• Hallo iedereen!

    Ik zat er al een tijdje aan te denken om een schrijfmaatje te zoeken hier op Q, maar ik heb geen idee hoe ik diegene moet kiezen en ik vond zo'n topic opzetten ook niet echt "leuk". Laat ik het zo zeggen: ik houd van een beetje spanning en sensatie! (;
    Maar in ieder geval, ik ben op zoek naar een schrijfmaatje penvriend(in) vind ik zo kleuterachtig klinken, sorry. Kan evengoed zijn dat ik erachter kom dat jullie allemaal wel geschikt zijn als schrijfmaatje, maar dat laat ik lekker in het midden! Ik hoop in ieder geval iemand te vinden die intensief deze zomer (en daarna) wil pennen met mij!


    Wat verwacht je van mij, als ik me aanmeld?
    Ten eerste zou het fijn zijn als je je huisadres mag afgeven aan mij en dat je het ook kan uitleggen als je een brief van mij krijgt. (Ik weet dat hier veel users zitten die ouders/voogden hebben die niets van Q weten.)
    Ten tweede zou ik het ook fijn vinden als je ook echt tijd hebt om mij te schrijven. Kijk, ik snap dat zo'n brief niet elke dag kan komen, dan zouden we moeten emailen (en dat wil ik niet, ik wil graag schrijven), maar één keer in de week zou ik wel heel leuk vinden. ^^
    Verder zou ik wel handig vinden als je de volle 5 (?) rondes meedoet, want dan kan je daadwerkelijk kans maken om mijn schrijfmaatje te worden. (;
    Overigens: ik heb geen probleem om een extra postzegels op mijn brief te plakken voor onze zuiderburen.

    Hoe kan ik mee doen?
    Ik zou graag een PB willen ontvangen met het volgende lijstje:
    Voornaam:
    Leeftijd:
    Woonplaats: (als je die liever niet specifiek geeft, mag je ook zeggen waar je in de buurt woont, het komt sowieso niet openbaar te staan)

    Het zou ook fijn zijn als je in de titel zet dat het om de BFF-wedstrijd gaat.

    Wat voor soort opdrachten kan ik verwachten?
    We beginnen heel simpel, ik wil jullie graag allemaal leren kennen. Vanuit daar ga ik dingen uit mijn eigen leven, normen en waardes pakken en daar een creatieve draai geven en dan zie ik wel wat jullie daarmee doen. Ik ga overigens ook proberen om alle opdrachten zelf ook te doen. Zo leren jullie mij ook wat beter kennen. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd!
    De opdrachten lever je in via PB.

    Hoeveel tijd krijg ik om een opdracht af te ronden?
    Jullie krijgen telkens twee weken de tijd om een opdracht af te ronden. Ik zal proberen jullie tijdig te herinneren, maar ik werk liever niet met uitstel. Mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan ben ik echt de moeilijkste niet. Laat het me wel alsjeblieft even weten, dan kijken we samen naar de beste oplossing.

    Hoe ga jij jureren?
    Ik ga een soort minigolfsysteem gebruiken (heb ik afgekeken van een anderen BFF-wedstrijd een aantal jaar geleden). Telkens als er een opdracht is afgerond, ga ik iedereen rangschikken van meest bij mij passende naar minst bij mij passende. Verder zal ik bij iedereen altijd een kort commentaar geven, gewoon wat mijn persoonlijke kijk is. Voel je dus niet minder dan de rest als je onderaan staat bij een ranglijst! Bij dit soort opdrachten kun je niet falen, in mijn ogen.
    Aan het eind van de 5 (?) rondes kijk ik wie de minste punten heeft (diegene heeft dus het minste onderaan gestaan) en die zou dan het beste bij mij passen. Maar alsnog: ik kan evengoed iedereen als schrijfmaatje kiezen, daar ben ik zelf nog niet uit.

    Ik snap iets niet/ik heb nog een vraag.
    Laat het me even weten! Ik zal je zo snel mogelijk een antwoord geven!


