mijn eerdere struggle, ga ik in juli (de 23e) op vakantie tot halverwege augustus


    Miep

    Dahl schreef:
    Tot wanneer loopt deze wedstrijd ongeveer? Want zoals mijn eerdere struggle, ga ik in juli (de 23e) op vakantie tot halverwege augustus

    Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, ik heb vijf rondes in mijn hoofd en dan zou je daar ongeveer 5x2 weken, op tien weken uitkomen, maar ik moet ook nog nakijken enzo...
    Maar dat is trouwens ook geen probleem, ik denk dat sowieso meerdere mensen op vakantie gaan en dan kan jij eventueel twee opdrachten in één keer doen ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, ik heb vijf rondes in mijn hoofd en dan zou je daar ongeveer 5x2 weken, op tien weken uitkomen, maar ik moet ook nog nakijken enzo...
    Maar dat is trouwens ook geen probleem, ik denk dat sowieso meerdere mensen op vakantie gaan en dan kan jij eventueel twee opdrachten in één keer doen ofzo?


    Oké, dank je wel!


    Miep

    Oooh! Ik wil echt heel graag, maar telkens brieven sturen naar Nederland is... Duur D: en ik ben jong en iedereen kent het probleem: dé geldstruggle. Ja, het is een feit.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys