• P O P U L A R
    [face=arial]I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?



    P O P U L A R
    Username Karakter Pagina

    U N P O P U L A R
    Username Karakter Pagina


    Details:

          Naam
          Leeftijd + geboortedatum
          Karakter
          Uiterlijk
          Familie
          Clubs*
          Relaties
          Hobby's

    Koppels worden random gemaakt.
    Ik ga uit van ongeveer 8 à 10 deelnemers, als het maar een even getal is.
    Reservering van een karakter blijft 72 uur staan.
    Ik wil ongeveer 11-06 beginnen met de RPG.
    Geen Mary Sue en Gary Stu's.
    Hou het realistisch.



    Ja, dus. Ik ging in Londen naar de musical Wicked en sindsdien heb ik Popular in mijn hoofd en zo kwam ik op dit idee. Omdat voorgaande RPG's van mij al snel doodliepen (ook door mijn schuld) wilde ik eerst polsen of hier interesse in is. Lemme know.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Klinkt leuk! Ik wil wel meedoen!


    Als ik al kan reserveren wil ik graag een onpopulair meisje

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 13:53 ]


    chaos makes the muse

    Klinkt super! ik zou graag meedoen! laat maar iets weten als je een rollentopic maakt dan wil ik zeker een onpopulaire jongen!


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Oh ik heb eventueel wel interesse in een populaire dude


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil wel een populair meisje ^^ (en dan ga ik ook echt reageren, want dat kan ik) (A)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.