• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?



    P O P U L A R [6. 3 man, 3 vrouw. ]
    Username
    Childs
    Poshlost
    Malec
    TheseWords
    Bruch
    Karakter
    V - Casey Adelia Levine
    V - Romy Flavia Salvati
    V - Jule Veronique Coeur
    M - Richard McKaine
    Pagina
    1
    2
    2
    4

    U N P O P U L A R
    [VOL ]
    Username
    Childs
    Douceur
    Malikx
    Panix
    Bruch
    SphinxX
    SphinxX
    Karakter
    V, Genevieve 'Jen' Charlotte Williams
    V, Harper Alicia Knight
    M, Zakiya Zenn O'Connor
    V, Jennifer Sophia Caldwell
    M, Michael Grace
    M, Joshua Adams Smith
    M, Matthew Jean Harrissons
    Pagina
    2
    2
    2
    2
    3
    2
    4


    Details:

          Naam
          Leeftijd + geboortedatum
          Karakter
          Uiterlijk
          Familie
          Clubs*
          Relaties
          Hobby's

    Koppels worden random gemaakt.
    Ik ga niet uit van een maximum aantal karakters, als het maar een even getal is.
    Reservering van een karakter blijft 72 uur staan.
    Ik wil ongeveer 18-06 beginnen met de RPG.
    Geen Mary Sue en Gary Stu's.
    Hou het realistisch.
    Schrijf posts van minstens 200 woorden.



    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:47 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zou voor 2
    Gaan c;


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Camhanaich schreef:
    Ik twijfel erg voor mijn fc (populaire girl), help me out guys!

    1.




    2.




    3.




    4.




    Ik zou voor 1 gaan, ik vind die het meeste zo'n uitstraling hebben van "look at me, I'm so popular"


    Keep your head up, keep your heart strong

    Okay, so far twee verschillende dingen. Ik wacht nog wel even op meer meningen ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik zou voor 1 gaan


    chaos makes the muse

    MICHAEL GRACE
    U N P O P U L A R



    L E E F T I J D


    Micheal is 17 jaar. Hij is jarig op 31 augustus en heeft dan ook het sterrenbeeld maagd.

    I N N E R L I J K


    × Prikkelbaar
    Het is vrij makkelijk Michael boos te krijgen. Hij laat zich namelijk vrij makkelijk op de kast jagen.

    × Energiek
    Michael heeft altijd energie voor tien en vindt het dan ook lastig om uren op een stoel te moeten zitten en zijn mond te moeten houden.

    × Kwetsbaar
    Micheal trekt zich vrijwel alles persoonlijk aan en vindt het lastig kritiek en dergelijke een plek te geven.

    × Creatief
    Micheal houdt ervan om dingen te maken, met name muziek, en hij is hier dan ook behoorlijk goed in.


    × slordig
    Micheal is een enorme sloddervos. Hij vergeet bijna iedere les wel zijn huiswerk, is negen van de tien keer zijn boeken kwijt en zijn kamer ziet eruit alsof er een bom is ontploft.

    × Sociaal
    Michael bevindt zich graag tussen de mensen en houdt ook van een goed/leuk gesprek. Hij vindt het leuk om in groepsverband te werken.

    × Volgzaam
    Michael is niet iemand die snel de leiding zal nemen. Hij is namelijk niet goed in het commanderen van anderen en vindt het fijner een taak opgedragen te krijgen waar hij rustig mee aan het werk kan.

    × Onzeker
    Michael is bepaald niet overtuigd van zijn eigen kunnen en je zult hem dan ook nooit over zijn eigen kunnen op horen scheppen. Hij vindt het ook lastig om over zichzelf te moeten praten.

    × Leergierig
    Michael leert graag. Vooral als het om muziek gaat. Op school doet hij daarom in de les vrijwel altijd zijn best om iets op te steken van wat de docent hen uitlegt.






    U I T E R L I J K


    Pj Liguori
    Micheal heeft kort, krullend, bruin haar, wat altijd in model zit voordat hij de deur uitstapt. Zelfs al moet hij daarvoor uren voor de spiegel staan, omdat zijn haar lastig in model te krijgen is. Zijn ogen zijn groen van kleur. Hij heeft een lichte huid, die zelfs in de zomer niet bruiner wilt worden. Hij is niet breed gebouwd, maar ook niet overdreven slank. Hij is 1.75m lang. Michael probeert zich zo goed mogelijk te kleden. Je zult hem daarom nooit in een joggingbroek op school rond zien lopen. Hij heeft een hekel aan gele poloshirts, dus je zult hem hier dan ook nooit in zien lopen. Bij voorkeur draagt hij donkere kleuren, blauw of groen.

