• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 12:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Waarom moet je altijd het onderwerp op jezelf betrekken? Super irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je was zo braaf stil parkiet. Stop met kwetteren door opnames heen. Ik kan niet ergens anders gaan zitten of zo en anders komt het er nooit van. Oké, huisdieren zijn onhandig wanneer je niet normaal kan lopen etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben misselijk bij het idee dat ik vanavond weer moet gaan trainen en dus weer helemaal tot de grond aan toe afgezeken ga worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dus niet eens een rugzak... Hoe ga ik dit ooit doen, ugh.


    Your make-up is terrible

    Aan "okay" heb ik niet zoveel pap. Ik wil weten of het goed is meh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jij bent echt oooooveral.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mam heeft allemaal fruit en gedroogd fruit en crackers meegenomen voor me???? Huilt zachtjes in de wind want mam ik ben zo trots op je <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Problem? :')


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    gaaaaaaaah


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb hard gelopen in deze hitte #proud


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een 8 op het tentamen voor een vak waarbij ik alleen de abstracts van de artikelen heb doorgelezen

    En ik zou blij moeten zijn maar dit voelt niet eens goed??? Dit voelt gewoon heel stom en niet verdiend en bah, ik klaag over een acht en dat is op zichzelf weer een gigantisch luxeprobleem waar ik me nogal suf over voel maar kOM OP


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woah, ik wil zo graag The Wave zien. Ik hou van rampenfilms ^^
    Helaas is deze Pathé limited en draait ie alleen zaterdag om kwart voor 11 in de ochtend. Beetje jammer.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 17:17 ]


    ~

    Square schreef:
    Ik heb een 8 op het tentamen voor een vak waarbij ik alleen de abstracts van de artikelen heb doorgelezen

    En ik zou blij moeten zijn maar dit voelt niet eens goed??? Dit voelt gewoon heel stom en niet verdiend en bah, ik klaag over een acht en dat is op zichzelf weer een gigantisch luxeprobleem waar ik me nogal suf over voel maar kOM OP


    You mega intelligent human being


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoi, ik ben moe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het ligt niet aan jullie. Alleen het is gewoon irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."