• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Oh. My Gosh. Wat heb ik gedaan echt asdfghjkl wattafuck is dit? Ik pak een freaking potlood van de grond en verga ineens van de pijn in mijn rug? Wat is dit nu weer?!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Well, dag laptop + al mijn muziek, foto's, verhalen, ideeën, filmpjes, mijn CV, uh alles. Rip. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    ProngsPotter schreef:
    Oh. My Gosh. Wat heb ik gedaan echt asdfghjkl wattafuck is dit? Ik pak een freaking potlood van de grond en verga ineens van de pijn in mijn rug? Wat is dit nu weer?!

    Je vertilt je eerder aan lichte dingen dan zware dingen, puur omdat je het verkeerd inschat. Klinkt best logisch eigenlijk. Maar sterkte, ik weet wel hoe dat voelt. It sucks.


    I'm your little ray of pitch black.

    * cries in a corner *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat doet hij nou weer in mijn serie :')
    Nu snap ik waar de helft van de cast van the 100 vandaan komt :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je dan niets anders dan negatief reageren op mij?


    26 - 02 - '16

    Ik voel me zo vreselijk nu. Waarom worden de mooiste bloemen altijd eerst geplukt? Ze verdiende dit echt niet. Waarschijnlijk blijf ik hier te lang in hangen, maar ik ben er echt helemaal kapot van.


    ~

    zullen we het over voetbal hebben ok?


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Scapegoat schreef:
    Ik voel me zo vreselijk nu. Waarom worden de mooiste bloemen altijd eerst geplukt? Ze verdiende dit echt niet. Waarschijnlijk blijf ik hier te lang in hangen, maar ik ben er echt helemaal kapot van.

    Meh. Christina? It's really sad though, ik luisterde echt vaak naar haar en zo. :C Same here hoor. Mijn vriend maakt al een hele dag Christina covers mee, meh. :C


    I'm your little ray of pitch black.

    Zo zonde dat alle auto's van de politie super awesome zijn en dat die lelijke stickers ze verpesten mehhh


    26 - 02 - '16

    Woah vandaag was awesome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sloom, slomer, sloomst ugh.


    26 - 02 - '16

    Australië heeft best weinig inwoners


    Clever as the Devil and twice as pretty

    First kiss in my whole life... wow...


    Draco dormiens nunquam titillandus

    What is going on? I'm confused.


    Your make-up is terrible