• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Toch maar gedaan. En nu ga ik slapen en hopen dat er überhaupt gereageerd gaat worden lol


    Happy Birthday my Potter!

    Smachten en verlangen naar iets wat je niet kan hebben is écht klote, vooral als ik net naar bed wil gaan en ik dus waarschijnlijk 2 uur ga fantaseren over dit en geen slaap ga krijgen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Smachten en verlangen naar iets wat je niet kan hebben is écht klote, vooral als ik net naar bed wil gaan en ik dus waarschijnlijk 2 uur ga fantaseren over dit en geen slaap ga krijgen..


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Geen Tom H. als nieuwe 007. Ach, ik hou toch niet van James Bond films.


    ~

    You dont even care.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke, Shania, tijd om Tumblr af te sluiten want dit maakt het er allemaal niet makkelijker op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Louies schreef:
    Ik heb zoveel te zeggen, maar uiteindelijk zeg ik maar niets en dan blijf ik zitten met al die onuitgesproken gedachten en IT SUCKS.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'd say miss V. Salt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slaap, waar ben je? Gewoon echt goede slaap... ik mis je. Kom hier, ik houd van je :(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ga maar slapen want dit gaat niet goed komen zo..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I am the magic weather person. Telkens als ik in de UK of ROI ben is het mega warm weer en geen regen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is heet. Ik wil nog een raam open. Zou ik dat klimmend voor elkaar krijgen? Met hinkelen maak ik immers iedereen wakker...


    Happy Birthday my Potter!

    Why am I so attracted to assholes?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Crying myself to sleep. Het feit dat de kat bij me slaapt vannacht is al een troost.. ):


    26 - 02 - '16

    They drew a fine line between what is right and wrong


    Deep inside, I've never felt alive