Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Je was zo braaf stil parkiet. Stop met kwetteren door opnames heen. Ik kan niet ergens anders gaan zitten of zo en anders komt het er nooit van. Oké, huisdieren zijn onhandig wanneer je niet normaal kan lopen etc.
Ik heb een 8 op het tentamen voor een vak waarbij ik alleen de abstracts van de artikelen heb doorgelezen
En ik zou blij moeten zijn maar dit voelt niet eens goed??? Dit voelt gewoon heel stom en niet verdiend en bah, ik klaag over een acht en dat is op zichzelf weer een gigantisch luxeprobleem waar ik me nogal suf over voel maar kOM OP
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Woah, ik wil zo graag The Wave zien. Ik hou van rampenfilms ^^
Helaas is deze Pathé limited en draait ie alleen zaterdag om kwart voor 11 in de ochtend. Beetje jammer.
Square schreef:
Ik heb een 8 op het tentamen voor een vak waarbij ik alleen de abstracts van de artikelen heb doorgelezen
En ik zou blij moeten zijn maar dit voelt niet eens goed??? Dit voelt gewoon heel stom en niet verdiend en bah, ik klaag over een acht en dat is op zichzelf weer een gigantisch luxeprobleem waar ik me nogal suf over voel maar kOM OP
You mega intelligent human being
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.