• De Amerikaanse zangeres Christina Grimmie is overleden nadat ze neergeschoten was op een concert in Orlando (Florida). Dat bericht zender NBC zaterdag. Grimmie was vrijdagavond (plaatselijke tijd) handtekeningen aan het uitdelen toen een gewapende man op haar afstapte en haar neerschoot. Ze bezweek aan haar verwondingen in het ziekenhuis, bevestigt haar manager Heather Weiss.
    De 22-jarige Christina Grimmie brak door als zangeres na haar deelname aan de Amerikaanse versie van de zangwedstrijd 'The Voice', op zender NBC.


    Vrijdagavond trad ze op in de Plaza Live concertzaal in Orlando. Na haar show deelde ze handtekeningen uit aan haar fans toen een man gewapend met twee pistolen haar neerschoot. De broer van de zangeres kon de dader nog tackelen, die schoot zichzelf later dood.

    Over de identiteit van de dader en zijn motief is nog niets geweten, zeggen de autoriteiten.

    Grimmie werd nog overgebracht naar een plaatselijk ziekenhuis, waar ze in de loop van de nacht overleed.


    Bron: nieuwsblad.be


    Omg, toen ik het las, kon ik het echt niet geloven. Ik ben al jaren lowkey fan van haar, en vond het geweldig dat ze haar droom kon waarmaken, die nu zo plots op deze manier moet eindigen. Ik vraag me altijd af als er zoiets gebeurt, hoe je in godsnaam kan beslissen over iemand anders zijn leven :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ken haar niet.:x

    Maar dat is echt faschuwelijk, voor haar familie en fans.


    Queer zijn is gewoon alles

    Echt ongelofelijk gewoon. :/


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Echt super heftig dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben nog steeds in een state of shock.. Ik kan het nog steeds niet beseffen dat ze er niet meer is.
    Ik las het vanmorgen op nu.nl...
    Ik ken haar van haar colab met Tiffany Alvord en was lichtelijk fan van haar.
    Such a good person...

    Ik kan er überhaupt niet bij waarom iemand een ander neerschiet...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ugh :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    On June 10, 2016, Grimmie was shot three times while signing autographs after a performance at the Plaza Live in Orlando, Florida. The unidentified gunman then fatally shot himself after being tackled by her brother. Grimmie was taken to a hospital in critical condition; her death was confirmed on June 11.

    - haar wikipedia pagina.

    Jeetje, hij schoot haar gewoon 3 keer. Hoe kan iemand haar dood willen hebben?

    Haar instagram video van gister is zo levendig. Niet te geloven dat ze een paar uur later van de wereld verdween.


    ~

    Ik ken haar niet maar dit is toch wel echt verschrikkelijk. Ze was nog zo jong..

    Het laat ook weer zien hoe geweldig de second amendment is. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik volg haar toch al enkele jaren en ik vond het dan ook een enorme shock toen ik dit nieuws deze morgen las. Het voelt heel onwerkelijk aan.


    Take me to wonderland

    Omg, dit is echt erg...


    16 - 09 - '17

    Holy shit


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Waar gaat het heen met de wereld.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TPose schreef:
    Omg, dit is echt erg...


    26 - 02 - '16

    Ik kan het eigenlijk niet geloven, ik ben boos, verdrietig maar ik voel me nu ook gewoon alsof ik een hele goeie vriendin ben verloren. Oké persoonlijk kende ik haar niet maar om haar zien te groeien van zingen in haar kamer, met haar keyboard en sonic poster aan de muur. Naar in Team Adam in The Voice te zitten, hoe hard ze er voor toen had gewerkt, dat je ook bij elk berichtje of update dat ze zulke mooie kansen kreeg gewoon oprecht blij was voor haar. Ze deelde ook heel veel privé met haar fans en ik vond het zo lief dat ze toen ook een video maakte voor haar moeder waarbij de kanker weer terug was. Ze was zo'n lief meisje met echt een hart van goud en ik vind het nogsteeds zonde maar ook zo pijnlijk dat ze zo maar van ons is afgenomen.

    No words... damm


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is echt verschrikkelijk. Zo jong en dan op zo'n manier zomaar uit het leven getrokken worden. Ook zo heftig dat haar broer er bij was. ):


    I was an angel living in the garden of evil