• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    RichardSHarmon schreef:
    WTF? Waarom is Hermione donker in de theatervoorstelling van Harry Potter? ;'D
    Wat...


    Omdat ze de beste actrice was voor de rol en ze voldeed aan de boek beschrijving van Hermione ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahahahahah mijn opa probeert mij te whatsappen en hij stuurt mij dit:
    Hallo femke zijn je ouders en francien er al fijn weekend geniet ervan groetjes opa

    Maar die keer dat mijn oma mij een sms stuurde was grappiger:
    Femke Texas hhhhhhhhhhh (en ze heeft vervolgens nooit meer gesmst naar mij :') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RichardSHarmon schreef:
    WTF? Waarom is Hermione donker in de theatervoorstelling van Harry Potter? ;'D
    Wat...


    Er wordt nergens in Harry Potter gezegd dat Hermione blank is, dus ik zie niet in waarom niet? (:
    In Harry Potter and the Prisoner of Azkaban staat enkel het volgende: 'They were there, both of them, sitting outside Florean Fortescue’s Ice Cream Parlor — Ron looking incredibly freckly, Hermione very brown, both waving frantically at him.'


    kindness is never a burden.

    Oké, dat wordt wennen, want ik heb Hermione altijd alleen maar blank voor me gezien, hahah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Oké, dat wordt wennen, want ik heb Hermione altijd alleen maar blank voor me gezien, hahah!


    Het leuke is dat er ook mensen zijn geweest die Hermione als bruin voor zich zagen en toen kwamen de films met Emma als Hermione. Best wel grappig en interessant eigenlijk hoe je een boek voor je ziet en wat er dan gebeurd als die verfilmd wordt, of er een toneelstuk van wordt gemaakt (bloos)
    Ach, zolang de actrice het goed speelt denk ik dat het geen probleem zou moeten zijn, maar Hermione was voor mij ook altijd blank dus ik ben super benieuwd hoe het mij gaat bevallen in april 2017.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het leuke is dat er ook mensen zijn geweest die Hermione als bruin voor zich zagen en toen kwamen de films met Emma als Hermione. Best wel grappig en interessant eigenlijk hoe je een boek voor je ziet en wat er dan gebeurd als die verfilmd wordt, of er een toneelstuk van wordt gemaakt (bloos)
    Ach, zolang de actrice het goed speelt denk ik dat het geen probleem zou moeten zijn, maar Hermione was voor mij ook altijd blank dus ik ben super benieuwd hoe het mij gaat bevallen in april 2017.

    Ik heb voor dit jaar mijn Engeland denk ik gehad in Augustus dus ik hoop dat ik kan smeken om volgend jaar ook te gaan en dan wil ik naar dat toneelstuk, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom voel ik me altijd pas mooi op dagen dat ik bijna niemand zie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom geeft Bastille nou geen concert in Nederland :c
    Ik heb er geld voor over om hem live te zien! Ik hou van zijn muziek D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo moe van heel de dag te leren. Ik kan echt geen zes uur meer gaan werken... :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Quizlet is zooo dood. The fuck.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze dag heeft echt een zware lading voor me. Het idee dat ze er niet meer is en het totaal niet verdiende. Ik heb hier meer last van dan ik hoopte te hebben.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 17:48 ]


    ~


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom is de vriend van mijn zus zo oppervlakkig als het gaat om genderrollen? Je kan niet iemand bepalen op het feit of degene een man of een vrouw is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil mezelf van deze sites deleten en nooit meer terug komen. Helaas raak ik dan een hobby kwijt dus never nooit dat dat gaat gebeuren C;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben bang dat ik m'n 10000e reactie ga missen lewl


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."