• Nvm. Ik zal me wel weer aanstellen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 19:59 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb hier zelf geen ervaring mee (mijn broer en ik worden gelijk behandeld, al krijgt hij soms iets meer gedaan omdat hij de jongste is), maar ik zie dit probleem wel bij mijn papa. Mijn papa en zijn twee broers hebben alle drie enorme last van hun rug. Mijn papa ligt er vaak door in het ziekenhuis en als dat gebeurt, zeggen mijn grootouders 'ja, dat hebben wij ook meegemaakt'. Maar als zijn broer naar de dokter moet voor rugpijn, vergaat de wereld bijna.
    Ik denk echt niet dat je je aanstelt. Zeker niet. Ik zou je graag advies willen geven, maar ik weet eigenlijk niet wat je kunt doen :/ Je zou tegen je ouders kunnen zeggen hoe je je echt voelt, maar ik weet niet of dat veel effect zal hebben, aangezien ze in jouw voorbeelden ook zo naar reageren op jouw situatie... Ik hoop dat er misschien andere Q'ers zijn die je iets beter kunnen helpen. Ik wens je iig heel erg veel sterkte met de situatie, want het lijkt me niet makkelijk om zo verder te gaan :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik herken je helaas. Niet in alles, uiteraard, maar ik heb ook vaak het gevoel dat mijn ouders een van mijn zussen altijd heeft voorgetrokken. Of het echt zo is, weet ik niet want ik denk van wel, maar als ik hun erop aan spreek stel ik me aan, volgens hen. Maar nee, ik denk echt niet dat je je aanstelt.


    — Inner peace, it's hard to find. —