• De Amerikaanse zangeres Christina Grimmie is overleden nadat ze neergeschoten was op een concert in Orlando (Florida). Dat bericht zender NBC zaterdag. Grimmie was vrijdagavond (plaatselijke tijd) handtekeningen aan het uitdelen toen een gewapende man op haar afstapte en haar neerschoot. Ze bezweek aan haar verwondingen in het ziekenhuis, bevestigt haar manager Heather Weiss.
    De 22-jarige Christina Grimmie brak door als zangeres na haar deelname aan de Amerikaanse versie van de zangwedstrijd 'The Voice', op zender NBC.


    Vrijdagavond trad ze op in de Plaza Live concertzaal in Orlando. Na haar show deelde ze handtekeningen uit aan haar fans toen een man gewapend met twee pistolen haar neerschoot. De broer van de zangeres kon de dader nog tackelen, die schoot zichzelf later dood.

    Over de identiteit van de dader en zijn motief is nog niets geweten, zeggen de autoriteiten.

    Grimmie werd nog overgebracht naar een plaatselijk ziekenhuis, waar ze in de loop van de nacht overleed.


    Bron: nieuwsblad.be


    Omg, toen ik het las, kon ik het echt niet geloven. Ik ben al jaren lowkey fan van haar, en vond het geweldig dat ze haar droom kon waarmaken, die nu zo plots op deze manier moet eindigen. Ik vraag me altijd af als er zoiets gebeurt, hoe je in godsnaam kan beslissen over iemand anders zijn leven :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wie is dood? De gijzelaar of de gijzelnemer?!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Childs schreef:
    Volgens het nieuws zijn er twee shooters, eentje in de nightclub (overleden) en eentje die in een ziekenhuis is begonnen. Ze zijn nog steeds op zoek naar de tweede.


    Ik zat zo in spanning, niemand had gehoord van Kenya Michaels. ;c Iemand had contact met zijn vriend en die zat samen met haar in de wc's verstopt, maar daarna hoorden ze niks meer. Gelukkig kwam net het bericht dat ze veilig zijn en de schutter dood is.


    Your make-up is terrible

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Wie is dood? De gijzelaar of de gijzelnemer?!


    Gijzelaar en gijzelnemer is hetzelfde toch? In ieder geval, de persoon die de gegijzelde onder vuur hield.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat bestaan er toch een zieke mensen in deze wereld


    Miep

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zat zo in spanning, niemand had gehoord van Kenya Michaels. ;c Iemand had contact met zijn vriend en die zat samen met haar in de wc's verstopt, maar daarna hoorden ze niks meer. Gelukkig kwam net het bericht dat ze veilig zijn en de schutter dood is.


    Wie is dat Nikki?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Wie is dat Nikki?


    Een transgender Ru-girl. Ze begon als dragqueen, maar is later uit de kast gekomen als transgender. Volgens mij is dat haar 'stamclub' waar ze altijd optreed.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 12:17 ]


    Your make-up is terrible

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Gijzelaar en gijzelnemer is hetzelfde toch? In ieder geval, de persoon die de gegijzelde onder vuur hield.


    Oh, top. Ik was even heel bang. Maar neen, een gijzelaar is degene die gegijzeld wordt en de gijzelnemer is degene die de gijzelaars gegijzeld houdt. Ik heb er ook lang over gedaan om dat uit te pluizen, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Wie is dat Nikki?


    Het is een transgender (eerst dragqueen) die in die club zat waar er werd geschoten.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 12:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik luisterde vroeger altijd haar covers op YouTube, ik wist wel dat ze ooit groot zou worden.=c

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 12:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Omg, vreselijk gewoon :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scapegoat schreef:
    Ik las het net. Niet te geloven gewoon. Kan mezelf niet echt fan noemen, maar kende wel al haar nummers en volgde haar ook op youtube vanaf de tijd dat ze alleen nog coverde in haar kamer met piano.

    Ik zag de foto bij het artikel op nu.nl en dacht 'nee, niet Christina'. Helaas toch wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was haar twitter ook niet gehackt nadat ze was overleden?
    De hacker heeft toen op haar account ''The end'' getweet.
    Ziek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    Was haar twitter ook niet gehackt nadat ze was overleden?
    De hacker heeft toen op haar account ''The end'' getweet.
    Ziek.

    Wat, dat is echt laag. Ik hoop dat Karma die persoon nog krijgt.


    ~

    Ik vind het nog steeds echt te erg voor woorden dat dit juist haar moest overkomen. Ik was al jaren redelijk fan van haar en het is zo'n vreemd idee dat ze er nu niet meer is. Ze was een geweldig persoon en ik hoop dat ze een plekje in de hemel heeft.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 15:15 ]


    ~

    Wat die man deed had totaal geen nut, en heeft alleen maar voor chaos en verdriet gezorgd. Het is ziekelijk. En ontzettend laf om jezelf daarna dood te schieten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 16:25 ]