• Hallo,

    Ik heb even een vraagje; hoe staan jullie tegenover het vloeken in een verhaal? Ik kom de laatste tijd namelijk veel vaker verhalen tegen waarin meer dan eens het woord "f*cking" in voor komt. Nu moet ik zelf zeggen dat ik vloeken zoveel mogelijk probeer te vermijden, omdat ik altijd dacht dat het nogal stom overkwam, maar gezien ik het steeds vaker terug zie komen, vraag ik m nu wel echt af hoe het op de meesten overkomt. Dus vandaar deze vraag c:

    Vind jij vloeken in een verhaal oké?

    83.9% (52 stemmen)
     
    Ja

    16.1% (10 stemmen)
     
    Nee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol ik dacht je vloeken als in een spreuk bedoelde.

    Maar het is afhankelijk van wat. Ziektes vind ik niet kunnen dat je er mee vloekt, ik merk dat ik het word nooit zeg of zelfs eigenlijk typ. Maar als een kut fack en shit hoort het erbij zolang het niet constant en heel vaak is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben er tegen, dan oogt het "niet professioneel" volgens mij.


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik ben er tegen, dan oogt het "niet professioneel" volgens mij.

    Maar mensen vloeken toch ook? Ik vind het juist realistisch dat een personage vloekt als er iets niet goed gaat.

    Vloek je dan zelf ook nooit? Geen kut/klote/shit/kak e.d.?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 16:29 ]


    ~

    Ik scheld zelf echt verschrikkelijk veel en als verteller in verhalen kan ik het toch ook niet laten om er gebruik van te maken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scapegoat schreef:
    (...)
    Maar mensen vloeken toch ook? Ik vind het juist realistisch dat een personage vloekt als er iets niet goed gaat.

    Vloek je dan zelf ook nooit? Geen kut/klote/shit/kak e.d.?


    Dit vind ik ook. (:
    In het merendeel van de professionele boeken die ik heb gelezen, heb ik het zelfs terug zien komen!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.