    F A M I L I E


    × Howard Grace (42) - vader
    × Denise G. Johnson -Grace (39) - moeder
    × Isabelle Grace (11) - zus
    × Lady (5) - hond


    C L U B S


    × Schoolband

    R E L A T I E S


    × Jule Veronique Coeur
    Aan de ene kant is hij redelijk boos op haar, omdat ze het niet voor hem op durft te nemen, maar aan de andere kant is hij allang blij dat er iemand is die normaal tegen hem doet van de populaire groep.

    × Joshua Adams Smith
    Toen Michael werd gedumpt door zijn oude vrienden, is hij bij Joshua komen zitten. Hij had immers niemand anders. Uiteindelijk zijn de twee bevriend geraakt.

    × Tyler Conrado Lopez
    Dit is een van de mensen die Michael heeft laten vallen. Michael kan de jongen daardoor niet uitstaan.

    × Zakiya Zenn O'connor
    Michael vindt Zakiya al een hele tijd leuk, maar durft dit niet toe te geven, omdat hij niet weet of Zakiya hetzelfde voor hem voelt. Dit is ook de jongen die Michael op het feest heeft geprobeerd te kussen.

    × Harper Alicia Knight
    Michael heeft Harper leren kennen via Jule, maar kent haar verder niet heel erg goed.

    × Romy Flavia Salvati
    Michael en Romy zijn nog niet zo heel lang bevriend. Hij mag haar graag, omdat ze een van de weinige populaire personen is die hem steunt, maara aan de andere kant is hij wel bang dat ze hem als een soort hopeloze puppy ziet.

    × Genevieve 'Jen' Charlotte Williams
    Michael kent haar voornamelijk via de schoolband, waardoor hij soms nog eens een praatje met haar wilt maken.

    × Casey Adelia Levine
    Casey is ook een van de mensen die Michael heeft laten vallen en hij kan haar dus ook niet uitstaan.





    H O B B Y ' S


    × Muziek maken
    Micheal speelt al gitaar zolang als hij zich kan herinneren en hij doet dit dan ook met veel plezier. Daarnaast zingt hij ook graag en heeft hij zichzelf leren drummen. Ooit hoopt hij door te breken als muzikant.

    × Films/series/anime kijken
    Netflix is één van Michael's beste vrienden. Meer dan eens ligt hij tot de vroege uurtjes nog naar zijn favoriete series te kijken, ongeacht of hij de volgende dag naar school moet of niet.

    × Cosplay
    Michael vindt het enorm leuk om zich te verkleden als zijn favoriete personages. Dit is een hobby waar hij op school niet veel over praat, omdat hij zich ervoor schaamt.

    × Wandelen
    Michael vindt het heerlijk om zich in de natuur te begeven en trekt er dan ook graag op uit om en stukje te gaan lopen.


    E X T R A


    × Likes
    Michael houdt naast al het bovengenoemde van koffie, pizza, chocola, kauwgum, het land Italië, deodorant, de band Bastille, shoppen en pretparken.

    × Dislikes
    Michael heeft een hekel aan voetbal, mensen die denken dat ze een instrument kunnen bespelen, mensen die stoer doen (ten koste van anderen), 's ochtends vroeg opstaan, bad hair days en zweetlucht.

    × Vaardigheden
    Gitaar spelen, drummen, zingen, in het bezit van een rijbewijs, spreekt Engels en Italiaans

    × Homoseksueel
    De voornaamste reden dat Michael zo unpopulair geworden is, komt doordat hij vorig jaar uit de kast is gekomen. Dit kwam doordat hij, toen hij dronken was, op een schoolfeest geprobeerd heeft een andere jongen te kussen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 14:38 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Reyna Valentina Àlvarez

    A quien madruga, Dios le ayuda.
    puerto rican
    populair


    Naam
    Reyna —
    An appellation for the Virgin Mary, "Queen of the apostles".

    Valentina —
    Valentina originates in Latin language and means "strong and sound". It is a feminine form of Valentinus. It is a popular feminine given name in Italian, Spanish and Russian and one of the most famous bearers was the Soviet cosmonaut Valentina Tereshkova, the first woman in space.

    Àlvarez —
    Patronymic meaning "son of ÁLVARO".

    Bijnaam
    Reyna wordt vaak aangesproken als Rey, door zowel familie en vrienden. Rey betekent koning, waar Reyna (Reina) koningin betekent, Tot haar afschuw noemen vrienden van haar broers haar 'mami', door haar curves en Puerto Ricaanse achtergrond, dit sust ze het liefst snel. Ze werd door haar ex vaak angelito en bella genoemd.

