• Op school hebben wij een vak genaamd coaching. Dit semester zijn wij vooral bezig met de methode ACT en daarin moeten wij onze eigen gedachten een naam geven en deze introduceren. Mijn gedachten hebben al heel lang een naam, namelijk Sarah.
    Ik heb een soort van gedicht gemaakt. Het is niet echt een gedicht maar ik wil niet waar ik het anders moest plaatsen.
    Ik vind het vreselijk eng om dit hier te plaatsen want ik ben er heel onzeker over omdat het niet echt een geweldig gedicht/verhaal is.

    Haar naam is Sarah.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, het is oprecht heel heel heel erg goed naar mijn mening. Echt, heel erg goed. Wauw. Vooral naarmate het gedicht vorderde werd het sterker en sterker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Niet onzeker zijn! Ik snap dat je het eng vindt, want dat heb ik ook soms. (:
    Maar het is echt super goed gedaan. Dit is toch één van de dingen, die er voor mij uitspringt, tussen de vele dingen die ik de afgelopen tijd gelezen heb. Er zit heel veel diepgang in en ik vind het erg integrerend als lezer. Je gaat er echt over nadenken. Het is super goed! Ik ben fan van je creatie! (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 21:11 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Bij de titel van het topic moest ik gelijk denken aan de Nederlandse dramafilm Haar naam was Sarah. Maar even om bij je gedicht te blijven: Ik heb het nooit zo op gedichten maar ik vind deze oprecht erg goed gelukt en mooi geschreven.

    Histoire schreef:
    Niet onzeker zijn! Ik snap dat je het eng vindt, want dat heb ik ook soms. (:
    Maar het is echt super goed gedaan. Dit was toch één van de dingen, die er voor mij uitspringt, tussen de vele dingen die ik de afgelopen tijd gelezen heb. Er zit heel veel diepgang in en ik vind het erg integrerend als lezer. Je gaat er echt over nadenken. Het is super goed! Ik ben fan van je creatie! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Inktwit schreef:
    Bij de titel van het topic moest ik gelijk denken aan de Nederlandse dramafilm Haar naam was Sarah. Maar even om bij je gedicht te blijven: Ik heb het nooit zo op gedichten maar ik vind deze oprecht erg goed gelukt en mooi geschreven.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe