• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Spin D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die van jou heeft wel een dikkere kont. (cat)


    ars moriendi

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Velaris schreef:
    Spin D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Salaryman schreef:
    Ahahaha op google heb ik nog meer fat ass spiders gezien :D.

    They sure got booties. :Y)

    OT: De meest "bijzondere" spin die ik ooit heb gezien was een gigantische huisspin in de hoek van het plafond. Serieus, ik wist niet dat we spinnen van die afmeting hebben in Nederland. Mijn huisgenoot schreeuwde moord en doodslag en ik mocht hem gaan opruimen. :')


    ars moriendi

    Toch best lief, zo'n spinnetje. Op een foto dan :"D

    Ik heb niet veel bijzondere spinnen gezien in mijn leven, want ik peer 'm meteen zodra ik er 1 zie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, ik studeer biologie, maar ik heb het geweten toen ik eventjes buiten ging zitten om te studeren: twee keer gebeten door een rode mier. Maar over het algemeen heb ik mezelf geleerd diertjes binnen met rust te laten, alhoewel spinnen er nog al gauw aan moeten geloven helaas. En die namen, die komen volgend jaar wel in overvloed. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Enerzijds vind ik het heel leuk om dit soort vrolijke topics te zien en waardeer ik enthousiasme voor het Nederlandse wildleven zeer, maar anderzijds... iek, spin, haal hem weg. D: Ik weet dat het irrationeel en onnodig is, maar ik kan het niet helpen. Sorry, spin.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GAAAAF D:


    26 - 02 - '16

    iew xD


    Treat people with kindness

    Velaris schreef:
    Spin D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:
    Enerzijds vind ik het heel leuk om dit soort vrolijke topics te zien en waardeer ik enthousiasme voor het Nederlandse wildleven zeer, maar anderzijds... iek, spin, haal hem weg. D: Ik weet dat het irrationeel en onnodig is, maar ik kan het niet helpen. Sorry, spin.


    Amen :'D

    Wel leuk dat jij er van kan genieten trouwens ^^ Zijn die beestjes ook voor de mensen nog ergens goed voor :p


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.



    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:





    Hahahahah die bovenste is wel weer nice tho :'D En dat zeg ik als spinnen-angstige :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.