    Leeftijd
    17 | December 3 | Sagittarius
    Element: Fire
    Quality: Mutable
    Color: Violet, Purple, Red, Pink
    Day: Thursday
    Ruler: Jupiter
    Greatest Overall Compatibility: Aries, Leo
    Best for Marriage and Partnerships: Gemini
    Lucky Numbers: 3, 12, 21, 30
    Date range: November 22 - December 21


    Innerlijk
    • athletic
    • ambitious
    • chatty
    • cunning
    • domineering
    • eloquent
    • flirtatious
    • graceful
    • honest
    • loyal
    • mealymouthed
    • narcissistic
    • observant
    • protective
    • vivacious
    • witty

    Toelichting —

    Uiterlijk
    Haircolor — Donkerblond, in de wintermaanden bruin.
    Hairstyle — Rey heeft een volle bos haar, ze heeft het vaak los. Behalve met trainingen, waar het op een staart zit.
    Eyecolor — Bruin, met groene spikkels rond de iris.
    Nose — Recht en vrij smal, eindigt in een klein wipje.
    Lips — Vrij vol, hebben van nature een lichtroze kleur.
    Height — 175 centimeter of zo een 5'9"
    Figure — Slank gebouwd, met ietwat grotere borsten en billen. Door haar uren die ze in de week sport, heeft ze tevens een beginnende sixpack.
    Tattoos — Geen, ze wil er wel een laten zetten. In herinnering van haar oma.
    Additional — Rey heeft een aantal littekens op haar rechter bovenbeen, van een keer wanneer ze in glas was gevallen.


    Familie
    Joaquín Rafael Àlvarez — Father
    Adriana Gabriela Gonzàlez — Mother
    Orlando Joseph Àlvarez — Brother
    Darielys Natalia Àlvarez — Sister


    Toelichting —

    Clubs
    • Cheersquad
    • Debate club

    Relaties
    Any volunteers?
    text


    Extra
    Likes —
    Dislikes —
    Languages — Spaans is Reyna's moedertaal, daarnaast spreekt ze nog Engels en Frans vloeiend.
    Sexuality — Biseksueel, toelichting komt later!
    Fears —
    Religion — Rooms Katholiek

    mini beginnetje ^^, in principe kan ze al wel relaties hebben



    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 16:32 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Wanneer zal de praattopic komen? Want dan kunnen we alvast de relaties en al bespreken c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wanneer zal de praattopic komen? Want dan kunnen we alvast de relaties en al bespreken c:



    & ik ben denk ik zo goed als klaar met Michael. Ik heb de andere rollen nog niet gelezen, dus ik hoop niet dat hij nu heel erg op andere personages lijkt haha. Anders pas ik het later nog wel even aan. Anyway, hij staat open voor relaties ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SphinxX schreef:
    Wanneer zal de praattopic komen? Want dan kunnen we alvast de relaties en al bespreken c:


    Vanavond denk ik. Ik ben nu niet thuis.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Joshua is ook klaar, alleen de relaties nog ^^ hoewel ik niet echt denk dat hij meteen vrienden zal gaan hebben aangezien hij een grote Loner is. Eerder zou hij haat-relaties hebben met anderen. Maar als iemand denkt dat hij/zij Joshi aankan, ik sta open voor relaties ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Praattopic.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik nog een populaire jongen? ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    Mag ik nog een populaire jongen? ^^


    Sorry, ik dacht dat ik al gereageerd had. Ja, dat mag je!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Yleah Dyani Huntsman
    Wallflower