    Deelnemers:
    Nikki / Flazeda / 23
    Filiz / Papiliones / 22
    Sylvie / TPose / 21-22
    Sarah / Hooverphonic / 19
    Anouk / Dahl / 19
    Qing / Metamorphoses / 16
    Yolanda / GiIderoy_ / 19
    Sofie / Westwick / 21

    Tweede opdracht: Passie
    Mijn passies vind ik erg belangrijk voor me, omdat ik hier veel in mezelf heb gevonden. Eén van mijn passies is Quizlet, maar een andere grote passie van me, is toneel spelen.
    Heb jij ook een hobby of bezigheid, waar je alles voor op zij zou zetten? Vast wel en ik zou er graag meer over willen weten. Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als jullie hiervan een foto maken (jij en je passie). Je mag er altijd meer over vertellen, als je dat graag wilt.
    Mocht je nu niet een passie hebben waarmee je op de foto kan (Quizlet bijvoorbeeld), dan zou ik graag alleen een verhaaltje of een andere creatieve uiting willen ontvangen. ^^
    Ik ben heel benieuwd!
    Uiterlijke inleverdatum: 13 juli

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Metamorphoses schreef:
    Oooh! Ik wil echt heel graag, maar telkens brieven sturen naar Nederland is... Duur D: en ik ben jong en iedereen kent het probleem: dé geldstruggle. Ja, het is een feit.

    Valt toch wel mee? Een postzegel meer zal de wereld niet van verhongeren, toch? ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    Valt toch wel mee? Een postzegel meer zal de wereld niet van verhongeren, toch? ;D


    Postzegels voor Europa kosten 1 euro per stuk geloof ik?


    Your make-up is terrible

    Posthuma schreef:
    (...)
    Valt toch wel mee? Een postzegel meer zal de wereld niet van verhongeren, toch? ;D


    Maar ik ben nu al blut D: oké... of ik verzin een manier dat m'n pa de zegels wel telkens gaat kopen (A)

    Ik schrijf me in :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Flazeda schreef:
    (...)

    Postzegels voor Europa kosten 1 euro per stuk geloof ik?

    Ik zie het nu: €1,25 :W
    Nuja, daar heb ik het wel voor over, maar ik snap dat je dat inderdaad duur vindt, Qing.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben bang dat als ik brieven moet gaan schrijven, ik wel op zoek moet naar de brievenbus. Woon nu al sinds augustus waar ik woon, en ben nog nergens een brievenbus tegengekomen(cat)


    Miep

    Posthuma schreef:
    (...)
    Ik zie het nu: €1,25 :W
    Nuja, daar heb ik het wel voor over, maar ik snap dat je dat inderdaad duur vindt, Qing.


    Het is al een tijdje geleden dat ik postzegels heb verkocht, haha. Ze worden ook steeds duurder.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Het is al een tijdje geleden dat ik postzegels heb verkocht, haha. Ze worden ook steeds duurder.


    Voor binnen Nederland is het bij een Albert Heijn 7,30 voor 10 stuks (geen idee of dat afwijkt van een postkantoor). En voor internationaal iets van 9.. nogwat voor 10 stuks dacht ik?


    Miep

    Dahl schreef:
    (...)

    Voor binnen Nederland is het bij een Albert Heijn 7,30 voor 10 stuks (geen idee of dat afwijkt van een postkantoor). En voor internationaal iets van 9.. nogwat voor 10 stuks dacht ik?


    Dat valt reuze mee, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Dahl schreef:
    (...)

    Voor binnen Nederland is het bij een Albert Heijn 7,30 voor 10 stuks (geen idee of dat afwijkt van een postkantoor). En voor internationaal iets van 9.. nogwat voor 10 stuks dacht ik?

    Alright, ik heb een afspraak met de Appie, binnenkort (had ik al, want ik moet m'n Eftelingkaartje nog steeds kopen). x'D

    Yay, de lijst van deelnemersslachtoffers wordt steeds langer! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb gehoord dat je per tien postzegels minder zou betalen bij bpost. Ik heb alleen geen idee of dat werkelijk zo is.


    16 - 09 - '17

    Posthuma schreef:
    (...)
    Alright, ik heb een afspraak met de Appie, binnenkort (had ik al, want ik moet m'n Eftelingkaartje nog steeds kopen). x'D

    Yay, de lijst van deelnemersslachtoffers wordt steeds langer! *O*


    Ik heb 3 a 4 keer een afspraak met de appie (bijbaantje), zal morgen eens even kunnen checken hoe duur de internationale postzegels zijn?


    Miep

    Dahl schreef:
    (...)

    Ik heb 3 a 4 keer een afspraak met de appie (bijbaantje), zal morgen eens even kunnen checken hoe duur de internationale postzegels zijn?

    Zou héél chill zijn, dus ja! (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    (...)
    Zou héél chill zijn, dus ja! (:


    Yes, ga ik doen!


    Miep

    Klinkt super leuk!

    Waarom wil je een penvriendin? (:

    Succes met het zoeken naar een schrijfmaatje, Sofie! :3


    Ik wil een tuin vol egels