• Dit is een ode aan een niet gebande user !

    Wat vinden jullie van Sarita ??

    Vippas en Quizslet all the way!
    Heil Sarita :p

    Everything that starts with an S is good !

    Sleep
    Sex
    Sfood
    Sburgers
    Scake
    Sweekends
    Sarita!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 15:58 ]

    1+1=

    11.1% (3 stemmen)
     
    3

    7.4% (2 stemmen)
     
    9

    3.7% (1 stem)
     
    6

    77.8% (21 stemmen)
     
    Sarita


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik ga er zeker gebruik van maken om je ook een pb te sturen, en ik denk dat uitverkoren inderdaad een verkeerd woord is maar ik wist zo snel geen ander woord met de definitie uitgekozen uit een kleine selectie mensen. Ik bedoelde het niet met een oog op vriendjespolitiek maar met het oog op dat het gewoon een kleinere groep mensen is. Dus van mijn kant zeker niet negatief bedoeld.

    Ik zal het in dit geval anders formuleren in het topic over de slotjes. In dat geval kunnen we er misschien nog een mooie discussie over hebben en kan iedereen tevreden en in vrede weer verder met elkaar.


    Oké, ik ben blij dat te horen. Uitverkoren kwam namelijk heel negatief op mij over, terwijl we hier met z'n allen alleen maar een leuke site willen maken c: Maar dat is dan miscommunicatie geweest. Damn you internet. En ik kijk uit naar je pb ^^

    Anyways, misschien is het een idee om dan meteen de regels erbij te vermelden die wij nu aanhouden bij het sluiten van topics? Dan weten we meteen wat de aanknopingspunten van de discussie zijn en aan de hand waarvan moderators handelen? En kunnen wij uiteindelijk kijken of sommige regels misschien versoepelt moeten worden. Of misschien zien jullie iets wat mist, etc. c:


    Happy Birthday my Potter!

    jullie gaan een beetje off-topic (cat)

    OT: Sarita heeft de op een na mooiste username ooit ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oké, ik ben blij dat te horen. Uitverkoren kwam namelijk heel negatief op mij over, terwijl we hier met z'n allen alleen maar een leuke site willen maken c: Maar dat is dan miscommunicatie geweest. Damn you internet. En ik kijk uit naar je pb ^^

    Anyways, misschien is het een idee om dan meteen de regels erbij te vermelden die wij nu aanhouden bij het sluiten van topics? Dan weten we meteen wat de aanknopingspunten van de discussie zijn en aan de hand waarvan moderators handelen? En kunnen wij uiteindelijk kijken of sommige regels misschien versoepelt moeten worden. Of misschien zien jullie iets wat mist, etc. c:


    Misschien kunnen we er beter een appart topic voor openen in dit geval, zou jij dat kunnen doen met oog op het feit dat jij iets meer verstand hebt over het formuleren binnen de kaders van de huisregels?

    @Sarita is wel echt gewoon inderdaad miss Quizlet en super awesome en altijd de beste username en pf.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we er beter een appart topic voor openen in dit geval, zou jij dat kunnen doen met oog op het feit dat jij iets meer verstand hebt over het formuleren binnen de kaders van de huisregels?

    @Sarita is wel echt gewoon inderdaad miss Quizlet en super awesome en altijd de beste username en pf.


    Dat lijkt mij ook verstandig. Een topic met twee onderwerpen kan verwarrend werken (@Burritoh feitelijk was dit dus niet off-topic, want het topic had al vanaf het begin twee onderwerpen. Echter was één van die twee onderwerpen niet helemaal volgens de huisregels en nu wordt daar ook iets aan gedaan. Bovendien is het niet de bedoeling je als mod op te stellen, ook dat staat in de huisregels, dus ik zou je vriendelijk willen verzoeken dat ook niet meer te doen c: ).

    Dan wordt dit gewoon enkel een Sarita is awesome topic ^^ Daarover: Sarita je bent een super leuke actieve user en ik denk dat Q compleet zonder jou echt bizar zou zijn. Wie moet ons anders aanmoedigen om veel topics te maken en Q levendig te houden *O*


    Happy Birthday my Potter!

    @GredWeasly beetje humor zeg :') Het was totaal niet de bedoeling om de mod uit te hangen. Maar whatever, ik vind de titel dan een beetje misleidend.

    Anyways Sarita is idd een super leuke actieve user haha ^^. Ze maakt altijd van die super nuttige topics whaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Saar is al van mij (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya