• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Krolock schreef:
    Derde keer patat deze week... oeps.
    Na stage ga ik weer gezond leven.


    Zo herkenbaar haha ;x
    Toen ik in een cafetaria stage liep kwam ik daar ook wel aan..


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Haha, oh God, stiekem heb ik al mijn hele leven een usernaam met een kleine letter L. :W



    Ghehehe ja eh. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Zo herkenbaar haha ;x
    Toen ik in een cafetaria stage liep kwam ik daar ook wel aan..

    Haha en daarna heb je nooit meer zin in patat. Nah, dat nog wel gelukkig :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Haha en daarna heb je nooit meer zin in patat. Nah, dat nog wel gelukkig :')


    Pfoeh ja. Bah. Na twee weken kon ik geen patat meer zien. Idem toen ik bij de McDonald's werkte. Nu walg ik nog steeds van die hamburgers (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Natúúrlijk zeg je weer af. Je zal eens wel willen afspreken. (cat) Very dissapointed. I thought I had found a friend, but I just found another person.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Pfoeh ja. Bah. Na twee weken kon ik geen patat meer zien. Idem toen ik bij de McDonald's werkte. Nu walg ik nog steeds van die hamburgers (no_chears)

    Ja, houd maar op haha. Ik hoor van veel ex-werknemers van de Mc dat ze er daarna bijna niet meer willen eten.

    Told you so. Volwassen zijn bestaat niet.

    Dat je een scheet laat oke, maar er ook nog druk achter zetten en zo een soort kreun er achteraan hoeft echt niet hoor. Je hoeft geen kracht achter een scheet te zetten als je gewoon even langer wacht. Vies mens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kut tics.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 20:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Burritho schreef:
    (...)

    Even om misverstanden te voorkomen maar is deze reactie om dat je het woord aandachtsgeil kwijt wilde of omdat je je aangesproken voelde op mijn bericht?


    Nee omdat ik het woord aandachtsgeil kwijt wilde, omdat een aandachtsgeil persoon mij irriteerde, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zei vorige week dat er achterin mijn mond tegen mijn wang iets aandrukte, klopt, mijn verstandskies komt door, hahah. Blijft grappig dat er ineens, zonder dat je het merkt, een stukje tand door je tandvlees komt. Had ik ook met de andere kant, toen zat ik met mijn tong ineens tegen een tand aan achterin mijn mond :W
    Dat je dat niet voelt tho.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I didn't ask for that you know.


    26 - 02 - '16

    Nou, die samenvatting van HP and the cursed child had ik niet moeten lezen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben zo gedemotiveerd om maandag te beginnen met afvallen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Ik ben zo gedemotiveerd om maandag te beginnen met afvallen..


    Yeah, me too.


    Your make-up is terrible