    Naam: Yleah Dyani Huntsman
    Bijnamen: Ie, Leah, Deer, Filly, Welp, Onderkruipsel.
          Afhankelijk wie er tegen haar praat, verschillen haar bijnamen ook. Door vrienden wordt ze vaak Ie of Leah genoemd, soms ook Filly of Welp. Door mensen die haar niet mogen krijgt ze vaak 'onderkruipsel' naar haar hoofd gegooid.
    Leeftijd: 17 jaar. Verjaart op 7 oktober
    Karakter
          Op de achtergrond
    Yleah is niet iemand die graag in de spotlights staat. Ze houdt zich liever veilig achteraan. Zo kan ze, in andermans ogen, niets fout doen, en is dus ook de kans op verbale vernedering een stuk kleiner. Yleah is ook geen sociaal persoon, wat het makkelijker maakt om op de achtergrond te blijven. Ze heeft ook geen behoefte aan veel sociaal contact. Ze is graag alleen, maar niet te lang.
          Onzeker
    Onzeker is toch een woord wat je bij veel meisjes zal horen. Maar, bij Yleah is dit wel een beetje verergerd. Yleah is werkelijk onzeker over alles. Over het feit hoe ze op andere mensen over komt, of ze wel aardig is, of een kledingstuk haar wel staat, of ze wel mooi is, of ze niet te dik is, en ga zo maar door. Dat dit er dagelijks door wat vervelende studenten wordt ingeduwd maakt het niet beter voor het onzekere meisje.
          Beïnvloedbaar/onderdanig
    Yleah is geneigd om alles te doen zodat anderen haar aardig vinden. Maar dan ook echt alles, zelfs als dat over haar eigen grenzen gaat. Ze is ook erg onderdanig en zal niet snel tegen mensen in gaan, maar alleen beschaamd naar de grond kijken.
    Uiterlijk FC: Alexis Ren Yleah is 1,69 lang, weegt 55 kilo en is slank gebouwd. Ze heef blond haar, bruine ogen. Ze draagt graag makkelijke kleding, maar volgt niet echt de mode. Het meisje is mooi te noemen, al ziet ze dit zelf niet.
    Ook heeft Yleah een tattoo op haar rug, een dromenvanger. Het meisje heeft op haar polsen verschillende littekens, die ze verborgen houdt met armbandjes. Ze heeft de littekens omdat ze zichzelf een lange tijd heeft gesneden.
    Familie Yleah is opgegroeid in een pleeggezin, en kent haar echte ouders niet. Echter zijn haar pleegouders 2 vrouwen, wat maar weinig mensen op haar school weten. Yleah is bang voor de vooroordelen. Broers of zussen heeft ze niet.
    Clubs
          -Schrijfclub
          -Band
    Relaties
    Who wants?
    Hobby's Paardrijden, zwemmen, schrijven, gitaar spelen.
    Extra Yleah is bisexueel, hoewel ze hier pas net achter is. Ze zal het dus hard ontkennen, omdat ze het tegenover zichzelf ook nog ontkent.

    Sven John Lake
    Populair


    Naam: Sven John Lake
    Bijnamen: Echte bijnamen heeft de jongen niet, hij wordt wel vaak aangesproken met Dude
    Leeftijd: 19. Jarig op 16 juli
    Karakter:
    [list][*]Vriendelijk
    [*]Vrolijk
    [*]Humoristisch
    [*]Behulpzaam
    [*]Niet serieus
    [*]Dominant
    [*]Beschermend
    [*]Luisterend
          Svens karakter is heel anders bij iemand die hij mag, dan bij iemand die hij niet mag. En dit is normaal natuurlijk. Bij iemand die hij mag is hij open, vrolijk en vriendelijk. Ook bij nieuwe mensen. Hij heeft geen moeite met nieuwe mensen ontmoeten, en bij mensen waarbij hij merkt die het wat spannend vinden is hij ook heel kalm en hoort hij vaak dat zijn 'aura' andere mensen ook kalmeert. Bij mensen die hij niet mag is hij ronduit bot. Je krijgt bij Sven hooguit 2 kansen. Vergooi je die allebei, zal hij niet meer aardig tegen je zijn. En Sven is een jongen die je niet tegen je wil hebben. Hij is populair, heeft veel mensen waarvan hij weet dat ze hem al met een draai van zijn hand volgen. Hij zal dat niet snel gebruiken, maar hij weet dat hij het zou kunnen.
    Uiterlijk: Sven heeft blond haar, een lippiercing die je al snel opvalt, blauwe ogen. Hij is 1,90 lang dus er valt moeilijk over hem heen te kijken. Hij heeft een dun, iet wat slungelig lichaam, maar het is duidelijk dat hij gespierd en sterk is. Tattoeages of littekens heeft hij niet.
    Zijn kledingstijl is makkelijk, een losse broek, kisten, een makkelijke tanktop en een geruit overhemd. Zo zie je hem het vaakst. Zijn blonde haar is vaak omhoog gezet in een kuif, en 's winters zal je hem wel met een muts zien. In de zomer misschien af en toe een pet, maar dat zal vaak op de dagen zijn dat hij zich heeft verslapen en geen tijd heeft gehad om zijn haar te doen.
    Familie:
    Robert Lake - vader
    Malia Lake - moeder
    Kenia Lake - zus
    Clubs:
    Relaties:
    Who wants?
    Hobby's: Gitaarspelen, zingen, hardlopen, gamen
    Extra: Sven zit in een eigen band, hij reist veel.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:12 ]