• Ik heb mijn naam veranderd van Vikings naar Tormund, de wildling uit GoT. Tijdens de laatste episodes realiseerde ik me dat hij best een vet personage is - en dat heb ik eerlijk gezegd niet zo heel vaak bij die serie. :')

    Wie zijn jullie favo personages? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nu ga ik je helemaal niet meer herkennen. Wat doe je mij aan? Wel een leuke username maar toch.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thanks! Hmm misschien dat ik mijn oude pf maar moet houden ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ken de serie niet. (:
    De naam klinkt wel leuk! Ik heb niet echt een favoriet personage, maar ik heb wel echt altijd iets gehad voor Nancy uit Oliver Twist van Charles Dickens. Er zit een mooi contrast in haar. Enerzijds is ze prostituee en een vrouw van de goot, die die immorele, gewelddadige en verdorven kant van de mensen van de straat in haar zitten heeft. Maar ik hou er echt van, van hoe ze haar mannetje staat en hoe ze zich niets aantrekt van al die harde, ruige kerels om haar heen en nooit voor een haartje geïntimideerd is van hen, wanneer ze Oliver wilt beschermen. En dat ze echt zo lief is voor hem en uiteindelijk haar leven op het spel zet om die jongen te helpen. Waar ze dan uiteindelijk door omkomt. Dat was echt een vrouw/personage naar mijn hart en één van de weinige die me echt is bijgebleven. (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 9:13 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat deze naam nog niet bezet was though. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    En ik was net bezig om iedereen z'n username te onthouden :')

    Ik heb echt zoveel characters waar ik gek op ben. Een paar jaar geleden was ik helemaal gek op Ashur en Ilithyia uit Spartacus. Momenteel vind ik Ramsay Snow een interessant karakter en Loki zal altijd wel een enorme favoriet blijven.
    Oh, en Augustus Waters omdat het onmogelijk is om hem niet leuk te vinden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HODOR!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vind ik leuk ^^
    De laatste aflevering dacht ik net hetzelfde, haha.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wie zijn jullie favoriete personages?


    Take a wild guess :'P

    Tormund is inderdaad best cool! Ik hoop dat hij nog even leeft.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 12:22 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoe dafok on earth was die og vrij? Massa's awesome!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Huuuuhh dat die nog vrij was! Hij is tof (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, ik was ook blij verrast dat hij nog vrij was. ^^
    En ik hoop idd dat hij nog even in leven blijft. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind zijn crush op Brianna (ik ben totaal hopeloos in het juist schrijven van hun namen) echt ge-wel-dig :').

    Voor favoriete personage ga ik heel basic doen en The mother of dragons zeggen c: of Jon Snow :').


    soul made of stardust and chaos.

    Dany, ofcourse! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yass, Tormund! Welcome to the GoT username club. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik kijk geen GoT, maar mijn favoriete personage van series is Helena van Orphan Black. Ze wordt geïntroduceerd als een psychopaat die haar eigen people doodt, maar later komen we er achter dat ze zo is geworden door haar verschrikkelijke jeugd bij de Proletheans (opgesloten worden in een kist) én dat ze eigenlijk een schatje is die van kinderen en eten houdt. Ze is echt een overlever.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.