• OMG OMG OMG OMG


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG je merkt echt dat ik al lang niet meer geschreven heb (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMGhet is fanfic maakt niet uit


    Heaven is a place that we all have

    OMG Sarah opmaak is done dus activeer die handel


    Heaven is a place that we all have

    Babysquirrel schreef:
    OMG Sarah opmaak is done dus activeer die handel

    OMG ik wil eerst een cover maken (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Klopp schreef:
    (...)
    OMG ik wil eerst een cover maken (cat)


    OMG doe dat, hoeveel hoofdstukken heeft elk deel van onze trilogie

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 21:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    OMG bedankt voor het aanbod, maar ik moet mijn tijd helaas nuttiger gebruiken komende weken. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG ik heb het eerste hoofdstuk af :Y)

    Anastasia Marylyn Knight POV

    Zes uur ‘s morgens. Ik word wakker van Harry Styles’ zwoele stem die “But if you like causing trouble up in hotel rooms. And if you like having secret little rendez-vous” door mijn kamer laat klinken. Het is veel te vroeg, ik was gisteren tot 2 uur op. Die twee jongens waren ook zo sexy, ik moest ze wel nemen, ik had gisteren niemand kunnen oppikken.
    Maar die Anastasia is nu weg (en die jongens gelukkig ook, morning after is nooit leuk), nu is het tijd voor Anastasia Marylyn Knight: modeontwerpster.
    Ik zeg modeontwerpster en dat is ook zo, daar niet van, maar ik ben nu niet bepaald Calvin Klein, nog niet bijna. Ik ben een stagiaire bij een minder bekend kleding merk in centrum Londen. Daar moet ik dus naartoe.
    Ik laat mijn deken liggen zoals hij is en ga snel naar de badkamer om mij klaar te maken. Mijn ontbijt is niet bepaald uitgebreid, het is gewoon een boterham met choco. Ik zou afscheid nemen van mijn huisgenote: Nova Eveline Cooper.

    Na een snelle reis door het ondergrondse van Londen ben ik bij mijn werk, waar niemand aandacht aan mij besteedt, ik zou de volgende grote trend kunnen maken, maar omdat ik een 18 jarige meisje ben wordt er niet naar mij omgekeken, er zijn er zoveel die denken dat ze de volgende Coco Chanel zijn. Na een paar uren wat ontwerpen te schetsen, modebladen lezen en dromen dat iemand eindelijk mijn talent ontdekt, kan ik eindelijk naar huis en dus mij klaar maken om een avondje te stappen.

    Terug thuis duik ik eerst onder de douche en daarna mijn kleerkast binnen. Vanddag voelt als een avond voor mijn favoriete kleedje aan: een zwart strapless jurkje dat net mijn kont bedekt. Tijd om te gaan!

    Ik kom aan in Enigma, een van de heetste clubs in Londen. Ik scout direct de volledige kamer uit: die stoere gast met zijn kuif en stoppelbaard? De schattige jongen met de lieve lach, maar een drankje teveel op? Of misschien die jongen met zijn- lange bruine krullen, prachtige lach en tatoeages waarvan ik perfect weet wanneer hij ze heeft laten zetten. Nee, dat kan niet, waarom zou hij hier zijn? Ik ben gewoon moe, hij lijkt er gewoon op. Toch?



    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG SARAH wow


    Heaven is a place that we all have

    Babysquirrel schreef:
    OMG SARAH wow

    OMG en dat is als ik geen inspiratie heb :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik schrijf morgenn


    Heaven is a place that we all have

    OMG zou ik echt moeite in deze cover stoppen of zal ik gewoon zo'n typische Q cover maken?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik ga voor een slechte cover, want ik vind geen foto's die goed genoeg zijn (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG wat kan bloedprikken pijn doen D:


    Seasons will change, but I shall remain

    OMG bijna vol


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG vol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mijn username is een kopje, geen plaat